Hij praat over zijn exquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zijn toch getrouwd
Staat op haar facebook getrouwd sinds 2003 geloof ik
Ze hebben hem doorquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"We hebben alleen een complete idioot in ons midden" - 6 juni 2018
x6l7smp
Ik had iets met kettingzagen verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
pfffffffffffffffffffffff kon niets verzinnen
ik was ff flabbergastedquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had iets met kettingzagen verwacht.
Ik had gedaan ASO volk is binnen gekomenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Had ik bijna deze TT gedaan, keiharde kettingzaag sexquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had iets met kettingzagen verwacht.
Het klopt toch? Alleen het huis klopt nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik bijna deze TT gedaan, keiharde kettingzaag sex
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik bijna deze TT gedaan, keiharde kettingzaag sex
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik had gedaan ASO volk is binnen gekomen
Waarom aso?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik had gedaan ASO volk is binnen gekomen
ben je ook simpel?quote:
het tongen verhaal niet gehoord , echt niet normaal ,ik vind het ASO dus.quote:
Een grote praatjesmaker en als puntje bij paaltje komt stelt het niks voor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zegt het zelf nu, "gypsie maffia"
Er zijn er meerderequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel ergert zich al aan de praatjesmaker
Hij floepte het er zo uit ... Iedereen was meteen stil en liep even later weg....quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
het tongen verhaal niet gehoord , echt niet normaal ,ik vind het ASO dus.
Dat kan, daar zitten er meer van daar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Een grote praatjesmaker en als puntje bij paaltje komt stelt het niks voor.
Dan gaat ze van God los ...quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sanne:Voor de winter moet er wel iets komen want anders word ik gek.
absoluut niet! maar dat lijkt me ook niet het verhaal nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Dat iemand van een kamp komt maakt hem nog niet automatisch een aso.
Silvio ontkracht de vooroordelen ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Klopt !quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut niet! maar dat lijkt me ook niet het verhaal nu
Dat is een rapgroep, neefjes van hem.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zegt het zelf nu, "gypsie maffia"
Dat dus... heb ook vrienden van het kamp en zijn zeer zeker niet aso die hebben meer fatsoenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
De toorn van Hosanne.quote:
overal zijn kampers...t maakt toch net als voor ieder ander uit in welke provincie je opgroeit? Zwolle...zei Bil ook niet worssquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben nog nooit een kamper tegengekomen die wors zeg
Dat klopt ook Poez , maar het ging hier om wat anders .quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus... heb ook vrienden van het kamp en zijn zeer zeker niet aso die hebben meer fatsoen
dan sommige "hollanders"
Kijk, het ligt dus even anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Dat is een rapgroep, neefjes van hem.
ja kan heel gezellig zijn, maar Sylvio draagt het niet echt uit imhoquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus... heb ook vrienden van het kamp en zijn zeer zeker niet aso die hebben meer fatsoen
dan sommige "hollanders"
Hollanders,nu noem je ook wat op zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dan sommige "hollanders"
maar dat probeeer ik juist te zeggen, Sylvio maakt er juist heel wat vanquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
overal zijn kampers...t maakt toch net als voor ieder ander uit in welke provincie je opgroeit? Zwolle...zei Bil ook niet worss
Wat moet hij uitdragen dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja kan heel gezellig zijn, maar Sylvio draagt het niet echt uit imho
Hij is een beetje een blaaskaak wat heel stoer wil doen met zijn achtergrond.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dat probeeer ik juist te zeggen, Sylvio maakt er juist heel wat van
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster Voegt kettingzaag toe aan boodschappen app
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hollanders,nu noem je ook wat op zeg.
Ja en als ze echt zo gek zijn dan hou je dat voor je.Een grote praatjesmaker is het.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is een beetje een blaaskaak wat heel stoer wil doen met zijn achtergrond.
Heb je die nog geen eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
waar haal je in godsnaam een goede kettingzaag eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Gamma? vaak heb je van die boeren centrums ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar haal je in godsnaam een goede kettingzaag eigenlijk?
Bij de gamma.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bie de lidllquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lidlquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
De bouwmarktquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:
welkoopquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gamma? vaak heb je van die boeren centrums ook
Ik heb potver van mijn zoon een bladblazer gekregen...........kan dat hetzelfde als een kettingzaag?quote:
Ahhhh wat sneuquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
Brandon wil het niet zeggen dus zeg ik het maar...
[ afbeelding ]
De ex van Brandon is vreemd gegaan - 6 juni 2018
x6l7uar
niet op televisiequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Fokkers konden deze tip van niet neuken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroem al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn schoolliefde...hij houdt nog van haar schijnbaar maar een relatie zit er niet meer in..ahhhquote:
ik vind het wel sexierquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb potver van mijn zoon een bladblazer gekregen...........kan dat hetzelfde als een kettingzaag?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
niet op televisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
SEX / Opvallende tegenstelling in houding t.o.v non-vrijwillige seksquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Fokkers konden deze tip van niet neuken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroem al
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja...een bladblazer geeft ook wat lucht, bij heftige sex
Die moet je ooraal inbrengen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Sylvio heeft medicijnen voor dichte oren
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja...een bladblazer geeft ook wat lucht, bij heftige sex
En astma heeft hij ook he? Zit ie daar niet echt lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Sylvio heeft medicijnen voor dichte oren
Nee anaalquote:
in farm simulator heb je ook zo een kan je een boom in een keer afzagen en takken afdoen enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een apparaatZouden ze daar wat aan hebben in Utopia?
En hij rookt een pakje per dagquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En astma heeft hij ook he? Zit ie daar niet echt lekker
Lekker ook rokenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ook weer zo een jong mens met een vadsig lichaam trouwensquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hooikoorts.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roken is wel duur geworden zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Silvio rookt normaal 1 pakje per dag a 8 euro
quote:
Mensen die dat over zichzelf zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:47 schreef houdjemond het volgende:
Silvio is een rare jongen.
Je verwacht het niet.
Sil is van de yakuza.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik zeg ik ga mijn teen eraf hakken, dan ga ik mijn teen eraf hakken
Hebben ze tenminste weer wat etenquote:
Een aerobed, kussen, slaapzak, hengel en wax. Oh en verkeerde scheermesjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:49 schreef chufi het volgende:
Gaat Silvio ook nog wat doen de komen tijd? Had ie nog nuttige spullen in zn kist
Visdraad en haakjes,hij gaat lekker vissen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:49 schreef chufi het volgende:
Gaat Silvio ook nog wat doen de komen tijd? Had ie nog nuttige spullen in zn kist?
Een steen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:49 schreef chufi het volgende:
Gaat Silvio ook nog wat doen de komen tijd? Had ie nog nuttige spullen in zn kist?
en wachten tot hij kan gaan zingenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een aerobed, kussen, slaapzak, hengel en wax. Oh en verkeerde scheermesjes
Op die ene dikke vis ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Visdraad en haakjes,hij gaat lekker vissen.
Dat deed hij dus net al evenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en wachten tot hij kan gaan zingen
Voor allemaal een visje in de avond …………...wat jammer nou ze bijten niet ,,,pppffff wat is het warm hatsjie mijn tabletjes vergeten in te nemenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Visdraad en haakjes,hij gaat lekker vissen.
De glimlaaaaaaaaaach vanunnnnn kiiiiiinndddddquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en wachten tot hij kan gaan zingen
Ook ,en de voorntjes,lekker bakken tsjak tsjak in de olie.Deed hij op het kamp ook altijd.quote:
zijn er geen typische bargoense liedjes?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De glimlaaaaaaaaaach vanunnnnn kiiiiiinnddddd
scooby dooby dooquote:
Hij kan heel goed vissenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook ,en de voorntjes,lekker bakken tsjak tsjak in de olie.Deed hij op het kamp ook altijd.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
wie is de idioot in ons midden (van dat filmpje) adri ?
En ze denken dat er een onbeperkte voorraad in dat vijvertje zit?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook ,en de voorntjes,lekker bakken tsjak tsjak in de olie.Deed hij op het kamp ook altijd.
ja duhquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
wie is de idioot in ons midden (van dat filmpje) adri ?
Wat erg,Nirvana.Ik heb een tattoo van Paul Elstak op mijn rug.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
dat vind ik ook zo een raar ding, in Utopia 1 ook al, die jonge mensen die helemaal gek zijn van Nederlandse kutmuziek, ik heb er 4, de jongste heeft een tattoo van Niirvana op binnenkant pols, maar bij ons is het rock
rainbow in the skyquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat erg,Nirvana.Ik heb een tattoo van Paul Elstak op mijn rug.
Luv u more.quote:
Jessie die shalalie zingtquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat erg,Nirvana.Ik heb een tattoo van Paul Elstak op mijn rug.
wat is er met dat bargoens /dieventaalquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:54 schreef houdjemond het volgende:
Bargoens;
hou je mond - skef poekelen
Meh
Nirvanaquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
dat vind ik ook zo een raar ding, in Utopia 1 ook al, die jonge mensen die helemaal gek zijn van Nederlandse kutmuziek, ik heb er 4, de jongste heeft een tattoo van Niirvana op binnenkant pols, maar bij ons is het rock
Is Silvio zijn taal, was hij supertrots op.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er met dat bargoens /dieventaal
Behalve als ie het beltegoed er doorheen stuntelt aan de foonquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die Brandon is ook maar een dooie,die hoor je de hele dag niet.
En daarom is het een prima kerelquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
ja en ik schaam me, hij was 16, moest toestemming geven, en het staat daar, maar het stat prachtig, heel grappig al mijn kinderen hebben mijn muziek overgenomenquote:
Ik ben 22 en ga volgende week zaterdag naar Tino Martin en vaak naar van die hollandse feestjes, maar is gewoon gezelligquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Die smiley staat op mijn "to prik" lijst dus niks schamenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en ik schaam me, hij was 16, moest toestemming geven, en het staat daar, maar het stat prachtig, heel grappig al mijn kinderen hebben mijn muziek overgenomen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die twee mag ik het meeste daar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:59 schreef mazaru het volgende:
En Mike werkt zoals gewoonlijk weer in zijn eentje door
heel de dag Baldr op repeat anders ben je geen fanquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:01 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ga volgende week zaterdag naar Tino Martin en vaak naar van die hollandse feestjes, maar is gewoon gezellig
ja, zo schattig, sorry, dat mag ook, maar ik bedoel dat ik geen enkel mens ken de dat leuk vindtquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:01 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ga volgende week zaterdag naar Tino Martin en vaak naar van die hollandse feestjes, maar is gewoon gezellig
Mike is leukquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Die twee mag ik het meeste daar.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, zo schattig, sorry, dat mag ook, maar ik bedoel dat ik geen enkel mens ken de dat leuk vindt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:01 schreef jasoe het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, zo schattig, sorry, dat mag ook, maar ik bedoel dat ik geen enkel mens ken de dat leuk vindt
quote:
Toen had hij wel een tv momentje wat niet op tv was.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve als ie het beltegoed er doorheen stuntelt aan de foon
gewoon de kettingzaag eroverheen en daarna de bladblazer...klaarquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
En een kapper met tondeuses.Gina zeker?
Nu al? Jezus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
Er moet een kapper komen. Daar gaan we weer
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
gewoon de kettingzaag eroverheen en daarna de bladblazer...klaar
Goed idee. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dat is best wel leuk. Die gaat snel op zijn bekquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sil wil heel graag zo snel mogelijk luxe.Wat een top casting.
En de harkquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
cute assquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
gewoon een jonge kont...altijd goed
Helemaal eens,had ik in eerste instantie niet verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Mike vind ik iig de grootste meevaller daar
Hij was er wel geweest vertelde hij vanmiddag.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:16 schreef Gladiolio het volgende:
GA. Is Sylvia geen bezoeker van Uto1?
Zijn naam komt me bekend voor.
Sylviaquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:16 schreef Gladiolio het volgende:
GA. Is Sylvia geen bezoeker van Uto1?
Zijn naam komt me bekend voor.
Aha. Doet mijn geheugen het toch nog goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was er wel geweest vertelde hij vanmiddag.
nee ik ook niet, maar leuk mannetje hoor, eerlijk, en heel zachtquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Helemaal eens,had ik in eerste instantie niet verwacht.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sylvia![]()
![]()
Er zat een Sergio in SS? Daar was ik mee in de war.
Servio, die was leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sylvia![]()
![]()
Er zat een Sergio in SS? Daar was ik mee in de war.
Hij voelt de sfeer ook goed aan,en gaat zo nodig gesprekken aan.Dat doet hij heel goed imo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar leuk mannetje hoor, eerlijk, en heel zacht
Google Servio Secret Story, en je vind het welquote:
25.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe oud is die sil ?
man,man,man wat een sukkel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
z'n moeder heeft m opgegeven, want het was zo'n puinhoop in z'n leven.. als je iets voorstelt dan is het 10 x ergerquote:
ik denk dat hij haar bedoeld aangezien zij die 2 kinderen heeft.. denk dat ze nig niet gescheiden zijnquote:
die heet stervioquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Google Servio Secret Story, en je vind het wel
ik vind die 2 leuk,Brandon ook wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Christel heeft ook de grootste klik met Mike, en haar vind ik ook geweldig, daar kan ik me mee identificeren
ja Brandon is ook een schatjequote:Op woensdag 6 juni 2018 19:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind die 2 leuk,Brandon ook wel.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er begint mij iets te dagen.
Valse nicht![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:23 schreef kkka3 het volgende:
Christel vindt ik een zeikerd. Zoals ze vanmorgen bezig was, vreselijk. Maar hoe de dag verder was, geen idee. Tussen mij en Christel komt het niet meer goed, vrees ik
Vissies vanguh. Als ze bijten dan he.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:22 schreef Gladiolio het volgende:
Goh. Waarom verbaasd het mij niet, dat Sylvio het over 'effetjes weg' heeft.
Die gozer houdt het daar geen maand vol volgens mij.
Ben benieuwd hoe hij zich nuttig gaat maken?
Maar gelukkig is het helemaal goed gekomen met hemquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:24 schreef Ranah het volgende:
silvio heeft een paar jaar een angststoornis gehad, bang voor alles en alleen maar op bed gelegen
Ik luister er net 5 minuten naar ze hebben wel weer iemand gevonden hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:24 schreef Ranah het volgende:
silvio heeft een paar jaar een angststoornis gehad, bang voor alles en alleen maar op bed gelegen
*proest dr koffie uit*quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het helemaal goed gekomen met hem![]()
Sil.quote:
Verpakt en al?quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vissies vanguh. Als ze bijten dan he.
In de recreatiezaalquote:
Nee hij ging echt helemaal voor het vissen.quote:
vind ik niet, ze had echt een punt, ik met mijn mensen waar ik van hou, wil ook een gesprek op een higher level, ik snap haar wel, ze kan een hoop, en dan zo een rotgriet de haar afmaaktquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:23 schreef kkka3 het volgende:
Christel vind ik een zeikerd. Zoals ze vanmorgen bezig was, vreselijk. Maar hoe de dag verder was, geen idee. Tussen mij en Christel komt het niet meer goed, vrees ik
En geen maaien.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hij ging echt helemaal voor het vissen.
Heeft ie 5 minuten volgehouden vanmiddag want ze beten niet en het was warm.
Dat dusquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hij ging echt helemaal voor het vissen.
Heeft ie 5 minuten volgehouden vanmiddag want ze beten niet en het was warm.
waarom is dat nodig, ramptoeristquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:32 schreef Jian het volgende:
Silvio is wel een leuke afwisseling, lekker stoorzendertje. Dat heeft potentie
Ja en Christel 29 ipv 44.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:33 schreef Ranah het volgende:
sanne lijkt op foto's af en tot wel 29 ipv 19
Ze heeft een oude ziel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:33 schreef Ranah het volgende:
als ze lult ook, dan lijkt ze wel tachtigquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:33 schreef Ranah het volgende:
Ik verstond nos.quote:
Nou, omdat ik liever niet naar een stelletje gezapige tuinbouwers/stenenleggers zit te kijken. Vind ik na een half uur gewoon geweldig saai wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom is dat nodig, ramptoerist
Een soort Romy.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Jessie wil gewoon de popu tante uithangen teveel Uto1 gekeken
dan zeg ik nogmaals ramptoerist, jammerquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, omdat ik liever niet naar een stelletje gezapige tuinbouwers/stenenleggers zit te kijken. Vind ik na een half uur gewoon geweldig saai worden
sorry
Ik vind haar ook een aanstellerig mokkelquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:23 schreef kkka3 het volgende:
Christel vind ik een zeikerd. Zoals ze vanmorgen bezig was, vreselijk. Maar hoe de dag verder was, geen idee. Tussen mij en Christel komt het niet meer goed, vrees ik
Christelquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een aanstellerig mokkel
quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik niet, ze had echt een punt, ik met mijn mensen waar ik van hou, wil ook een gesprek op een higher level, ik snap haar wel, ze kan een hoop, en dan zo een rotgriet de haar afmaakt
ik vind het een hele mooie vrouw, en ze heeft een punt, niemand weet wat van elkaar, dingen die ik ook zou willen wetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een aanstellerig mokkel
Jessie ziet haar kans schoonquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]wat dan
![]()
Ik ging weg rond 8:45 uur, daarvoor zat ze imo te zeuren, probleempjes te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |