Absoluut! Ik moet bij mij thuis soms zelfs helpen duwen. Eten de plee ontwerpers niet ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat lijkt me meer aan de mietjesplees van tegenwoordig liggen. Die kunnen gewoon geen serieuze hoop meer aan.
Ik vermoed dat het met waterbesparing te maken heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:07 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Absoluut! Ik moet bij mij thuis soms zelfs helpen duwen. Eten de plee ontwerpers niet ofzo?
Dat zou op veel plekken denk ik wel het geval zijn. Echter denk ik dat bij mijn schijtput de zwanenhals te klein is om mijn grote bolus doorheen te laten stromen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met waterbesparing te maken heeft.
maar Sylvana is vertrokken dusquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef TRON2.0 het volgende:
Mijn bolus was zo gigantisch groot dat ik zelfs de wc 4x moest laten doortrekken alvorens alle grote stukken weg waren en ik verder kon gaan met de remsporen uitwissen. Het was een gigantische vlaai, niet normaal. Ik schrok er zelfs van dat zoiets groots in mijn lichaam huisde.
Klacht: de pauzes tussen het doortrekken duren veel te lang. Kan dit versneld worden?
In stukjes snijden met bestek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef TRON2.0 het volgende:
Mijn bolus was zo gigantisch groot dat ik zelfs de wc 4x moest laten doortrekken alvorens alle grote stukken weg waren en ik verder kon gaan met de remsporen uitwissen. Het was een gigantische vlaai, niet normaal. Ik schrok er zelfs van dat zoiets groots in mijn lichaam huisde.
Klacht: de pauzes tussen het doortrekken duren veel te lang. Kan dit versneld worden?
Ja google maar. Vroeger wel tenminstequote:
Ik had een keer zo'n enorme drol die gewoon niet weggespoeld kon worden, heb zeker 7 keer doorgetrokken, maar nada. Verstopte de hele boel, dus had ik een noodoplossing: arm in een vuilniszak stoppen en stampen maar. Werkte niet. Toen werd stampen graaien en wist het euvel te verhelpen. Ik had de vuilnisbak ook al meegenomen, dus kon de ranzigheid er snel in gooien en heb het zooitje snel weggegooid. Wát een werk was datquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:27 schreef C.L.Werner het volgende:
Held.
Maar de echte bolus verstopt de wc, waar je met je handen in de pot moet gaan om het schoon te maken.
Held!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n enorme drol die gewoon niet weggespoeld kon worden, heb zeker 7 keer doorgetrokken, maar nada. Verstopte de hele boel, dus had ik een noodoplossing: arm in een vuilniszak stoppen en stampen maar. Werkte niet. Toen werd stampen graaien en wist het euvel te verhelpen. Ik had de vuilnisbak ook al meegenomen, dus kon de ranzigheid er snel in gooien en heb het zooitje snel weggegooid. Wát een werk was dat
Een topic incl. foto’s had je onsterfelijk gemaakt hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n enorme drol die gewoon niet weggespoeld kon worden, heb zeker 7 keer doorgetrokken, maar nada. Verstopte de hele boel, dus had ik een noodoplossing: arm in een vuilniszak stoppen en stampen maar. Werkte niet. Toen werd stampen graaien en wist het euvel te verhelpen. Ik had de vuilnisbak ook al meegenomen, dus kon de ranzigheid er snel in gooien en heb het zooitje snel weggegooid. Wát een werk was dat
quote:
Daar dacht ik toen helaas niet aanquote:Op maandag 11 juni 2018 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een topic incl. foto’s had je onsterfelijk gemaakt hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |