ik wil proeven!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Muis post nog eens die foto van je wijn gaaf
Nee johquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Muis post nog eens die foto van je wijn gaaf
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gerichtquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jessie en sanne krijgen nog ruzie om mike denk ik zo
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jessie en sanne krijgen nog ruzie om mike denk ik zo
Daar is niks mis mee hoor, kan gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef mazaru het volgende:
Sanne heeft de planten in de brandende zon bewaterd. Lekker slim
Om hem te bekerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gericht
hij mot niks, maar die wijven soppen op hemquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........
Hij valt op oud denk ik als hij met zijn tante van 66 heeft getongd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef PTLe het volgende:
Als ze me missen dan ben ik vissen .
[ afbeelding ]
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Planten moet je altijd water geven als de zon weg is...........Planten moeten je niet in de volle zon snoeien...........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan gewoon.
Ja ik las het. Dat hoor ik voor het eerstquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan gewoon.
Hele jonge plantjes in ieder geval niet. En anders op de grond, niet direct op het blad. Dan verbranden ze wel degelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Nog maar een keer..................Rob wie kent hem niet van Rob zijn tuinverbouwingen op SBS zegt je mag ze ook water geven al schijnt de zon
Dat geloofverhaaltje is ze volgens mij totaal vergetenquote:
Die valt wel wel op foute type`s.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gericht
Ik zou er nog niet dood op willen liggen in ieder geval........Maar goed, zijn ook veel te jong voor mij...quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij mot niks, maar die wijven soppen op hem
bloemen houden van mensen! en rob van mannen!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef Toverheks het volgende:
GVD lees mijn post over Rob........wie kent hem niet over de plantjes
Dat is al snel, gaat nog wat worden.quote:
Straks verschijnt moeder Maria daar, hebben ze gelijk inkomsten maken ze er een soort van Lourders van, ik zeg Kassaquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloofverhaaltje is ze volgens mij totaal vergeten
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Planten moet je altijd water geven als de zon weg is...........Planten moeten je niet in de volle zon snoeien...........
Als ik Mike zou zijn, zou ik nog eerder Christel doen dan die twee mokkeltjes........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij valt op oud denk ik als hij met zijn tante van 66 heeft getongd.
Je moet het water ook niet op de plant gooien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.
Jij drinkt toch ook als je dorst hebt, of wacht jij ook tot de zon weg is?
Maar werkt gewoon door............en dramt niet........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die valt wel wel op foute type`s.
Iemand die dooie vandaag nog gehoord? Die Brandon is echt onzichtbaar.
Het gaat meer om de bladeren, als je water geeft op de grond is het niet een probleem.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.
Jij vergelijkt een mens met een plant?.................quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |