Wel erg gemakkelijk. Probeer het dan uit op Sanne die zegt dat ze die issues heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef Gladiolio het volgende:
Sylvio denkt, dat hij Jessie heel snel kwaad heeft.
Doe dan, zegt Jessie.
Aaah okayquote:
Nee dat neemt ze aan, want zij krijgt het niet mee. Nee, ik vond het echt een nasty tegenvaller.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het een hele mooie vrouw, en ze heeft een punt, niemand weet wat van elkaar, dingen die ik ook zou willen weten
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan zeg ik nogmaals ramptoerist, jammer
Kijk dat wil ik zienquote:
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.quote:
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.
Ik heb zomaar het idee dat hij ook een puinzooi bij Utopia achter gaat latenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Of zijn babyquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Zeker wetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:42 schreef houdjemond het volgende:
Die dikke gaat wel goede tv opleveren met zijn gezeik en zogenaamde indrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |