Zekers!quote:
Hey baby.quote:
Nog 1 zo'n grapje en je kan je username aanpassen naar 1 nut!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wist ik, maakte gewoon een grapje dat je oud bentgrapje he!
Huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n grapje en je kan je username aanpassen naar 1 nut!
ik wil het. nu !quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zekers!
Niet super overdreven bierderig, behalve de hele donkerbruine.
Het is een soort poeder wat er op zit. Misschien wel gewoon t onderste uit de ketel
oke crackquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om mijn huis te stofzuigen en te dweilen maar ik ben helemaal niet thuis.
40gram is wel een beetje karigquote:
I know. En ik had maar 2 zakken mee naar huis genomenquote:
Je kan ze hier bestellen, maar dat is gvd 11,25 EUR per zak.quote:
Die van dat dumpertfilmpje van hansquote:
en wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:29 schreef Chai het volgende:
Dat is gewoon mijn mental image als ik die naam hoor.
Dat zeg je nou welquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een leeftijdsgenoot heeft geen dingetje voor veel jongere vrouwen
En René lachen op de achtergrond?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies en ik hoor m ook janken
Kom. We gaan!quote:
Dat is zodat we thuis blijven om te kunnen kokenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd ziek zwak misselijk of moe...
Mag ik dan m'n hoofd op je buik leggenquote:
picsquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:47 schreef Myrr het volgende:
Dima gespot
Wat een kastoe zou wel relatie mee willen
Maar Dima is Turksquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:51 schreef Myrr het volgende:
Wow
Nog een Dima
Alle brede Marokkanen zijn Dima
Maar dat staat er nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
aardappel =/= zoete aardappel
Wist je dat aardappels met schil best lekker zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
aardappel =/= zoete aardappel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt exemplaren, die maken het wel heel bontquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd ziek zwak misselijk of moe...
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef Myrr het volgende:
Inb4 labiele Myrr btw.heb hier kort geleden ook mee te maken gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is elke situatie anders, had je nog contact met hem?
Hey makker.quote:
Nee nou oppervlakkig hij is meer een goede vriend van mijn vriend maar we waren vroeger wel vrienden en hij is ook regelmatig bij ons thuis geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb hier kort geleden ook mee te maken gehad.
is elke situatie anders, had je nog contact met hem?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef Myrr het volgende:
Inb4 labiele Myrr btw.Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig wel, zoiets zet je altijd aan het denken
gewoon zorgen dat je er kan zijn voor mensen die hem goed kennen, en als je het er zelf moeilijk mee hebt proberen over te pratenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nou oppervlakkig hij is meer een goede vriend van mijn vriend maar we waren vroeger wel vrienden en hij is ook regelmatig bij ons thuis geweest de afgelopen jaren.
Oja ook, ging ongeveer met mij tegelijk. Maar hij heeft het beter voor elkaar en gelijk 5 weken ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vakantie en gelukkig maar, heerlijk zonder hem zeg
Ja hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n hoofd op je buik leggen?
Sinds de middelbare school.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?
zal jou eens breakenquote:
Wat een rare buik heb jij dat er iets prikt ;squote:Op donderdag 7 juni 2018 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar niet wiebelen want dan prikt er iets in je oor.
Hierom heb ik dus geen lange vrienden hequote:Op donderdag 7 juni 2018 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lang als in lichaamslengte of lang als in duur vriendschap?
Ja zo'n uitstekende navelquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een rare buik heb jij dat er iets prikt ;s
Hey, ik ben 1.63quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hierom heb ik dus geen lange vrienden he
Breekebeentje raakt dan meteen geblesseerd en maakt een eind aan zijn carrierequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Robben gaat volgend jaar naar FC Groningen en Sneijder naar Ajax.
Zo'n 19cm denk ik welquote:
Perfect.quote:
Sneijder speelt liever in volle stadions in Qatarquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
wauw, spelen die oudjes nog steeds?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
hoezo, zo hoef ik toch niet te bukkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga eens gauw leren op hakken te lopen dan.
"trek om te openen"quote:
Was een flauwe grapquote:
Jamaar je moet wel op een zeepkistje staan wil je er bij mij bij kunnenquote:
haha een outtiequote:
owquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar je moet wel op een zeepkistje staan wil je er bij mij bij kunnen
log uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was een flauwe grap
• Koen Huntelaar en Jurre Vreman hebben een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar getekend bij De Graafschap • Beide spelers komen uit de jeugdopleiding van de Doetinchemse Eredivisionist • Huntelaar, neef van Klaas-Jan Huntelaar, is een middenvelder • Vreman, de zoon van Jan Vreman, speelt als verdediger •
Had het kunnen weten, altijd maar die flauwe grapjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn 19-jarige neefje. Niet Klaas-Jan.
Wist je dat de navel van Ang3l ook 19 isquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn 19-jarige neefje. Niet Klaas-Jan.
Pics van je bezwete lijf.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heyy snoepjes, pfffff wat een hitte aan dat strandje
Robben is 34 en Sneijder 33quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, spelen die oudjes nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |