Maar dat je jonger dan ik was welquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mijn haar was ook geen grap, hans
Ik zet altijd maandagavond mn oud papier langs de weg hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrijdagavond denkt hij aan zichzelf, dan trakteert hij zich weer op een uniek stukje oud papier.
Dommel je dan ook zo plots weg in zo’n oude mannen stoel?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] da's waar, soms in de avond wat hazenslaapjes
ben ik daar van uitgegaan denk ik...quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef LCMS het volgende:
hoewel ik hier ook wel eens heb gezegd dat ik 38 ben, maar had niet het idee dat iemand dat geloofde
Etto betaalt daar grof geld voor mits er bepaalde tekeningen opstaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zet altijd maandagavond mn oud papier langs de weg hoor
Was op dat moment wel onder de indruk dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n fortuin had vergaardquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was wel grappig om te zien jatog
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dommel je dan ook zo plots weg in zo’n oude mannen stoel?
dat gaat erg lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was op dat moment wel onder de indruk dat je op zo'n jonge leeftijd al zo'n fortuin had vergaard
heb nul interesse in voetbal international.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto betaalt daar grof geld voor mits er bepaalde tekeningen opstaan
Oh oké dan gooi ik dit speciale WK nummer over België wegquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb nul interesse in voetbal international.
Hahaahhaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef LCMS het volgende:
hoewel ik hier ook wel eens heb gezegd dat ik 38 ben, maar had niet het idee dat iemand dat geloofde
Belgie is altijd goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oké dan gooi ik dit speciale WK nummer over België weg
foei.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
toch de boel hier eens laten taxeren...
Wanneer komt de update?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:14 schreef ArtistA het volgende:
Even testrijden hier. Ja ja, ik ben de eerlijke satanversie 1.0
lijkt me wel goed voor een extra uitgebreide inboedelverzekeringquote:
Pardon?quote:
Ik hoopte eigenlijk op een crash tijdens het upgraden.quote:
Lekker dubbelzinnig weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb vandaag eindelijk de nasi opJammer dat je niet kwam
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb vandaag eindelijk de nasi opJammer dat je niet kwam
Oké de mazzelquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen foto’s van mn voet maken
De dokter denkt dat hij gebroken is
Moet ik weggaan dan ?quote:
Goede vraag ... eigenlijk niets bijzondersquote:
haha ja ik gooi een snoeischaar naar ze toe de volgende keer blabblaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Om de TT te volgen wil ik graag melden dat ik zojuist drie wielrenners voorrang heb gegeven zodat ze niet af hoefden te remmen.
Als ik jou zie geef ik gas bij jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha ja ik gooi een snoeischaar naar ze toe de volgende keer blabbla
Je krijg toch niet zomaar een gebroken voetquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag ... eigenlijk niets bijzonders
Doe maar zoquote:
Mogen we dan ook over vrijen praten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
hela, hela... dit is de liefde sc...
Lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijg toch niet zomaar een gebroken voet
Bavve?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
NEUKEN SEKSEN FISTEN LIKKEN MOTORBOATEN
Hee dat heb ik net ook gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef LCMS het volgende:
lekker stofzuigen in mijn boxer, geheel nieuwe ervaring
zat er zoveel in je boxer?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef LCMS het volgende:
lekker stofzuigen in mijn boxer, geheel nieuwe ervaring
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! #2quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
ja joh, dat ding is al 28 jaar niet meer gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |