het duurt gewoon een eeuwigheid, overalquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien ook een idee voor mijn oma. Ze is steeds moeilijk aan het doen met boodschappen pakken in de winkel.
Kom ze dagelijks tegen in de spits in hun koekblikquote:
Rij ze aan met je Cactiquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom ze dagelijks tegen in de spits in hun koekblik
Ghehequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ik heb geen abonnement meer, krijg ik weer van die schijtmeldingen.
Niemand die hem kent zul je bedoelenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:06 schreef McGrath het volgende:
James Chester, beste Chester
[ afbeelding ]
Quotemeldingen zijn de helquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ik heb geen abonnement meer, krijg ik weer van die schijtmeldingen.
Heyyyyyyyyy!!!quote:
Er staat gewoon nog steeds dat er een database fout is i.p.v. dat je 10 seconden moet wachten ofzo.quote:
Ik vind t nog steeds leukquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Laserschieten is dan weer voor kinderen vind ik.
O sorry, Archery tag heet 't.quote:Arrow tag?
Hey onlogischquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staat gewoon nog steeds dat er een database fout is i.p.v. dat je 10 seconden moet wachten ofzo.
En dat op 40 jarige leeftijd zeg jeetjequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t nog steeds leuk
[..]
O sorry, Archery tag heet 't.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he had vanochtend zo'n oud mens in een wagentje, vraagt ze eerst al of ik een plastic tasje wil pakken, daarna afrekenen, komt de manager nog alles in de tas doen voor haar, begint ze vervolgens over haar koopzegeltjes, staan we daar nog langer!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter komen alle ouderen nooit meer buiten, duurt alleen maar langer als ze op openbare plekken komen
Ik zat me van de week af te vragen of je nog leefdequote:
Ja is echt al vet lang zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die kwam laatst elke 10 minuten melden dat die melding kapot was
Zegt me nietsquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zat gewoon in de halve finale van het EK
Echt he, durf te wedden dat 90% van de quotes uit KPD komtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had je maar niet zo populair moeten zijn
T kan ook NoNutz worden hequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat op 40 jarige leeftijd zeg jeetje
Ja toch?quote:Oeh dat archery ziet er wel vet uit
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, durf te wedden dat 90% van de quotes uit KPD komt
Hell yeah!quote:
Wonderbaarlijk goed, mn maag overstuur van de ontstekingsremmers, maar ik ben weer mobielquote:
Denk dat jij het ook kut vind.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met zulke kapsels kan het nooit wat zijn
Hele foute band, maar erg leuk, vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met zulke kapsels kan het nooit wat zijn
Heb ik niet meer, alleen mijn kloon wel.quote:
Jazeker. Fijn dat jij ook nog leeft. Heb je al kleinkinderen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat me van de week af te vragen of je nog leefde![]()
Het doet me deugd dat dit nog het geval is
I love my Mommy cause she fucked my Dadquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele foute band, maar erg leuk, vind ik
Gaat helemaal prima en met jou ?quote:
Oja sorryquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T kan ook NoNutz worden he
[..]
Ja toch?
Kleincavia's ja.. Orka heeft kleintjes gekregen en die zijn nu alweer groot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker. Fijn dat jij ook nog leeft. Heb je al kleinkinderen?
Hey Nattekatquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, alleen mijn kloon wel.
Ik heb het uitgezet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had je maar niet zo populair moeten zijn
Wilde net wat opzoeken, maar dit stimuleert nou niet echtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I love my Mommy cause she fucked my Dad
I love my Mommy cause she fucked the shit out of my Dad
Dus niet gebrokenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed, mn maag overstuur van de ontstekingsremmers, maar ik ben weer mobiel
Brb even de fokstok zoekenquote:
Doen. Shut Me Up luister ik nu en die is heel leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wilde net wat opzoeken, maar dit stimuleert nou niet echt
De Championship is zo saai dat het zelfs niet eens op teletekst te vinden isquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je voetbal alleen op teletekst kijkt
En dat ie dan stroopwafels in z'n boxersshort stopt en daarna uit gaat delen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I love my Mommy cause she fucked my Dad
I love my Mommy cause she fucked the shit out of my Dad
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ie dan stroopwafels in z'n boxersshort stopt en daarna uit gaat delen.
Die gast spoort echt niet.
Er zijn in NL wel een paar plekken waar je die pijl in m'n bips kan stoppen!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja sorry
Ja, waar kan je dat doen? Pijl in je bips haha
Gelukkig nietquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat helemaal prima en met jou ?
Maar hier ook goedquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleincavia's ja.. Orka heeft kleintjes gekregen en die zijn nu alweer groot.
En jij ook al voor nageslacht gezorgd ?
Zo'n kekke kinderwagen uitgezocht met moeke ?
kennelijk vind je het ek ook zo saaiquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
De Championship is zo saai dat het zelfs niet eens op teletekst te vinden is
mwa, ben hier 10 jaar te oud voor, denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Shut Me Up luister ik nu en die is heel leuk!
Lekker Portugal als winnaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk vind je het ek ook zo saai
Ik luister het ook al een tijdje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
mwa, ben hier 10 jaar te oud voor, denk ik
Alles al wel laten ontharen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Oef, ik heb morgen t eerste optreden van t jaar en ik begin kriebels in m'n buik te krijgen
Heb nu 6 Kafjes, behalve Oreo is iedereen familie van elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Maar hier ook goed
Haha ja? kafjes?
Dus nu nog meer piepjes?
Nee, hier niet hoor! gedoe
Waar?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn in NL wel een paar plekken waar je die pijl in m'n bips kan stoppen!
EN je kan ook gewoon de spullen huren en dan zel;f een grasveld kiezen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je hem dan vinden bij zo'n solofilmpje van Samzz
Ja, dan snap ik het wel. Denk niet dat ik nu nog LP zou gaan luisteren als ik het niet in mijn tienerjaren zou hebben gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister het ook al een tijdje.Het is nog iets van mijn tienerjaren.
Ja lekker smooth!quote:
Gaan die ook allemaal piepen als je thuis komt?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nu 6 Kafjes, behalve Oreo is iedereen familie van elkaar
Hahahaha "Gedoe"'
Ja klopt wel.. kost geld en tijd en je krijgt er zoveeeel voor terug (kots, poep, snot, pies)
Waar vind ik dit?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je hem dan vinden bij zo'n solofilmpje van Samzz
Ghehe, ja een pijl in ej oog maar dan wel met marshmellow smaakquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar?
Oja dat kan ook of zelf kopen en een zakje marshmallows en die er op zetten
Geloof er niks van ik kijk daar regelmatigquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, daar schijnt KPD vol mee te staan las ik net
Hahaquote:
Zit die Catkiller weer te liegenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof er niks van ik kijk daar regelmatig
Toch nog een soort van beloningquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, ja een pijl in ej oog maar dan wel met marshmellow smaak
Al-TIJD die vent hequote:
Leugenaarslijstje:quote:
Ja is toto zo'n heftige leugenboi?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaarslijstje:
1. Toto69
2. LCMS
3. Catkiller
Ja die ene Palestijnenkiller hier vroeg hem of zijn dinnetje van FOK! kwam en hij zei keihard neequote:
Dat account bestaat niet meer dus dat is wel een maas.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die ene Palestijnenkiller hier vroeg hem of zijn dinnetje van FOK! kwam en hij zei keihard nee
FOK!ker ben je niet voor even, FOK!ker ben je voor het leven!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat account bestaat niet meer dus dat is wel een maas.
hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaarslijstje:
1. Toto69
2. LCMS
3. Catkiller
Danny pinkt een traantje weg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
FOK!ker ben je niet voor even, FOK!ker ben je voor het leven!!!
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:26 schreef LCMS het volgende:
hoewel, ik heb genoeg gelogen over mijn benen, gewicht, lengte, geaardheid, haarkleur etc. Dus ik hoor bovenaan
Ja sowieso, als ik de sleutel in het slot steek dan krijg ik een whieepjes-concertquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaan die ook allemaal piepen als je thuis komt?
ja, vind ik wel... mijn broer heeft er 4. Is leuk hoor maar ook leuk dat je dan weer weg kan.
Mijn benen zijn nooit geschoren, mijn lengte is 2 centimeter minder dan op mijn paspoort staat vermeld, mijn gewicht weet ik niet, mijn geaardheid kun je in twijfel trekken, mijn haar is vuilblond.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:26 schreef LCMS het volgende:
hoewel, ik heb genoeg gelogen over mijn benen, gewicht, lengte, geaardheid, haarkleur etc. Dus ik hoor bovenaan
Hey, daten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn benen zijn nooit geschoren, mijn lengte is 2 centimeter minder dan op mijn paspoort staat vermeld, mijn gewicht weet ik niet, mijn geaardheid kun je in twijfel trekken, mijn haar is vuilblond.
James Deen, beste jamesdeenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:06 schreef McGrath het volgende:
James Chester, beste Chester
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft niks ik ben eigenlijk ook totaal iemand anders
Als ze maar nat is zeg ik altijdquote:
Da's toch jouw taak?quote:
Ah, dadelijk heb je ook gelogen over de Switchquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaarslijstje:
1. Toto69
2. LCMS
3. Catkiller
Is Fripsel ook al opgeheven? Dat was ook wel een keiharde fokster tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat account bestaat niet meer dus dat is wel een maas.
Nee, ze horen #ALTIJDREADY te zijnquote:
Nee die heb ik voor mij liggen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, dadelijk heb je ook gelogen over de Switch
HRC2020 ook zag ik laatstquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is Fripsel ook al opgeheven? Dat was ook wel een keiharde fokster toch
Geen tijd voor maar ze is wit met 5 gaten om dingen in te steken.quote:
Sjonge jonge, bofkont. En altijd zin, zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen tijd voor maar ze is wit met 5 gaten om dingen in te steken.
Daar ontsnapt TARDIS. dan. Don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn wel de meest labiele figuren die hun account vernietigen, volgens mij.
Ja voegt niks toe, meer zo van kijk ik ben weg huil om me plsquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Liefquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sowieso, als ik de sleutel in het slot steek dan krijg ik een whieepjes-concert
Vooral Marshmellow piept heel vals, dus die haal ik er zo uit
Uhm ja, mijn zusje heeft er 3, maar daar wil ik in eerste instantie al niet heen![]()
Veel te druk man
En geen traan werd gelaten die dag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja voegt niks toe, meer zo van kijk ik ben weg huil om me pls
Dus je vriendin zit met twee vreemde vogels in huis hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liefheb dat met mijn vogel! zodra ik parkeer en uitstap hoor ik hem al roepen.
Haha nee? je kan er ook echt niet tegen he?
Jij bent niet labiel hoorquote:
Eens.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
^&%$#@&^$%^quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je vriendin zit met twee vreemde vogels in huis haha
Bedankt gabberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar een kloon is niet voor niets een kopie en dus is de inkt minder helder dan het origineel. Maar goed, we moeten het er maar mee doen, he.quote:
Dit vind jij wel grappig, Le_Professeur?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha Oberkullie is veranderd in #ANONIEM
Ja, hilarisch dat geforceerde geneuzel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit vind jij wel grappig, Le_Professeur?
Ahww leuk !quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je kunt hier alleen maar downgraden of upgraden, maar nooit dezelfde zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar een kloon is niet voor niets een kopie en dus is de inkt minder helder dan het origineel. Maar goed, we moeten het er maar mee doen, he.
ik zit er ook over te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Zie de mail naar Danny al helemaal voor mequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha Oberkullie is veranderd in #ANONIEM
In principe wordt het er altijd minder op, ja. Upgraden is niet meer dan een dekmantel alvorens de zooi in elkaar lazert en klonen valt onder downgraden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus je kunt hier alleen maar downgraden of upgraden, maar nooit dezelfde zijn
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe wordt het er altijd minder op, ja. Upgraden is niet meer dan een dekmantel alvorens de zooi in elkaar lazert en klonen valt onder downgraden.
Kijk maar om je heen, de users die altijd dezelfde naam hebben gebruikt zijn verreweg het leukst.
Tjonge wat heeft ze er veel aangemaakt. En al die emails die aangemaakt zijn, de moeite die genomen is. Wat vermoeiend. Maar alles is dus weg?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zie de mail naar Danny al helemaal voor me
Hoi Danny,
Ik ben weer eens ongesteld. Zou je alvast de volgende profielen kunnen verwijderen:
Aberella, Oberella, Oberkullie, Uberkullie, Aberkullie Aber2.0, VanderWoodsen, HRC2020 en nog een paar maar daar mail ik later wel over.
Alvast bedankt en tot ziens over een maand,
Aber
'laat me eruit vuile smeerlap, laat me eruit!!'quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen in fobo dus HRC2020, de rest ga ik niet controleren. Ze komt heus wel weer terugquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge wat heeft ze er veel aangemaakt. En al die emails die aangemaakt zijn, de moeite die genomen is. Wat vermoeiend. Maar alles is dus weg?
Ik hoop dat Drug terugkomt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen in fobo dus HRC2020, de rest ga ik niet controleren. Ze komt heus wel weer terug
lijkt me enigquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen in fobo dus HRC2020, de rest ga ik niet controleren. Ze komt heus wel weer terug
Klinkt als een stabiel persoon!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zie de mail naar Danny al helemaal voor me
Hoi Danny,
Ik ben weer eens ongesteld. Zou je alvast de volgende profielen kunnen verwijderen:
Aberella, Oberella, Oberkullie, Uberkullie, Aberkullie Aber2.0, VanderWoodsen, HRC2020 en nog een paar maar daar mail ik later wel over.
Alvast bedankt en tot ziens over een maand,
Aber
Gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:49 schreef McGrath het volgende:
Kan iemand anders even in mijn fobo kijken? ik word bang van chai
Ik wil grafieken zien indd!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer eens, zie je. Ongelooflijk, eigenlijk zouden we dit nader moeten onderzoeken.
en dan te bedenken dat enter shikari ook goeie nummers hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook weer ineens soort-van verslaafd aan dit liedje:
Ja hoor, linkjequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:49 schreef McGrath het volgende:
Kan iemand anders even in mijn fobo kijken? ik word bang van chai
Wat vind je geforceerd?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, hilarisch dat geforceerde geneuzel.
Die is nu dik 2 jaar, maar ook gewoon echt een klein kindquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww leuk !
Hoe oud is je vogel?
Nee, maar ik vind kinderen sowieso al niet leuk, dus ik ga daar niet vrijwillig tussen zitten![]()
Continu janken.
Als ik thuis ben gaat de kooi open en kan die er in en eruit wanneer die wil en dat doet hij ook.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'laat me eruit vuile smeerlap, laat me eruit!!'
het was nog lang leuk op het teamuitjequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
Sinds Haags op vakantie is lijkt VK ook wel met de noorderzon vertrokken
Gaat dit over een kind of echt over een vogel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is nu dik 2 jaar, maar ook gewoon echt een klein kindserieus net een kleuter... dingen sneaky doen als je even niet kijkt en als je wel kijkt echt met zo'n rotkop van hey ik doe niks hoor
Hahaha nee dan snap ik dat wel inderdaad. Ben ook geen fan maar ja neefjes dus eigen bloed vind ik toch anders op een of andere manier. Heb ik dan.
Ja, jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
Vogel. Vogels zijn slim hoor verkijk je daar niet op.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat dit over een kind of echt over een vogel.
thnxquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogel. Vogels zijn slim hoor verkijk je daar niet op.
Geen probleem. Heb je nog plek op je 3 zits?quote:
Ik verkijk mij daar niet op, ik denk er sowieso niet over na.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogel. Vogels zijn slim hoor verkijk je daar niet op.
Het verwijderen van accounts, de afscheidstopics, de houding van ik ben er klaar mee, maar dan uiteindelijk gewoon weer terugkeren. Om maar te zwijgen over die lange email om een bepaald account terug te krijgen.quote:
O.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verkijk mij daar niet op, ik denk er sowieso niet over na.
Dat is toch haar braddie sketch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het verwijderen van accounts, de afscheidstopics, de houding van ik ben er klaar mee, maar dan uiteindelijk gewoon weer terugkeren. Om maar te zwijgen over die lange email om een bepaald account terug te krijgen.
Echt een expressie leggen ze er dan in he, die vogels.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is nu dik 2 jaar, maar ook gewoon echt een klein kindserieus net een kleuter... dingen sneaky doen als je even niet kijkt en als je wel kijkt echt met zo'n rotkop van hey ik doe niks hoor
Hahaha nee dan snap ik dat wel inderdaad. Ben ook geen fan maar ja neefjes dus eigen bloed vind ik toch anders op een of andere manier. Heb ik dan.
uiteraardquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem. Heb je nog plek op je 3 zits?
Die kunnen dat wel, ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een expressie leggen ze er dan in he, die vogels.
Relaxt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uiteraard
en als je wil zit er bier in de koelbox die naast de bank staat
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Vogels zijn net mensen, als je goed kijkt.
Dat weggaan huilie huilie en kloon maken?quote:
Gaat ze zo meteen ook vloggen en tosti's maken?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weggaan huilie huilie en kloon maken?
Nou mooiste niet, maar wel erg mooiquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
lol tot mooiste vrouw uitgeroepen
[ afbeelding ]
Vloggen niet maar tostis wel daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gaat ze zo meteen ook vloggen en tosti's maken?
Juist. Zoveel meer mooie vrouwen die ook een mooi gezicht hebben en flinke tieten maar ook heupen.quote:
ach je zou geen nee zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten en een lief snoetje, wat klaag je danquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn wel overeenkomsten jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weggaan huilie huilie en kloon maken?
Dat bedoel ik maar.quote:
Heupen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tieten en een lief snoetje, wat klaag je dan
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kijk die Beyonce dan.
[ afbeelding ]
Zijn prachtige beestenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fascinerend
Baasje lijkt vaak wel op zijn hond, denk met vogels hetzelfde ;pquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn prachtige beesten
Wel jammer dat die van mij weer een mongooltje is.
shotsquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baasje lijkt vaak wel op zijn hond, denk met vogels hetzelfde ;p
Gvdquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baasje lijkt vaak wel op zijn hond, denk met vogels hetzelfde ;p
Had zakenreisje, kon niet veel online. ben nu weer thuis.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
smoesjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had zakenreisje, kon niet veel online. ben nu weer thuis.
haha ja zeker de hele dag op het balkon bitterballen frituren haahquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had zakenreisje, kon niet veel online. ben nu weer thuis.
Gooi er een lekkere bekverbrandende kaassouffle in en I'm yours!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha ja zeker de hele dag op het balkon bitterballen frituren haah
Omdat hij meer zal lijden in deze gore kutwarmtequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
Hoezo hangen ze dat soort lui niet op?
Over koffie gesproken, ik ben me n partijtje aan t schijten johquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vriend, hoeveel bakken koffie heb je op?
wel stuk minder... denk een stuk of 7quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vriend, hoeveel bakken koffie heb je op?
In Irak is t warmer hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij mee zal lijden in deze gore kutwarmte
As we speak?!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Over koffie gesproken, ik ben me n partijtje aan t schijten joh
Lekker voor hemquote:
heb het lekker fris, straks even jas aan en naar de winkelquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij meer zal lijden in deze gore kutwarmte
Trots op je. Houd dit vol!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel stuk minder... denk een stuk of 7
Picsquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Over koffie gesproken, ik ben me n partijtje aan t schijten joh
Echt hè, en links maar zeggen dat we hooggeleiden binnen hebben gehaaldquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
Het is een bericht dat niet snel de internationale pers haalt: de vermissing van een 14-jarig meisje uit Wiesbaden. Maar ineens is het groot nieuws, in Duitsland en daarbuiten. Want het meisje is gevonden: ze blijkt verkracht en vermoord. En één van de verdachten is een 20-jarige asielzoeker, die met zijn hele familie terug gevlucht is naar Irak om te ontkomen aan de Duitse politie.
...
De zaak is extra pijnlijk omdat Bashar al verdacht was van het verkrachten van een 11-jarig meisje, waarschijnlijk in het asielzoekerscentrum waar hij woonde. Ook zou hij een agente in het gezicht gespuugd hebben, was hij betrokken bij een vechtpartij en wordt hij verdacht van diefstal. Bashar kwam in 2015 met de grote vluchtelingenstroom naar Duitsland. Zijn asielaanvraag werd afgewezen, waartegen hij in beroep in en in afwachting daarvan mocht hij in Duitsland blijven.
Gewoon eerst al een kind verkracht, en dan nog steeds vrij rond mogen lopen in Duitsland. Echt wat is er van Europa geworden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, en links maar zeggen dat we hooggeleiden binnen hebben gehaald
We hebben een bevolking binnengehaald. Dus daar zitten hoogopgeleiden bij, en dit soort uitschot. Dat laatste is natuurlijk veel spannender om te berichten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, en links maar zeggen dat we hooggeleiden binnen hebben gehaald
Ja, en nog goedpraten ook, jij stemt zeker linksquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een bevolking binnengehaald. Dus daar zitten hoogopgeleiden bij, en dit soort uitschot. Dat laatste is natuurlijk veel spannender om te berichten.
Neemt niet weg dat ze van mij dat sort mensen ook echt meteen uit mogen zetten of erger.
zal er es wat anders in gooienquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi er een lekkere bekverbrandende kaassouffle in en I'm yours!
Waarom zouden we een bevolking binnenhalen? Grenzen dicht graag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een bevolking binnengehaald. Dus daar zitten hoogopgeleiden bij, en dit soort uitschot. Dat laatste is natuurlijk veel spannender om te berichten.
Neemt niet weg dat ze van mij dat sort mensen ook echt meteen uit mogen zetten of erger.
Ik praat toch juist niks goedquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, en nog goedpraten ook, jij stemt zeker links
We hebben hier al een kalifaat blijkbaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon eerst al een kind verkracht, en dan nog steeds vrij rond mogen lopen in Duitsland. Echt wat is er van Europa geworden?
inderdaad. ik geloof er ook niks vanquote:
Ho ho, verdacht he, dat is nimmer bewezenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon eerst al een kind verkracht, en dan nog steeds vrij rond mogen lopen in Duitsland. Echt wat is er van Europa geworden?
sorry, ik speel mijn rechtse actquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik praat toch juist niks goed
Lees eens beter.
Dat hij het vervolgens weer doet is een redelijk grote hint.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ho ho, verdacht he, dat is nimmer bewezen
Haha leuk dat je bloostquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
Maar ik heb geen kuif, wel rode koontjes vaak.
Als ze dat tegen de Nederlanders ook gezegd zouden hebben die NL ontvlucht waren tijdens WO1 ......quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zouden we een bevolking binnenhalen? Grenzen dicht graag.
Ik ben meestal omhoogdragend.quote:
Wo1??quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze dat tegen de Nederlanders ook gezegd zouden hebben die NL ontvlucht waren tijdens WO1 ......Af al die mensen die ricgting de states zijn gevlucht.
Ik zeg niet dat we zomaar maar alles binnen moeten halen. En dit sort mensen waarvan al bekend is dat ze een kerfstok hebben Mogen ze van mij zonder pardon weren, maar grenzen dicht vind ik bullshit. Dan ook alle andere emigranten/immigranten stopzetten. van die backpacktrutjes die in Australie een leuker leven gaan leiden.
Ik draag m liever in m'n mond.quote:
Ik bedoelde 2quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wo1??
Godverdomme dat hebben ze me niet verteld bij de geschiedenislessen. Hebben we daar ook last van gehad ja?
Dus er was meer dan enkel cokehandelquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wo1??
Godverdomme dat hebben ze me niet verteld bij de geschiedenislessen. Hebben we daar ook last van gehad ja?
Ik links want dan is het net of Ang3l hem vasthoudtquote:
Ja zodat ie niet te topzwaar naar voren valt.quote:
..... nee man.. niet je beste dit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus er was meer dan enkel cokehandel
Dat heeft Catkiller met zijn neusquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zodat ie niet te topzwaar naar voren valt.
Je bent zelf niet de bestequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
..... nee man.. niet je beste dit.
Er zijn geen Nederlanders gevlucht in de 1e wereldoorlog...quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze dat tegen de Nederlanders ook gezegd zouden hebben die NL ontvlucht waren tijdens WO1 ......
Er is een verschil tussen capabele mensen die een bedrijf opzetten in een ander land en mensen die hier niets gaan toevoegen en ook nog een andere taal, religie en cultuur meenemen en daar geen afstand van doen.quote:Of al die mensen die richting de states zijn gevlucht.
Als je daar geen verschil tussen ziet ben je zo stom als een rund.quote:Ik zeg niet dat we zomaar maar alles binnen moeten halen. En dit sort mensen waarvan al bekend is dat ze een kerfstok hebben Mogen ze van mij zonder pardon weren, maar grenzen dicht vind ik bullshit. Dan ook alle andere emigranten/immigranten stopzetten. van die backpacktrutjes die in Australie een leuker leven gaan leiden.
Ja dat + dat het zo’n vieze asielzoeker betreftquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hij het vervolgens weer doet is een redelijk grote hint.
Ik bedoelde 2, was al geconstateerd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn geen Nederlanders gevlucht in de 1e wereldoorlog...
O ja, allemaal ontzettend capabele mesnen... die ieren die hoopten op een beter en rijker leven en zoquote:[..]
Er is een verschil tussen capabele mensen die een bedrijf opzetten in een ander land en mensen die hier niets gaan toevoegen en ook nog een andere taal, religie en cultuur meenemen en daar geen afstand van doen.
Als jij denkt dat grenzen dicht een oplossing is, dan ben je nog stommer dan dat.quote:[..]
Als je daar geen verschil tussen ziet ben je zo stom als een rund.
Ik in je moeder want dan weet ik zeker dat niemand er aan komtquote:
Oke pensyquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik in je moeder want dan weet ik zeker dat niemand er aan komt
Echt weer zo'n rechtse reflex, meteen roepen GRENZEN DICHT!!!11!!!einzzweipolizei!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
Echt weer zo'n linkse reflex: vergelijkingen maken die totaal mank gaan en niks met de huidige situatie te maken hebben.
We hebben het nu niet over Ieren, maar over grote groepen moslimmannen die hier de sociale hegemonie komen verstoren. Grenzen dicht is daar inderdaad een oplossing tegen. In Hongarije komen praktisch geen migranten binnen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, allemaal ontzettend capabele mesnen... die ieren die hoopten op een beter en rijker leven en zo
[..]
Als jij denkt dat grenzen dicht een oplossing is, dan ben je nog stommer dan dat.
Ik ben nog niet buiten geweest, maar zelf in t kantoor begint t wat vochtig te wordenquote:
De vrouwtjes zeker, ik was er net hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest, maar zelf in t kantoor begint t wat vochtig te worden
Halve zoolquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
och och och dat lees ik toch zo graag.
even geen emoticoontje
^^
gewoon die ja.
is mun favoriet.
Sure, want t verkrachten van een kind heeft alles met t geloof te makenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over Ieren, maar over grote groepen moslimmannen die hier de sociale hegemonie komen verstoren. Grenzen dicht is daar inderdaad een oplossing tegen. In Hongarije komen praktisch geen migranten binnen hoor.
Het is gewoon grotendeels gestoord volk dat pakt wat ze pakken kunnen. Ook niet zo gek, na jaren van burgeroorlog.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, want t verkrachten van een kind heeft alles met t geloof te maken
Wat heft zo'n actie van een gestoord figuur nou ingodsnaam met de islam te maken?
Het verkrachten en vermoorden van een 14 jaruig kind?
Over kromme vergelijking maken zeg.
daar is die lekkere man toch.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, want t verkrachten van een kind heeft alles met t geloof te maken
Wat heft zo'n actie van een gestoord figuur nou ingodsnaam met de islam te maken?
Het verkrachten en vermoorden van een 14 jaruig kind?
Over kromme vergelijking maken zeg.
Dan vlucht je lekker naar Groenland joh zwakkequote:
Heyquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest, maar zelf in t kantoor begint t wat vochtig te worden
Ik vind die Global warming best prettig nogquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dan vlucht je lekker naar Groenland joh zwakke
Ik ben het eens met je statement dat het niks met geloof te maken heeft hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Vanillekwark, waarom mag hier wel iets naars gezegd worden over molsimmannen, maar mag ik een verwijzing naar t Christendom niet maken?
Toe maarquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Anyway..... het weekend gaat beginnen!Ciao!
Neuk zequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Anyway..... het weekend gaat beginnen!Ciao!
Stop eens met mij te achtervolgen, je lijkt wel verliefdquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dan vlucht je lekker naar Groenland joh zwakke
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Wok, wok, wok, wok, wok, wok
You see me I be wok, wok, wok, wok, wok, wok
You see me do me dirt, dirt, dirt, dirt, dirt, dirt
There's something 'bout that wok, wok, wok, wok, wok, wok
When you a gon' learn, learn, learn, learn, learn, learn
Me na care if me tired, tired, tired, tired, tired, tired
Zosk - Wok
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Wok, wok, wok, wok, wok, wok
You see me I be wok, wok, wok, wok, wok, wok
You see me do me dirt, dirt, dirt, dirt, dirt, dirt
There's something 'bout that wok, wok, wok, wok, wok, wok
When you a gon' learn, learn, learn, learn, learn, learn
Me na care if me tired, tired, tired, tired, tired, tired
Zosk - Wok
Tja CK hequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er dirt, tired, learn staat ipv dilt, tiled, lealn
Tokio hotelquote:
Ja wat een rare spelling is dat danquote:
Pics!quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
Heb nu ook wat kleur op de benen
Vermoeiend dat het nodig is wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanillekwark op 07-06-2018 18:05 ]
Haha, broeder heeft altijd mijn rug.
Ik zou zeggen, laat het gewoon staan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vermoeiend dat het nodig is wel.
Misschien een keer doen ja tot een andere mod of een admin het ziet ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het gewoon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |