het duurt gewoon een eeuwigheid, overalquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien ook een idee voor mijn oma. Ze is steeds moeilijk aan het doen met boodschappen pakken in de winkel.
Kom ze dagelijks tegen in de spits in hun koekblikquote:
Rij ze aan met je Cactiquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom ze dagelijks tegen in de spits in hun koekblik
Ghehequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ik heb geen abonnement meer, krijg ik weer van die schijtmeldingen.
Niemand die hem kent zul je bedoelenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:06 schreef McGrath het volgende:
James Chester, beste Chester
[ afbeelding ]
Quotemeldingen zijn de helquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Gvd ik heb geen abonnement meer, krijg ik weer van die schijtmeldingen.
Heyyyyyyyyy!!!quote:
Er staat gewoon nog steeds dat er een database fout is i.p.v. dat je 10 seconden moet wachten ofzo.quote:
Ik vind t nog steeds leukquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Laserschieten is dan weer voor kinderen vind ik.
O sorry, Archery tag heet 't.quote:Arrow tag?
Hey onlogischquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staat gewoon nog steeds dat er een database fout is i.p.v. dat je 10 seconden moet wachten ofzo.
En dat op 40 jarige leeftijd zeg jeetjequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t nog steeds leuk
[..]
O sorry, Archery tag heet 't.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he had vanochtend zo'n oud mens in een wagentje, vraagt ze eerst al of ik een plastic tasje wil pakken, daarna afrekenen, komt de manager nog alles in de tas doen voor haar, begint ze vervolgens over haar koopzegeltjes, staan we daar nog langer!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter komen alle ouderen nooit meer buiten, duurt alleen maar langer als ze op openbare plekken komen
Ik zat me van de week af te vragen of je nog leefdequote:
Ja is echt al vet lang zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die kwam laatst elke 10 minuten melden dat die melding kapot was
Zegt me nietsquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zat gewoon in de halve finale van het EK
Echt he, durf te wedden dat 90% van de quotes uit KPD komtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had je maar niet zo populair moeten zijn
T kan ook NoNutz worden hequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat op 40 jarige leeftijd zeg jeetje
Ja toch?quote:Oeh dat archery ziet er wel vet uit
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, durf te wedden dat 90% van de quotes uit KPD komt
Hell yeah!quote:
Wonderbaarlijk goed, mn maag overstuur van de ontstekingsremmers, maar ik ben weer mobielquote:
Denk dat jij het ook kut vind.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met zulke kapsels kan het nooit wat zijn
Hele foute band, maar erg leuk, vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met zulke kapsels kan het nooit wat zijn
Heb ik niet meer, alleen mijn kloon wel.quote:
Jazeker. Fijn dat jij ook nog leeft. Heb je al kleinkinderen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat me van de week af te vragen of je nog leefde![]()
Het doet me deugd dat dit nog het geval is
I love my Mommy cause she fucked my Dadquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele foute band, maar erg leuk, vind ik
Gaat helemaal prima en met jou ?quote:
Oja sorryquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T kan ook NoNutz worden he
[..]
Ja toch?
Kleincavia's ja.. Orka heeft kleintjes gekregen en die zijn nu alweer groot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker. Fijn dat jij ook nog leeft. Heb je al kleinkinderen?
Hey Nattekatquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, alleen mijn kloon wel.
Ik heb het uitgezet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had je maar niet zo populair moeten zijn
Wilde net wat opzoeken, maar dit stimuleert nou niet echtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I love my Mommy cause she fucked my Dad
I love my Mommy cause she fucked the shit out of my Dad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |