Dat staat inderdaad in het gelinkte artikelquote:Op zondag 17 juni 2018 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus VI komt bij Veronica ook op maandag en vrijdag?
Gebruikte toch niemandquote:Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
Die is 9 maanden met vakantie en zit te vissen langs alle kanalen in Nederland.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Directeurtje al stoom uit zijn oren![]()
Twitter account van Genee omtoveren tot Veronica Inside?quote:Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze weer helemaal overnieuw moeten met hun social media platform
Krijgt Helene van John de Mol de opdracht om dan ook zoveel mogelijk in doorkijkende bloesjes of strakke jurken te verschijnen? Immers 'sex sells'quote:Op zondag 17 juni 2018 11:40 schreef borisz het volgende:
En op woensdag gaan ze de CL doen. De dinsdag is het dan Helene die in de studio zit.
*Opnieuwquote:Op zondag 17 juni 2018 11:41 schreef Doublepain het volgende:
RIP Iwaniusquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Krijgt Helene van John de Mol de opdracht om dan ook zoveel mogelijk in doorkijkende bloesjes of strakke jurken te verschijnen? Immers 'sex sells'
quote:
Wtfquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:55 schreef Max23 het volgende:
Wel voortaan alleen op maandag dus (en de eerste uitzending op vrijdag)
quote:Op zondag 8 juli 2018 01:27 schreef bascross het volgende:
He dorpsidioten. Die opmerking van Max23 gaat over Danny Vera. Die is er alleen maandag, vanwege drukte met zijn band.
Dat is zeker balen . Wel jammer alleen maandag.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:55 schreef Max23 het volgende:
Wel voortaan alleen op maandag dus (en de eerste uitzending op vrijdag)
Bedoel je deze? http://www.voetbalinside.(...)an_sport_jan_boskampquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:38 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
heeft iemand hier toevallig een idee hoe/waar ik die 'documentaire' over boskamp terug kan kijken? Is een aflevering van "Alloo Bij..." geloof ik
Nee was op de Belgische tvquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedoel je deze? http://www.voetbalinside.(...)an_sport_jan_boskamp
Jup maar die had ik al gevonden en werkt nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze denk ik: https://www.tvgemist.be/alloo-bij/aflevering-4-46158
Jammer zegquote:Op woensdag 11 juli 2018 22:47 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Jup maar die had ik al gevonden en werkt niet
quote:
Nee jou houding was lekker frisquote:„Neymar heeft een vrolijk karakter. Hij laat mensen lachen en dat is positief, maar zijn houding in Rusland was niet goed”, aldus Van Basten.
Understatementquote:Ik besef dat veel families een probleem hebben, met wat er met het vliegtuig is gebeurd.
In deze landje.quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:08 schreef JaneDoe het volgende:
als er iemand randdebiel in deze land, dan is het de ikweethetookniet
Wanneer spreken de Anneloos hooligans nou eens af met de ikweethetookniet hooligans op een veld bij Beverwijk?quote:
Ik hoor bij beide teamsquote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wanneer spreken de Anneloos hooligans nou eens af met de ikweethetookniet hooligans op een veld bij Beverwijk?
pics.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Ikweethetookniet is de grote onbekende
Die schijnt een stukje pener te hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
Ikweethetookniet is de grote onbekende
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die schijnt een stukje pener te hebben.
Okay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Wel zo handig om de legacy van het programma en het topic te bewaren.quote:
Die eerste is écht heel mooiquote:Op donderdag 12 juli 2018 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fotograaf Yuri Cortez lag onder de Kroaten, en dit zijn de foto's
Grote kans dat als je gisteren de wedstrijd Kroatië-Engeland hebt gekeken, je ook zag hoe een fotograaf terechtkwam onder een groep heel enthousiaste Kroatische voetballers bij de 2-1. Dat pijnlijke moment leverde AFP-fotograaf Yuri Cortez een tas vol kapotte apparatuur op, maar ook de meest bijzondere foto's van dit WK.
Cortez kon namelijk de blijdschap van de Kroatische spits Mario Mandzukic héél goed vastleggen. De fotograaf bleef plaatjes schieten, ook al lag hij op de grond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://nos.nl/wk2018/art(...)-zijn-de-foto-s.html
![]()
![]()
Wie zegt dat? En met wie?quote:Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
WtfVoetbal Inside gaat gewoon door hoor.
Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.quote:Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat dachten ze bij topgear ook............quote:Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside.
Johan.quote:
Quote, al kan ik mij niet voorstellen dat hij daar iets van weet.quote:Op maandag 16 juli 2018 09:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Johan.
Vast Marcel “heel Nederland kotst hem uit” maijer & zijlemans dat knipperlicht wat de tour nu doet.
We zoeken steun bij Godquote:Op maandag 16 juli 2018 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Laten we kalm blijven tijdens deze moeilijke tijd
Wat is dit nou weer voor meltdown.quote:Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
quote:Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Derksen, Genee en Van der Gijp ZIJN het concept, niet Voetbal Inside. Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
Die maken hun eigen dynasty topic maarquote:Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
DIT IS EEN TOPIC-OVERVAL.quote:Op maandag 16 juli 2018 09:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.quote:
WK / [RTL4] VI Oranje blijft thuis #55 Topshow Is bijna dicht, idee om daar het rtl/voetbal inside topic van te maken.quote:Op maandag 16 juli 2018 15:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.
Hoef je geen mod voor te zijn, die gozer kan zijn eigen toppa openenquote:Op maandag 16 juli 2018 15:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wees eens een goede mod en open een topic voor voetbal inside, zodat die gozer ook weer kan slapen, ipv te trollen.
Ik heb je hierboven een goede suggestie gedaan!quote:Op maandag 16 juli 2018 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoef je geen mod voor te zijn, die gozer kan zijn eigen toppa openen
bedroevend niveautjequote:
is goed Renéquote:Op maandag 16 juli 2018 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3e assistent VAR is wel bedroevend an sich
Dit heeft de potentie om een goeie copypaste te worden.quote:Op maandag 16 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kun jij een eigen topic oprichten waarin je weer extreem zuur kunt doen, want dat is jouw core business. Nul levensvreugd, altijd zuur over Voetbal Inside, altijd zuur over Jinek .Gooi jezelf toch weg en ga wat nuttigs doen als je alles constant kut vindt.
In het rijtje "Tanden gepoetst allen"quote:Op maandag 16 juli 2018 18:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit heeft de potentie om een goeie copypaste te worden.
Ik kijk bij de Belg, laten we maar een keertje afspreken hoerenzoon, opgegroeid met de dartpijl, tweets van Yannick etc etc.
Ze zitten wel op zenders he.quote:Op maandag 16 juli 2018 18:35 schreef Nober het volgende:
Morgen Johan Derksen bij EendVandaag, dat word zoeken mensen!
Een eend met een rooie snavel, ‘t is wat.quote:Op maandag 16 juli 2018 18:35 schreef Nober het volgende:
Morgen Johan Derksen bij EendVandaag, dat word zoeken mensen!
Lekker met je voetbalshirtje daar staan, waarom niet.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 19:54 schreef TjjWester het volgende:
Danny vera mag alleen nog maar lawaai maken op maandag, zou hij ook trouw blijven aan rtl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |