Wij wachten op Remco.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:17 schreef IbanMayo het volgende:
Ik word depressief van het idee dat ik nog 10 jaar naar dit soort zeges van Flipje moet kijken.
Sorry.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat leek me toch vrij duidelijk te zien.
Ik onderga de afgang.quote:
Die gast weegt 500 kilo, die moet je niet richting de bergen sturen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:37 schreef Mykonos het volgende:
Jakobsen DNF zag ik? Die heeft toch nog wat moeite in WT-koersen lijkt het, of is hij ziek ofzo?
Die spaart zich uiteraard voor de Tourquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef showtimer het volgende:
Sebas ook DNF. Hebben Rigo en Vaughters nog een wegkapitein nodig in juli?
Die hebben ze daar in overvloed, maar Sebas is toch wel de opperwegkapitein.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef showtimer het volgende:
Sebas ook DNF. Hebben Rigo en Vaughters nog een wegkapitein nodig in juli?
Carlos Verona (Mitchelton-Scott), Dario Cataldo (Astana), Edward Ravasi (UAE Team Emirates), Thomas De Gendt (Lotto-Soudal), Bruno Armirail (Groupama-FDJ), Alexis Gougeard (AG2R-La Mondiale), Laurens De Plus (Quick Step Floors), Nicolas Edet (Cofidis) et Matteo Fabbroquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Laurens De Min is al gelost, tussen Langeveld, Saramotins en Bauhaus.
quote:Bora-Hansgrohe
Het verschil schommelt rond de 2 minuten. Sky heeft verrassend de hulp gekregen van Bora-Hansgrohe. Op het eerste gezicht hebben ze geen topkandidaat voor de etappe vandaag. Emanuel Buchmann is hun kopman, hij staat op 2'11".
anders luister je toch naar Eurosportquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat wordt nog wat in de tour met Wuyts.... Benoot, Krek en de Gendt.... Mijn hemel
Al helemaal als de Gendt in beeld isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
anders luister je toch naar Eurosport
O wacht, daar sopt Jose van haar stoel af
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 08-06-2018 om 15:47:32Bora is working for Buchmann. If I remember correctly, I have seen him attacking once, in 2015 Criterium International. #Dauphine reageer retweet
Iemand gaat dit geen leuke tweet vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:58 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 08-06-2018 om 15:47:32Bora is working for Buchmann. If I remember correctly, I have seen him attacking once, in 2015 Criterium International. #Dauphine reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |