van ijs, bier, cola, red bull krijg ik alleen maar meer dorst.quote:
Dan neem je er nog éénquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
van ijs, bier, cola, red bull krijg ik alleen maar meer dorst.
dat doet niet ter zake, jij vroeg wat lekkerder isquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je kan hem ook zonder meloen makenquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Gepureerde watermeloen met ijskoude wodka is vele malen lekkerder.
point made, maar ik wil niet dronken zijn voor 18:00quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Gepureerde watermeloen met ijskoude wodka is vele malen lekkerder.
Dat is verdomme de bedoeling ook en dan trek je er nog 1 open. Wat mooiquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mijn vriendin wil altijd graag even warm drinkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet niet ter zake, jij vroeg wat lekkerder is
Watermeloen is echt een heel matig stuk fruitquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
dan een koud stuk watermeloen op deze benauwde stink dag nou nou?
[ afbeelding ]
benauwde stink dag
sappig, zoet en goed voor jequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watermeloen is echt een heel matig stuk fruit
Nou zegquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watermeloen is echt een heel matig stuk fruit
goede tips hier.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:45 schreef jogy het volgende:
Pizza, ambachtelijk bereid softijs, een gewillig jong deerne die aan je geslachtsdeel kluift alsof het een calipo is, naakt over straat rennen, 15 miljoen euro per week verdienen, je vijanden afslachten met een kettingzaag, een frisse duik in een mooi, helder meer ergens, vol uit gaan op een jetski, snowboarden, iemand van de trap af duwen en een lekker koud glas bier na een dag hard werken.
Onder andere.
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
point made, maar ik wil niet dronken zijn voor 18:00
Dat is juist HET grote voordeel van dat drankje!quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
point made, maar ik wil niet dronken zijn voor 18:00
Kan zo 10 betere fruitsoorten opnoemen dan watermeloenquote:
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan zo 10 betere fruitsoorten opnoemen dan watermeloen
Appel, ananas, aardbei, banaan, druif, persik, lychees, grapefruit, nectarines, mangoquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Appel, ananas, aardbei, banaan, druif, persik, lychees, grapefruit, nectarines, mango
Allemaal lekkerder
Pics ter beoordeling graag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moeder natuurlijk. Jeetje wat makkelijk deze.
Zo eens met jou. Niet normaal meer. En het ergste is dat Nederlanders blijven gewoon werken op de normale uren. Ipv wat vroeger beginnen en lekker vroeg stoppen. Zodat je de grootste hitte voor bent.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:34 schreef cherrycoke het volgende:
dan een koud stuk watermeloen op deze benauwde stink dag nou nou?
[ afbeelding ]
benauwde stink dag
Wat is persik?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Appel, ananas, aardbei, banaan, druif, persik, lychees, grapefruit, nectarines, mango
Allemaal lekkerder
De grootste hitte is rond een uur of 2/3... Dan moet je wel erg vroeg beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En het ergste is dat Nederlanders blijven gewoon werken op de normale uren. Ipv wat vroeger beginnen en lekker vroeg stoppen. Zodat je de grootste hitte voor bent.
KLB / La trappe quadrupel bitterballenquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, vooral die van la trappe quadrupel.
[ afbeelding ]
Eerst even pics van je tieten.quote:
Leg eens uit, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Schijnt dus dat watermeloen vet slecht voor je is als je meer dan een baby portie neemt.
Vorig jaar toen ze in de aanbieding waren at ik er in een week een stuk of 10, zei mn collega van de administratie dat ik niet zo veel meloen moest eten.quote:
Ok? En daar ga je gelijk vanuit? Prima johquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:58 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ze in de aanbieding waren at ik er in een week een stuk of 10, zei mn collega van de administratie dat ik niet zo veel meloen moest eten.
Nee, toen maar eens gaan lezen en een portie is iets van 150 gr. Bij een meloen van 3 kg(?) is dat niet zoveel. En bij meer dan 2 porties krijg je te veel suiker binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:10 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ok? En daar ga je gelijk vanuit? Prima joh
ooooooooooooh suickers. Zeg dat dan gelijk in plaats van een heel verhaal eromheen met collega's dit en dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:51 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Nee, toen maar eens gaan lezen en een portie is iets van 150 gr. Bij een meloen van 3 kg(?) is dat niet zoveel. En bij meer dan 2 porties krijg je te veel suiker binnen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:17 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
ooooooooooooh suickers. Zeg dat dan gelijk in plaats van een heel verhaal eromheen met collega's dit en dat.
Ben jij een vrouw toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |