Terechte klachtquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:01 schreef Ruislip het volgende:
baarden, hoeden, kortom: héle hippe vogels.
Dit is wel herkenbaar ja. En dan in je oude provinciestadje een mooie drietonnner kopen want in Amsterdam heb je daar nog geen drie hoog achter flat voor. Maar héy ze komen wel uit Amsterdàmquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:30 schreef fathank het volgende:
Lol met hangende pootjes terug naar je geboortedorp om daar de kosmopoliet uit te hangen met je hoed en je vintage kinderwagen.
Hmm, dat zouden ook backpackers kunnen zijn, dat is wel een ander slag. Ze hebben inderdaad ongeveer dezelfde lengte gezichtsbeharing, maar ze hoeven niet zo nodig voor een net kapsel naar de barbier te gaan, LP's te draaien, een hamburger van 20 euro te eten of Kornuit te drinken. Tatoeages hebben ze daarentegen wel, maar dan in de vorm van ingebrand vuil omdat ze zich iets minder vaak wassen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn dit ook de mensen die in Thailand of Vietnam geweest zijn om zichzelf te ontdekken?
Dit, maar ondanks dat goed voor te stellen en leuk geschreven.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef RamboDirk het volgende:
Niet herkenbaar, geen facebook en geen vrinden.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:52 schreef spiritusbus het volgende:
Niet herkenbaar, mijn vrienden wonen in Amsterdam en stemmen niet (Groen)links.
Die meeloperij heb je overal, alleen verschilt de manier waarop het geuit wordt. Hier op het platteland is de onderlinge variatie ook niet zo groot, maar gaat het vooral om gewóón doen. Terwijl 'hip Amsterdam' weer een ándere waslijst vol ongeschreven leefregels heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:34 schreef Sander166 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen bestaan. Hebben ze een zieke drang om mee te lopen ofzo?
Dat gebeurt wel degelijk, maar alleen als ze naar Amsterdam verhuizen (of voor de wat kosmopolitischer mens: Berlijn, Parijs, Londen of New York).quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
Denken dat mensen gaan verhuizen om er echt bij te horen
Wow;$quote:Op donderdag 7 juni 2018 05:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Wel jammer dat het een uitstervend ras is in Amsterdam.
Dat is allemaal forenzen-volk daar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:19 schreef JaafkeJunior het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
![]()
Werk nu zelf op de Zuid-as en wat een eng volk is het eigenlijk, Carrieretijgers in een te klein kooitje.
Gecondoleerd.quote:
Uit Stamprooij of Maaskantje komen, met de trekker naar het station 20km verderop gebracht om in Amsterdam te gaan wonen en dan binnen 3 maanden 'Amsterdams' praten, het over 'de provincie hebben', een labrador met een rode zakdoek uitlaten en drie blonde kinderen met krullen in een bakfiets produceren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:19 schreef JaafkeJunior het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
![]()
Ken genoeg mensen die zijn vanuit Brabant erheen gegaan, en hebben ze binnen 3 maanden een Amsterdams accent.
Werk nu zelf op de Zuid-as en wat een eng volk is het eigenlijk, Carrieretijgers in een te klein kooitje.
Niet alles wat je nodig hebt om te overleven bij de Cranenbroek kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:00 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Vrienden? Wtf zijn dat? Soort van familie ofzo?
Stad is kut, ik kom er soms even snel omdat daar een specifieke winkel is maar dan ben ik weer zsm weg. Ik snap het sowieso niet. Met zijn alle op een kluitje in zo een smogplek. Geen parkeerplek of anders veel te duur. Iedereen loopt in de weg. En ga zo maar door.
Één voordeel dat ik kan bedenken van een stad is dat alles wat dichter bij elkaar ligt. Mwah, als dat het enige is ga ik wel een stukkie langer fietsen, rijden of anders via internet bestellen.
Precies dit, jongen uit mijn team (Nuenen) is verhuis naar Amsterdam en is precies zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uit Stamprooij of Maaskantje komen, met de trekker naar het station 20km verderop gebracht om in Amsterdam te gaan wonen en dan binnen 3 maanden 'Amsterdams' praten, het over 'de provincie hebben', een labrador met een rode zakdoek uitlaten en drie blonde kinderen met krullen in een bakfiets produceren.
Mooi is dat altijd he, en dan continu bang zijn dat ze het niet helemaal goed doen en door de mand gaan vallen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uit Stamprooij of Maaskantje komen, met de trekker naar het station 20km verderop gebracht om in Amsterdam te gaan wonen en dan binnen 3 maanden 'Amsterdams' praten, het over 'de provincie hebben', een labrador met een rode zakdoek uitlaten en drie blonde kinderen met krullen in een bakfiets produceren.
Vergeet niet het met cultuurmarxistische en extreemlinkse liederen verwelkomen van bootvluchtelingengelukszoekers!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef LXIV het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |