Maar dat je jonger dan ik was welquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mijn haar was ook geen grap, hans
Ik zet altijd maandagavond mn oud papier langs de weg hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrijdagavond denkt hij aan zichzelf, dan trakteert hij zich weer op een uniek stukje oud papier.
Dommel je dan ook zo plots weg in zo’n oude mannen stoel?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] da's waar, soms in de avond wat hazenslaapjes
ben ik daar van uitgegaan denk ik...quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef LCMS het volgende:
hoewel ik hier ook wel eens heb gezegd dat ik 38 ben, maar had niet het idee dat iemand dat geloofde
Etto betaalt daar grof geld voor mits er bepaalde tekeningen opstaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zet altijd maandagavond mn oud papier langs de weg hoor
Was op dat moment wel onder de indruk dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n fortuin had vergaardquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was wel grappig om te zien jatog
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dommel je dan ook zo plots weg in zo’n oude mannen stoel?
dat gaat erg lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was op dat moment wel onder de indruk dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n fortuin had vergaard
heb nul interesse in voetbal international.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto betaalt daar grof geld voor mits er bepaalde tekeningen opstaan
Oh oké dan gooi ik dit speciale WK nummer over België wegquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb nul interesse in voetbal international.
Hahaahhaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef LCMS het volgende:
hoewel ik hier ook wel eens heb gezegd dat ik 38 ben, maar had niet het idee dat iemand dat geloofde
Belgie is altijd goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oké dan gooi ik dit speciale WK nummer over België weg
foei.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
toch de boel hier eens laten taxeren...
Wanneer komt de update?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef ArtistA het volgende:
Even testrijden hier. Ja ja, ik ben de eerlijke satanversie 1.0
lijkt me wel goed voor een extra uitgebreide inboedelverzekeringquote:
Pardon?quote:
Ik hoopte eigenlijk op een crash tijdens het upgraden.quote:
Lekker dubbelzinnig weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb vandaag eindelijk de nasi opJammer dat je niet kwam
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb vandaag eindelijk de nasi opJammer dat je niet kwam
Oké de mazzelquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen foto’s van mn voet maken
De dokter denkt dat hij gebroken is
Moet ik weggaan dan ?quote:
Goede vraag ... eigenlijk niets bijzondersquote:
haha ja ik gooi een snoeischaar naar ze toe de volgende keer blabblaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Om de TT te volgen wil ik graag melden dat ik zojuist drie wielrenners voorrang heb gegeven zodat ze niet af hoefden te remmen.
Als ik jou zie geef ik gas bij jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha ja ik gooi een snoeischaar naar ze toe de volgende keer blabbla
Je krijg toch niet zomaar een gebroken voetquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag ... eigenlijk niets bijzonders
Doe maar zoquote:
Mogen we dan ook over vrijen praten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hela, hela... dit is de liefde sc...
Lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijg toch niet zomaar een gebroken voet
Bavve?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
NEUKEN SEKSEN FISTEN LIKKEN MOTORBOATEN
Hee dat heb ik net ook gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef LCMS het volgende:
lekker stofzuigen in mijn boxer, geheel nieuwe ervaring
zat er zoveel in je boxer?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef LCMS het volgende:
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! #2quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja joh, dat ding is al 28 jaar niet meer gebruikt
Skyequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je nog even aan de Shield?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
NEUKEN SEKSEN FISTEN LIKKEN MOTORBOATEN
Haha flikkerquote:
jawel, nieuwe ronde met pas 2 kandiatenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar kan geen kandidaat aanleveren
ohhhquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jawel, nieuwe ronde met pas 2 kandiaten
Gewoon zonder ondergoedquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef McGrath het volgende:
jullie moeten echt vaker je ondergoed wassen
EEN SWITCH JAquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je nog even aan de Shield?
Jij blijft een bijzondere jongen hequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef LCMS het volgende:
ben idolaat van Hansquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij blijft een bijzondere jongen he
Aaah, vandaar vandaar vandaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, daarom draag ik een onderbroek als ik een spijkerbroek aan doe
Hartelijk bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja zo heet dat
Gaat erom dat je het niet vergeet
en lekker schurenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor je ballen is het anders beter dat ze mooi vrij en koel hangen, hoor
Hans maakt me altijd vrolijk.. ben blij dat er nog mensen als hij bestaan.quote:
Bedankt vriend, clown spelen is af en toe vermoeiend, maar ben blij dat het gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans maakt me altijd vrolijk.. ben blij dat er nog mensen als hij bestaan.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt vriend, clown spelen is af en toe vermoeiend, maar ben blij dat het gewaardeerd wordt.
Zou verkopen, kijken of je er veel voor kunt krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb een bijbel gevonden in de weggeef uit 1839
Nee en hij is sowieso in slechte staat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou verkopen, kijken of je er veel voor kunt krijgen.
picsquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb een bijbel gevonden in de weggeef uit 1839
Oh jammer, hoezo niet verkopen dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee en hij is sowieso in slechte staat.
Ik upload ze straks even oké? Mijn vriend is er nu nog en zit mobiel.quote:
is goed, lief dat je er aan denktquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik upload ze straks even oké? Mijn vriend is er nu nog en zit mobiel.
Wat doen jullie nu samenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik upload ze straks even oké? Mijn vriend is er nu nog en zit mobiel.
Protestants, katholiek, orthodox?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
Hier ligt er ook een maar uit 1868. Die is nog wel mooi
Jezus was toen nog niet geborenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
Hier ligt er ook een maar uit 1868. Die is nog wel mooi
Statenvertaling uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Protestants, katholiek, orthodox?
Natuurlijk zou dat mogen. Ideale omstandigheden hier voor de conservatie van mooie dingenquote:
Dat rookhok van jou jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk zou dat mogen. Ideale omstandigheden hier voor de conservatie van mooie dingen
Ja niet bij mijn juwelen natuurlijk jeetje, denk ff naquote:
Beter stop je, straks krijg je nog longkankerquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja niet bij mijn juwelen natuurlijk jeetje, denk ff na
meh.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter stop je, straks krijg je nog longkanker
Somalië, 1 persoon, 3 negers, motief is terrorismequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:55 schreef Vasion het volgende:
indien ja; welke bestemming, met hoeveel personen en motief van de boeking. Graag uitgebreid toelichten zodat ik jullie gegevens kan verkopen.
wil je ook weten wanneer en waar ik mijn waardevolle spullen bewaar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:55 schreef Vasion het volgende:
indien ja; welke bestemming, met hoeveel personen en motief van de boeking. Graag uitgebreid toelichten zodat ik jullie gegevens kan verkopen.
En wie van deze personen sterft er als eerst?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Somalië, 1 persoon, 3 negers, motief is terrorisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ads betalen daar niet veel voorquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je ook weten wanneer en waar ik mijn waardevolle spullen bewaar?
Ik ga de foto van Etto overal plaatsenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
jammer, onterecht ook waarschijnlijk?
ik hoop dat je naast twee dikke mensen zit in het vliegtuigquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef Vasion het volgende:
Bedankt voor alle gegevens, ads hebben mij een kleine 10.000 euro gegeven, waar ik een leuke vakantie van ga boeken
Zolang er maar twee dikke mensen aan de andere zitten, voor het balans van het vliegtuig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je naast twee dikke mensen zit in het vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:05 schreef LCMS het volgende:
lijkt totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je straight edge?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoorde net dat ik moet minderen
Alleen met roken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb net ook bier gedronkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:10 schreef Vasion het volgende:
Ondertussen tik ik een gulpener achterover
Speelde ooit het USSR-volkslied in een kroeg, werd eruit gezet. ALDUS DEZE ANEKDOTEquote:
Ik ruik hetquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
heb net ook bier gedronken![]()
Het knipoogde te veel naar me
Single malt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
nee, ik drink het wel weg met een whiskytje
Zo is dat broeder. Ik ben er 500+ dagen vanaf. Wat een opluchting.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 16e gerookt en ben nu gestopt. Kan het iedereen aanraden.
Het is wel zwaar, maar ben blij dat ik toch echt de stap gezet heb. Met vallen en opstaan nu 3 maanden gestopt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat broeder. Ik ben er 500+ dagen vanaf. Wat een opluchting.
Elke dag is het een stukje makkelijker. Niet toegeven aan die ene peuk. Over een maand denk je er niet eens meer over na.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel zwaar, maar ben blij dat ik toch echt de stap gezet heb. Met vallen en opstaan nu 3 maanden gestopt.
goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Hebben jullie je vandaag gedragen, jongens?
Ik heb ook sigaartjes als failsafe voor als het te moeilijk wordt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Elke dag is het een stukje makkelijker. Niet toegeven aan die ene peuk. Over een maand denk je er niet eens meer over na.
Tip: Als het echt zwaar wordt met feestjes en pils deze zomer, haal een klein doosje vanille sigaartjes en rook die niet over de longen, maar alleen als je haast toe geeft aan een peuk, Dan is het de smaak en in de mond.
Ik heb nog steeds standaard een blik sigaartjes (20 stuks) in mijn tas, en ik doe daar gemiddeld zo'n 3 maanden mee
Ah, een broke ass malt, ook lekker!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
gewoon van die goedkope van de Appie, eurootje of 5 voor een liter
Neequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Oja, ik zou nog een sigaretje roken, thanks for the reminder, kanjer!quote:
hey papa kwarkquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
de tering, de enige baby die hier is, is lcms die is alleen stil als je wat likeur in zijn flesje doetquote:
Slimme manquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook sigaartjes als failsafe voor als het te moeilijk wordt.
Ik bedoel baby als in schatjequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tering, de enige baby die hier is, is lcms die is alleen stil als je wat likeur in zijn flesje doet
Ik weet, het is niet de eerste poging...quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slimme manSucces. Als het echt moeilijk wordt, praat met je maten. Zorg dat zij je tegenhouden wanneer je bietst om tabak op feestjes. Klinkt kinderachtig, maar die ene peuk na een paar biertjes op een verjaardag, is degene die zorgt dat je op zondagochtend bij de pomp staat voor een nieuw pakje.
Die schade blijft hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 16e gerookt en ben nu gestopt. Kan het iedereen aanraden.
Laat me raden, je hebt je tegenstanders vergastquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
Haha, ik heb gewoon de Battle Royale gewonnen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat ik hier niet mag posten, doei dan maar
Slag om Stalingrad?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
Haha, ik heb gewoon de Battle Royale gewonnen
Ja, dat is wel fijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
wees blij dat ie niet nog meer schade aanricht
zuurheid niet toegestaanquote:
lekker hèquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oja, ik zou nog een sigaretje roken, thanks for the reminder, kanjer!
het verhoogde risico gehalveerd, dus nog steeds 50% kans meer dan iemand die nooit gerookt heeftquote:
Ja natuurlijk, maar als je door blijft gaan weet je dat je waarschijnlijk aan de gevolgen van roken doodgaat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
het verhoogde risico gehalveerd, dus nog steeds 50% kans meer dan iemand die nooit gerookt heeft
Vbl sc? Het museum bedoel je?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker hè
Leuk dat je hier post vasion. Ik miste je al in vbl sc
dood gaan we toch wel Jimmyquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar als je door blijft gaan weet je dat je waarschijnlijk aan de gevolgen van roken doodgaat.
Met recht dus een slowchatquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vbl sc? Het museum bedoel je?5 dagen tot een sc gevuld is? Die bedoel jij?
Helaas, maar daar kan ik nu niks meer aan doen. Nooit beginnen is beter natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, die stappen zijn mooi, maar de longschade als gevolg van het roken blijft natuurlijk.
Ja, je bent nog jong, dus heel veel schade zal er ook wel niet zijn. Je voelt je vast beter nu, dat is haast het belangrijkste.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas, maar daar kan ik nu niks meer aan doen. Nooit beginnen is beter natuurlijk.
Wil gewoon niet doodgaan als ik 40 ben en kleine kinderen heb.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, je bent nog jong, dus heel veel schade zal er ook wel niet zijn. Je voelt je vast beter nu, dat is haast het belangrijkste.
echt gezelliger word je er niet van heb ik gemerktquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach ja, wat gezonder leven vind ik wel zo prettig.
Geen kinderen maken danquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil gewoon niet doodgaan als ik 40 ben en kleine kinderen heb.
Ik heb een maand lang gerookt als een ketter, snap nog steeds niet waaromquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas, maar daar kan ik nu niks meer aan doen. Nooit beginnen is beter natuurlijk.
Hopelijk drinkt hij nog wel anders moeten we helemaal lijdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt gezelliger word je er niet van heb ik gemerkt
Vind je?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt gezelliger word je er niet van heb ik gemerkt
kijk naar prof helemaal gezond met z'n op blote voeten hardlopen en rare dieet en het is een hele zure, nare jongenquote:
Ja daar stop ik voorlopig niet mee. Ik heb mijn alcoholinname al drastisch verlaagd een tijd geleden en daar blijft het bijquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk drinkt hij nog wel anders moeten we helemaal lijden
Oh dat zal sowieso wel loslopen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil gewoon niet doodgaan als ik 40 ben en kleine kinderen heb.
wollah pardonquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
lijkt me sowieso voor iedereen hier een goed advies
Ja zover zal ik niet gaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk naar prof helemaal gezond met z'n op blote voeten hardlopen en rare dieet en het is een hele zure, nare jongen
better safe than sorryquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat zal sowieso wel loslopen.
Je zuipt het nu in de kruipruimte?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar stop ik voorlopig niet mee. Ik heb mijn alcoholinname al drastisch verlaagd een tijd geleden en daar blijft het bij
In plaats van twee treetjes per dag drink ik nu nog maar een treetjequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zuipt het nu in de kruipruimte?
Goed op weg dan wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In plaats van twee treetjes per dag drink ik nu nog maar een treetje
[ afbeelding ]
matige toppakill hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook wel fijn dat je nog een beetje kan ravotten met de kids zonder te piepen en te hijgen.
AMA DE PAMA SMARAGD IN DE WOESTIJN, BAKEN IN BARRE TIJDEN, ZOETGEVOOISDE ENGEL IN EEN ORKEST VAN DUISTERNISquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
AMA DE PAMA SMARAGD IN DE WOESTIJN, BAKEN IN BARRE TIJDEN, ZOETGEVOOISDE ENGEL IN EEN ORKEST VAN DUISTERNIS
Goed punt. Ik neem het mee voor de volgende keer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed, alleen Etto zou het niet in hoofdletters doen.
Bugfix nodig in volgende patchquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed punt. Ik neem het mee voor de volgende keer.
Nee, ik ben WYSIWYGquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bugfix nodig in volgende patch
Azpi is niet meer, laten we het geneuzel over patches, upgrades en versies achterwege houdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bugfix nodig in volgende patch
rtquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Azpi is niet meer, laten we het geneuzel over patches, upgrades en versies achterwege houden
Dit vind ik best een goeie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Azpi is niet meer, laten we het geneuzel over patches, upgrades en versies achterwege houden
Bedankt voor je mening, doen we niks mee.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, gaan we wat mee doen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, doen we niks mee.
Omdat Etto alleen maar lieve dingen zegt en Azpi de keiharde waarheid.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom de act van Azpi afkeuren maar de act van Etto goedkeuren?
Ama de pama, wonderlijke zonnebloem der sc, met bloedrode rozen bezaaide lusthof van warmte en bekoorlijkheid, het tegengif der verzuurde koudbloedige sluipmoordenaars wier in azijn gedoopte, ijzige pijlen de sfeer en amicaliteit trachten te verscheuren...quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Moet Etto gewoon iets laten zien, jeetje zeg.
Ja staat hier boven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama de pama, wonderlijke zonnebloem der sc, met bloedrode rozen bezaaide lusthof van warmte en bekoorlijkheid, het tegengif der verzuurde koudbloedige sluipmoordenaars wier in azijn gedoopte, ijzige pijlen de sfeer en amicaliteit trachten te verscheuren...
... je riep?
wow, ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk
Ik heb al 500 euro geboden dusquote:
ik bied 5 euroquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk
welja...quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:16 schreef Catkiller het volgende:
Etto, kan je voor mij een bureaustoel kopen
Dan krijg je van Ama dat vodje gratis.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ama er meer aan heeft die Bijbel te lezen
Weer eens wat anders dan aambeienquote:
Is geen Bijbel, lijkt me meer een devotioneel boekje, catechismus.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ama er meer aan heeft die Bijbel te lezen
Niet haten op de pamaquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Straks gewoon een donatie van 2k in de weggeefwinkel, kunnen ze in een potje stoppen om te gaan BETALEN voor hun woonruimte
wat snap jij niet aan het concept weggeefwinkel beste ettoquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan je die voor mij ff apart houden, ama???
naja zeg, ik betaal er gewoon voorquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan het concept weggeefwinkel beste etto
quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Melding gemaakt van weggeefwinkelfraude
Ga morgen naar Emmen toe en vragen of ze toevallig een oud jezusboekje voor mij hebben!
Boeie, iemand geeft het weg dus mag je mee doen wat je wil tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Toen ik tijdje terug posten dat ze in die zogenaamde weggeefwinkel de mooie spullen onderhands verpatsen werd er hard gelachen
vind het ook prima hoor. Pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeie, iemand geeft het weg dus mag je mee doen wat je wil toch
Denk dat je er dan om moet vechten met mijn vriend, die wil hem ook hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan je die voor mij ff apart houden, ama???
Oh nee, nee... die gaat voor...quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je er dan om moet vechten met mijn vriend, die wil hem ook hebben.Maar kan wel even vragen of hij hem echt heel graag wil hebben, mss kan hij er wel mee leven als ik hem jou geef. Ik heb hem hier nog steeds liggen.
Ik vraag er toch geen geld voor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
Toen ik tijdje terug posten dat ze in die zogenaamde weggeefwinkel de mooie spullen onderhands verpatsen werd er hard gelachen
als etto er een paar ruggen voor neerlegt is je vriend vast ook blijquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je er dan om moet vechten met mijn vriend, die wil hem ook hebben.Maar kan wel even vragen of hij hem echt heel graag wil hebben, mss kan hij er wel mee leven als ik hem jou geef. Ik heb hem hier nog steeds liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |