Zekers!quote:
Hey baby.quote:
Nog 1 zo'n grapje en je kan je username aanpassen naar 1 nut!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wist ik, maakte gewoon een grapje dat je oud bentgrapje he!
Huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n grapje en je kan je username aanpassen naar 1 nut!
ik wil het. nu !quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zekers!
Niet super overdreven bierderig, behalve de hele donkerbruine.
Het is een soort poeder wat er op zit. Misschien wel gewoon t onderste uit de ketel
oke crackquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om mijn huis te stofzuigen en te dweilen maar ik ben helemaal niet thuis.
40gram is wel een beetje karigquote:
I know. En ik had maar 2 zakken mee naar huis genomenquote:
Je kan ze hier bestellen, maar dat is gvd 11,25 EUR per zak.quote:
Die van dat dumpertfilmpje van hansquote:
en wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:29 schreef Chai het volgende:
Dat is gewoon mijn mental image als ik die naam hoor.
Dat zeg je nou welquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een leeftijdsgenoot heeft geen dingetje voor veel jongere vrouwen
En René lachen op de achtergrond?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies en ik hoor m ook janken
Kom. We gaan!quote:
Dat is zodat we thuis blijven om te kunnen kokenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd ziek zwak misselijk of moe...
Mag ik dan m'n hoofd op je buik leggenquote:
picsquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:47 schreef Myrr het volgende:
Dima gespot
Wat een kastoe zou wel relatie mee willen
Maar Dima is Turksquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:51 schreef Myrr het volgende:
Wow
Nog een Dima
Alle brede Marokkanen zijn Dima
Maar dat staat er nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
aardappel =/= zoete aardappel
Wist je dat aardappels met schil best lekker zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
aardappel =/= zoete aardappel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt exemplaren, die maken het wel heel bontquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd ziek zwak misselijk of moe...
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef Myrr het volgende:
Inb4 labiele Myrr btw.heb hier kort geleden ook mee te maken gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is elke situatie anders, had je nog contact met hem?
Hey makker.quote:
Nee nou oppervlakkig hij is meer een goede vriend van mijn vriend maar we waren vroeger wel vrienden en hij is ook regelmatig bij ons thuis geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb hier kort geleden ook mee te maken gehad.
is elke situatie anders, had je nog contact met hem?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef Myrr het volgende:
Inb4 labiele Myrr btw.Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig wel, zoiets zet je altijd aan het denken
gewoon zorgen dat je er kan zijn voor mensen die hem goed kennen, en als je het er zelf moeilijk mee hebt proberen over te pratenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nou oppervlakkig hij is meer een goede vriend van mijn vriend maar we waren vroeger wel vrienden en hij is ook regelmatig bij ons thuis geweest de afgelopen jaren.
Oja ook, ging ongeveer met mij tegelijk. Maar hij heeft het beter voor elkaar en gelijk 5 weken ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vakantie en gelukkig maar, heerlijk zonder hem zeg
Ja hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n hoofd op je buik leggen?
Sinds de middelbare school.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?
zal jou eens breakenquote:
Wat een rare buik heb jij dat er iets prikt ;squote:Op donderdag 7 juni 2018 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar niet wiebelen want dan prikt er iets in je oor.
Hierom heb ik dus geen lange vrienden hequote:Op donderdag 7 juni 2018 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?
Ja zo'n uitstekende navelquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een rare buik heb jij dat er iets prikt ;s
Hey, ik ben 1.63quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hierom heb ik dus geen lange vrienden he
Breekebeentje raakt dan meteen geblesseerd en maakt een eind aan zijn carrierequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Robben gaat volgend jaar naar FC Groningen en Sneijder naar Ajax.
Zo'n 19cm denk ik welquote:
Perfect.quote:
Sneijder speelt liever in volle stadions in Qatarquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
wauw, spelen die oudjes nog steeds?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
hoezo, zo hoef ik toch niet te bukkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga eens gauw leren op hakken te lopen dan.
"trek om te openen"quote:
Was een flauwe grapquote:
Jamaar je moet wel op een zeepkistje staan wil je er bij mij bij kunnenquote:
haha een outtiequote:
owquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar je moet wel op een zeepkistje staan wil je er bij mij bij kunnen
log uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was een flauwe grap
• Koen Huntelaar en Jurre Vreman hebben een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar getekend bij De Graafschap • Beide spelers komen uit de jeugdopleiding van de Doetinchemse Eredivisionist • Huntelaar, neef van Klaas-Jan Huntelaar, is een middenvelder • Vreman, de zoon van Jan Vreman, speelt als verdediger •
Had het kunnen weten, altijd maar die flauwe grapjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn 19-jarige neefje. Niet Klaas-Jan.
Wist je dat de navel van Ang3l ook 19 isquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn 19-jarige neefje. Niet Klaas-Jan.
Pics van je bezwete lijf.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heyy snoepjes, pfffff wat een hitte aan dat strandje
Robben is 34 en Sneijder 33quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, spelen die oudjes nog steeds?
Jamaar als zij dan de hele tijd met dat hoofd op de buik ligt....quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ooh zo’n navel, maar die ligt toch gewoon plat tegen de buik als je ligt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Free for use of public
wat zijn las ogenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Laten we dat maar niet doen, daar krijg je las ogen van
Heb er nog even langs gelopen, leuke badhanddoek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heyy snoepjes, pfffff wat een hitte aan dat strandje
Ja, sowieso. Ons huis is tot en na de begrafenis voor zijn vrienden het verzamelpunt. Sowieso is alles altijd bij ons met dit soort dingen. Geen idee waarom eigenlijk, maar wel fijn dat ze zich altijd welkom en thuis voelen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je er kan zijn voor mensen die hem goed kennen, en als je het er zelf moeilijk mee hebt proberen over te praten
Was jij diegene die hard aan kwam rennen, de kleren van zijn lijf gooide, het water indook, rondje zwom, terug kwam, kleren aan en weer wegrende?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb er nog even langs gelopen, leuke badhanddoek.
Nee dat was ik, ik train voor de triatlonquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Was jij diegene die hard aan kwam rennen, de kleren van zijn lijf gooide, het water indook, rondje zwom, terug kwam, kleren aan en weer wegrende?
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Was jij diegene die hard aan kwam rennen, de kleren van zijn lijf gooide, het water indook, rondje zwom, terug kwam, kleren aan en weer wegrende?
Oh zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en in dat licht kijken zonder helm en tadaaa las-ogen
kaal zijn is gewoon awesomequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat je misschien ouder dacht omdat ze kaal zijn
Vreemdquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ons huis is tot en na de begrafenis voor zijn vrienden het verzamelpunt. Sowieso is alles altijd bij ons met dit soort dingen. Geen idee waarom eigenlijk, maar wel fijn dat ze zich altijd welkom en thuis voelen.
Zo maar weer de catering aanvullen.
Het is niet de lengte die zeer doet, maar de dikte. Amateurquote:
Een 7 cm en dikkere doet anders wel minder pijn in de keel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet de lengte die zeer doet, maar de dikte. Amateur
goed bezig!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ons huis is tot en na de begrafenis voor zijn vrienden het verzamelpunt. Sowieso is alles altijd bij ons met dit soort dingen. Geen idee waarom eigenlijk, maar wel fijn dat ze zich altijd welkom en thuis voelen.
Zo maar weer de catering aanvullen.
Heeft Zosk een dikke penis ja?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een 7 cm en dikkere doet anders wel minder pijn in de keel hoor
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef LCMS het volgende:
Zal ik nog zo'n goede grap vertellen jongens
Hoe dik is je navel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet de lengte die zeer doet, maar de dikte. Amateur
jouw mening telt hier nietquote:
Het zag er wel erg grappig uit, helemaal toen die terug kwam, stonden meteen een paar moeke's met getint kindje aan de hand hem op te wachten van, oohh wat ben je sportief!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
Maar nee ik zwem niet in de pauzewel mooi verhaal.
Kan je geen foto maken van het fijne strandje, watertje en bosje?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Over ruim een uur komt mijn dochter weer thuis ga dan wel weer heen, is wel fijn om daar te zijn
Mijn anus is sowieso te strak.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet te groot hoor, ben nog onervaren
Nee dat is niet fraai Prof.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn geen grapjes want je bent permanent je zicht kwijt, zo’n mooie vlek in je zicht
Wtfquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het zag er wel erg grappig uit, helemaal toen die terug kwam, stonden meteen een paar moeke's met getint kindje aan de hand hem op te wachten van, oohh wat ben je sportief!!
O, hebben we t over keel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een 7 cm en dikkere doet anders wel minder pijn in de keel hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je geen foto maken van het fijne strandje, watertje en bosje?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe dik is je navel?
Echt relax bij homo’s kan je dat gewoon vragen
Vind allebei wel primaquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je een strand, of wil je naar het strand?
De kringspier is de enige spier in het lichaam waarbij je je moet inspannen om hem te ontspannen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt omdat je niet goed ontspant
Nee dat komt er allemaal via de mond of t toetsenbord uit, die shit.quote:
Picsquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef LCMS het volgende:
Dus als ik naar het strand ga rennen, kleren uittrek, even minuutje zwemmen en dan weer aankleed dan moet ik daarna de vrouwen van me afslaan? Zo maar eens even proberen
Een jood kan je alleen worden als je moeder het ook is, jammer johquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef JimmyDean het volgende:
Zin om deel van mijn penis af te snijden en Jood te worden. Heb geld nodig.
Say whut?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De kringspier is de enige spier in het lichaam waarbij je je moet inspannen om hem te ontspannen.
Oh, dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet nog werken, anders ging ik wel mee
Draag echt alleen maar spijkerbroekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mag ook, vind jou echt zo'n linnenbroekjongen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vannacht nog je vriendin met de strapon tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef McGrath het volgende:
het is te lang geleden dat ik geprikt ben door een kwal
wat een afknapperquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De kringspier is de enige spier in het lichaam waarbij je je moet inspannen om hem te ontspannen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:
De kringspier is de enige spier in het lichaam waarbij je je moet inspannen om hem te ontspannen.
Wat is een linnenbroekjongen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ha-haquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vannacht nog je vriendin met de strapon toch
Wat vind je van mij?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind jou echt zo'n C&A standaardbroeken jongen
Zijn piemel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wist je dat Rodney Sneijder maar liefst 5 cm langer is dan Wesley?
Sommige mannen kunnen dat wel hebben vind ik, sommige mannen kunnen alles hebbenquote:
Haha lolquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onzin: http://www.joodsleven.nl/jodendom/Artikelen/Jood-worden.htmquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een jood kan je alleen worden als je moeder het ook is, jammer joh
Is wel grappig, gisteravond was er zo'n bootcamp aan het trainen, volgens mij was het een beginners klasje want er zat niet bepaald gang inquote:
Wat voor broeken denk je dat ik draag?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is alleen met poepen zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen dat wel hebben vind ik, sommige mannen kunnen alles hebben
Lekker wandelen en zwemmen met de vechthondenquote:
Een jongen met een linnenbroekquote:
Lekker enthousiastquote:
Van leer met zon kontgat er inquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor broeken denk je dat ik draag?
Ja nee okequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een jongen met een linnenbroekjeetje
Nee weenie, je hebt verschillende soorten
Lukt het een beetjequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een Soyaboiquote:
Pauperbroeken met genoeg ruimte voor flesjes bierquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor broeken denk je dat ik draag?
Ik wilde ook een opmerking maken, maar vond zo 1 2 3 geen goedequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vannacht nog je vriendin met de strapon toch
ik denk dat je LCMS wel wat uitleg verschuldigd bent met je veroordelingenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een jongen met een linnenbroekjeetje
Nee weenie, je hebt verschillende soorten
[..]
Lekker enthousiast
Dit zou ik ZO niet pikken!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon loempiavellen om je benen vouwtquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nee oke
Klinkt wel als een belediging hoor
ow, ze maken tegenwoordig ook maar iedereen jood hèquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onzin: http://www.joodsleven.nl/jodendom/Artikelen/Jood-worden.htm
Daarbij ziet mijn moeder er wel uit als een jood dus dat zou me ook niks verbazen.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon loempiavellen om je benen vouwt
Vechthonden en ik er nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wandelen en zwemmen met de vechthonden
Hups, poppers snuiven dan!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wandelen en zwemmen met de vechthonden
De mannen die alles kunnen hebben zie ik dan liever meteen zonder broek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen dat wel hebben vind ik, sommige mannen kunnen alles hebben
Omdat je dan geen C&A broek aan hoeft van Crack_quote:
Kun jij zoveel hebben dan?quote:
Echt hèquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat je LCMS wel wat uitleg verschuldigd bent met je veroordelingen
Heyquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mannen die alles kunnen hebben zie ik dan liever meteen zonder broek.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nee oke
Klinkt wel als een belediging hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat je LCMS wel wat uitleg verschuldigd bent met je veroordelingen
Oh, maar ik mag LCMS gewoonquote:
Wie komt er uberhaupt bij de C&A, laat staan dat je er iets koopt?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Omdat je dan geen C&A broek aan hoeft van Crack_
Chaps!quote:
Wat is daar lastig aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Zosk het volgende:
Ik moet nog wel nieuwe korte broeken kopen maar is echt lastig vind ik
Ik maak broeken mooi. Niet andersom.quote:
Dat mag ook hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, maar ik mag LCMS gewoonmaar vond dit gewoon wel passen
Sorry, het was niet zo bedoeld. En de C&A heeft gewoon leuke klerenquote:
Hey Dave, what's up? How' you doin'?quote:
Ik ben heel erg kieskeurig met korte broeken denk ik, wil gewoon de perfecte broek uitkiezen voor mijn matig behaarde scheenbenenquote:
Nee dan word ik zenuwachtigquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mannen die alles kunnen hebben zie ik dan liever meteen zonder broek.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik maak broeken mooi. Niet andersom.
Omdat 'normale' korte broeken voor hem al lange broeken zijnquote:
hmm je hebt een verkeerd beeld van mequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pauperbroeken met genoeg ruimte voor flesjes bier
En dat inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je er snel uit ziet als een josti met een korte broek
Oh.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie komt er uberhaupt bij de C&A, laat staan dat je er iets koopt?
Soms moet je het niet te moeilijk makenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde ook een opmerking maken, maar vond zo 1 2 3 geen goede
Die heb ik zelfs nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel ergens liggen
Komt wel mooi uit, hopelijk kan het even voor de vakantie want dan ben ik blut.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, ze maken tegenwoordig ook maar iedereen jood hè
Je bedoelt dat weinig jou staat?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben heel erg kieskeurig met korte broeken denk ik, wil gewoon de perfecte broek uitkiezen voor mijn matig behaarde scheenbenen
Dat zeg ik in bed wel altijd ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms moet je het niet te moeilijk maken
Hebben ze daar leuke kleding ja? Ik dacht dat daar alleen moeders met kleine kinderen komen, en oma's.quote:
Hoezo maar één keerquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef LCMS het volgende:
Ben echt 1 keer in de C&A geweest in mijn leven
JULLIE HOERENMOEDERS
Denk dat heel veel mij juist staat maar de meeste korte broeken gewoon tandjes lelijk zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weinig jou staat?
Natuurlijk niet, niet met mooie gebruinde gespierde benenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je er snel uit ziet als een josti met een korte broek
Dat is echt zo'n winkel die wat mij betreft failliet mag gaanquote:
Ik, mooi goedkoop, en ik rock toch alles wat ik draag door mijn goede figuur.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie komt er uberhaupt bij de C&A, laat staan dat je er iets koopt?
quote:
dan zie je er juist snel uit als een jostiquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niet met mooie gebruinde gespierde benen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit zelfs zo'n foute veter langs de zijkanten
Doe normaal nuquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik, mooi goedkoop, en ik rock toch alles wat ik draag door mijn goede figuur.
Well. My legs are like peanutbutter; easy to spread.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niet met mooie gebruinde gespierde benen
Met spray tan en kleur lenzen?quote:
Ohja kan wel, ik kom ook alleen maar op de kinderafdeling. Maar even serieus, ja echt. Kom er nu nooit meer want internet, maar eerst kwam ik er vooral omdat het chill winkelen wasquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben ze daar leuke kleding ja? Ik dacht dat daar alleen moeders met kleine kinderen komen, en oma's.
Daar kan ik mij niet in vindenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan zie je er juist snel uit als een josti
Ja enkele jaren geleden snap ik nog wel maar tegenwoordig heb je volgens mij zoveel betere alternatieven (zeker voor vrouwen). De H&M alleen al kan je volgens mij alles kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja kan wel, ik kom ook alleen maar op de kinderafdeling. Maar even serieus, ja echt. Kom er nu nooit meer want internet, maar eerst kwam ik er vooral omdat het chill winkelen was
Slim fit jeans, mooi overhemd. Nette beige broek, donkere truiquote:
KOEKOEKquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well. My legs are like peanutbutter; easy to spread.
En dat Palomino een mooie nieuwe plek krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n winkel die wat mij betreft failliet mag gaan
En dan hoop ik uiteraard dat het personeel snel nieuw werk heeft
Ik was er een keer aan de kant bij die mountainbike baan en daar was een man aan het naaktzwemmenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vechthonden en ik er nog niet tegen gekomen
Ja en echt iedereen koopt kleren bij H&M, wil wel authentiek blijvenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja enkele jaren geleden snap ik nog wel maar tegenwoordig heb je volgens mij zoveel betere alternatieven (zeker voor vrouwen). De H&M alleen al kan je volgens mij alles kopen.
Alsof er zo veel variatie is daarin, gewoon een effen kleur neem ik aan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mij juist staat maar de meeste korte broeken gewoon tandjes lelijk zijn
Meestal gewoon zo'n hawai, panter of legerprintjequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof er zo veel variatie is daarin, gewoon een effen kleur neem ik aan?
Wat zoek je dan want jij draagt ook gameshirts dus dan zit je al snel fout
Ik heb gewoon 20 dezelfde shirts in andere kleurenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slim fit jeans, mooi overhemd. Nette beige broek, donkere trui
Beetje wat ik draag, veel meer variatie heb ik niet. Ja, een korte broek en een shirt als ik op het balkon zit pils te hijsen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarna lekker blaasontsteking hebben.
Hoe vaak aangehad?quote:
Dat is wel waar, oke ik snap het.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en echt iedereen koopt kleren bij H&M, wil wel authentiek blijven
Maar dan flubbert je penis zo rond!quote:
Lelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal gewoon zo'n hawai, panter of legerprintje
Was gisteren bij de hoornseplas en daar liep een naakte man richting mij en die zat echt met zo'n dikke smile naar mij te kijken. Hij had helemaal geen grote piemel.quote:
Ik heb alleen zwarte shirts en een paar witte. Ik heb wel verschillende tinten donkere truien en soms als ik gek doe doe ik een groen of blauw overhemd aan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 20 dezelfde shirts in andere kleuren
Ik was daar niet in ieder gevalquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was gisteren bij de hoornseplas en daar liep een naakte man richting mij en die zat echt met zo'n dikke smile naar mij te kijken. Hij had helemaal geen grote piemel.
Beter dan de Zara. Mijn god wat is dan een glimMocro winkel geworden zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en echt iedereen koopt kleren bij H&M, wil wel authentiek blijven
Ik ben over weinig dingen in mijn leven zeker, maar dat wat jij zegt klopt niet en daar ben ik wel zeker van hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij de nieuwste aanwinst bent van wat ooit het kliekje was
quote:
Ik heb zondag wel een "gaatje"?quote:
Stuur keertje pics xxquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb alleen zwarte shirts en een paar witte. Ik heb wel verschillende tinten donkere truien en soms als ik gek doe doe ik een groen of blauw overhemd aan.
oh huh hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben over weinig dingen in mijn leven zeker, maar dat wat jij zegt klopt niet en daar ben ik wel zeker van haha
Ik heb geen vechthonden godverdommequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Maar hij had geen vechthonden bij zich idd, wel een boek.
That's what she said.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |