Hij gaat nu even schijten.quote:
Ga je gang.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef FloJo het volgende:
waarom geen leuk polletje op de cos om te zien hoe of wat.
dom idee?
Geen sorry hoor.Blaaskaak zei ik gisteren ook al.Meneertje loopt weg voor zijn verantwoordelijkheden,en gedraagt zich als slachtoffer van zijn eigen fouten.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen sorry hoor.Blaaskaak zei ik gisteren ook al.Meneertje loopt weg voor zijn verantwoordelijkheden,en gedraagt zich als slachtoffer van zijn eigen fouten.
Dag inlegquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
goed nws
Sanne ; ik ken mezelf
als ik het echt foking koud heb
dan loop ik zo door die poort heen
Dan krijg je vast de mystery van de rijsende hutjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:51 schreef PTLe het volgende:
Ja mensen even door denken over 3 maanden heb je meer bescherming nodig , en ga daar met ze allen tegen aan
werkt zij in en cafe?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft altijd ruzie in de kroeg.
Als uitsmijter.quote:
das balen voor mij.... ik heb geen kutquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als je je kut voelt mag je een reepie.
Mag dat wel van Jezusquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft altijd ruzie in de kroeg.
Jezus sloeg complete tempels leeg.quote:
Ze wil zich zo graag profileren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vervelend mormel
tis niet erg
maar
ik ben niet de moeilijkste maar
en dan omdat
.. zeikwijf.. nu al .. net 20jr
skeer
Ach ja en water in wijn wat zeur ik ..............laters me zit tijd is om ik moet liggen nuquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jezus sloeg complete tempels leeg.
Nou poeh,nog even hij gaat janken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:02 schreef Jian het volgende:
So die Mike heeft effe op zijn klote gehad zeg, die pakt voorlopig geen reepie meer
Later.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ach ja en water in wijn wat zeur ik .laters me zit tijd is om ik moet liggen nu![]()
[ afbeelding ]
Er was ook iets met tongen,heb je dat ook? Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Je mag ook wel bij mij in bed kom je zwanger terug" - 6 juni 2018
x6l9z8r
Bewaking, bewaking, ingrijpen aub,quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou poeh,nog even hij gaat janken.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Je mag ook wel bij mij in bed kom je zwanger terug" - 6 juni 2018
x6l9z8r
Hij krijgt straks een reepiequote:Op donderdag 7 juni 2018 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike lult haar helemaal om,ze weet het echt niet meer.
quote:
quote:
hij heeft echt een rooie kopquote:
Dat is zijn intelligente posequote:
Ze vreten al de hele dagquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
Silvo denkt écht dat ze wel meer kunnen etenWant morrege komt er vast wel iemand die weet dattie veel eten mee moet nemen..
Kijk dat is pas superkortetermijndenken
Dat verbaasde me ook al, dat er al dagenlang zoveel eten uit die kleine rotkissies blijft komenquote:
ze hadden toch boodschappen laten doen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaasde me ook al, dat er al dagenlang zoveel eten uit die kleine rotkissies blijft komen
Dan nog, twee broden en pindakaas in crisistijd is niet veelquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze hadden toch boodschappen laten doen?
We zullen het wel weer verkeerd zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaasde me ook al, dat er al dagenlang zoveel eten uit die kleine rotkissies blijft komen
Rapper Sjors of zanger Rinus.quote:
quote:
Weet je wel wat die vragen voor een half uurtjequote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Weet je wel wat die vragen voor een half uurtje
Rinus 800 exclusief geluid en Sjors 895 exclusief.quote:
Dat is dan 800 en 895 euro teveelquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rinus 800 exclusief geluid en Sjors 895 exclusief.
Voor 30 minuten.
Rinus zonder geluid is wel beter.En komt zijn vriendin dan ook mee?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor 30 minuten.
Rinus is dan wel exl Rowena,quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor 30 minuten.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rinus zonder geluid is wel beter.En komt zijn vriendin dan ook mee?
Ramona heet ze toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Rinus is dan wel exl Rowena,
Maar die rol kan Sanne makkelijk invullen.
Romanaquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rinus zonder geluid is wel beter.En komt zijn vriendin dan ook mee?
zou ook kunnen, maar dan moet Jessie wat gaan doen.quote:
Omg.. wat een sukkel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:36 schreef mario390 het volgende:
man man met K en zonder E![]()
![]()
hij heeft
WELKOM
Correct Nederlands.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
hij heeft
WELKOM
Jessie dacht ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Sanne heeft al zoveel geleerd.
Heeft het nu over haar oude ik en dat ze dan anders gereageerd zou hebben, iemand op zijn bek slaan.
Nu gaat ze aan haar grenzen werken.
Wilkomme = Welkom in NL, swansie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
hij heeft
WELKOM
niks mis meequote:Op donderdag 7 juni 2018 14:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
hij heeft
WELKOM
ik dacht hij makt het englischquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wilkomme = Welkom in NL, swansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |