quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben niet super slank , en ik zit er ook niet mee , ik voel me geweldig en dat is de hoofdzaak![]()
![]()
Is ook het belangrijkstequote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben niet super slank , en ik zit er ook niet mee , ik voel me geweldig en dat is de hoofdzaak![]()
![]()
5 meter? Dat kan nooit.quote:
Haar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Christel heeft een litteken op haar buik?
Ben geen Godzillaquote:
En hij is allergisch voor pindakaas.quote:
Ja bijna 6 meterquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
[..]ik denk in de cos ben ik de langste
Als je het over vatsig en dik hebt............quote:
Ze moest een spoedkeizersnede want ze had het HELLP syndroom. Vandaar ook verticaal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Christel heeft een litteken op haar buik?
6 pack chocomel zekerquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over vatsig en dik hebt............Ben ik blij met mijn sixpack.............
hellp syndroomquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze moest een spoedkeizersnede want ze had het HELLP syndroom. Vandaar ook verticaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
[..]ik denk in de cos ben ik de langste irritantste......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
3m90?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
[..]ik denk in de cos ben ik de langste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |