Of melden dat er een "verward persoon" met "iets dat op een bijl lijkt" staat te zwaaien en erbij zeggen dat hij af en toe "Allah hoeakbar" lijkt te schreeuwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef Roces18 het volgende:
gewoon melden dat er een zombie op het balkon ligt en of ze wat amerikaanse agenten kunnen sturen
Dit inderdaad. En dan wel filmen en hier posten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:46 schreef LurkJeRot het volgende:
De politie bellen en melden dat er een bewusteloze inbreker op een balkon ligt.
Topic soundtrackquote:
Lijkt mij een prima plan.quote:
Ja, dat is vaak zo he buiten, dat je met muggen te maken hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
In plaats van op je stinkende zolderkamer op je balkon slapen is best slim. Lekker fris enzo. Ik had wel veel muggen.
Snurken is wel jammer
Eerst dus kiezeltjes tegen het raam van de bovenbuurman gooien, dit gooien timen met het gesnurk van de balkonslaper en als die man slaperig naar buiten komt strompelen dan dus 3 ballonnen op het onderliggende balkon gooien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima plan.
En dan na het gooien niet wegduiken, maar hem aankijken en verwijtend naar je bovenbuurman wijzen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef Roces18 het volgende:
gewoon melden dat er een zombie op het balkon ligt en of ze wat amerikaanse agenten kunnen sturen
Uitstekendquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerst dus kiezeltjes tegen het raam van de bovenbuurman gooien, dit gooien timen met het gesnurk van de balkonslaper en als die man slaperig naar buiten komt strompelen dan dus 3 ballonnen op het onderliggende balkon gooien.
Neem een bekende/vriend/familielid mee om met een nachtcamera te livestreamen naar facebook en youtube.
Dan koop je een klamboe.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
In plaats van op je stinkende zolderkamer op je balkon slapen is best slim. Lekker fris enzo. Ik had wel veel muggen.
Snurken is wel jammer
Ik heb een neger die de muggen wegjaagt en zichzelf vrijwillig laat steken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |