Nee, vandaag. Vanavond regen, dan moeten die twee ook in de tent en een nieuwe. Hoe gaan ze dat oplossenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal vandaag geen nieuwe komen hoor...morgen pas denk ik.
Ik vond het ook niet echt klagen. Wel een verkeerde suggestiequote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
net hoe je het opvat natuurlijk
De een vind het gezeur (klagen) dat hij wil dat de opendag tot 4 uur duurt
De ander vind dat dus niet
Heb wel ff met 2 stenen lopen sjouwen ja!quote:
dat zou wel het leukste zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Vanavond regen, dan moeten die twee ook in de tent en een nieuwe. Hoe gaan ze dat oplossen
Ze keek wel eerst even naar de camera voordat ze bukte om ze op te rapenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb wel ff met 2 stenen lopen sjouwen ja!
En die rare broek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze keek wel eerst even naar de camera voordat ze bukte om ze op te rapen
Als ze dat pad half zo breed hadden gemaakt waren ze al bij de poort geweest. Breder maken kan altijd nogquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:58 schreef pullup het volgende:
Wat zullen ze heerlijk op dat pad liggen volgende week als het de hele week regent![]()
[ afbeelding ]
Die Tirolerbroek stond helemaal belachelijkquote:
hele pad is zinloosquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dat pad half zo breed hadden gemaakt waren ze al bij de poort geweest. Breder maken kan altijd nog
Ik snap het ook niet hoor. Er zijn toch veel meer dingen die belangrijker zijnquote:
Lijkt me een moetje van de Febo.quote:
Ze willen daarop gaan bouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Er zijn toch veel meer dingen die belangrijker zijn
Marktplein toch?quote:
Dacht dat John gisteren zei dat dit de ondergrond zou zijn en dat ze daarop gaan bouwen.quote:
Ze heeft een paar maanden in Amsterdam Noord gewoond.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef mazaru het volgende:
Waar komt dat idiote accent ineens vandaan trouwens?
yupquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijkt me een moetje van de Febo.
De vrachtwagens moeten straks natuurlijk wel af en aan kunnen rijden.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft een paar maanden in Amsterdam Noord gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |