Zou lekker in de avond gaan, en weet niet hoe goed je bent aangepast aan presteren in warm weer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef gianni61 het volgende:
is het vandaag hardloopweer, of te warm?
ja, sowieso pas vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou lekker in de avond gaan, en weet niet hoe goed je bent aangepast aan presteren in warm weer.
Oja, fucking saai is dat ook he. In de avond kan je heus wel een ommetje maken, maar in de volle zon moet je toch wel wat vaker gedaan hebben anders ga je kapot.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso pas vanavond.
zon en lichte hooikoorts vinden dat ik thuis op de crosstrainer moet gaan staan, maar heb meer zin om naar buiten te gaan
ja, met een muziekje er bij is het best uit te houden op dat ding, maar buiten is toch anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, fucking saai is dat ook he. In de avond kan je heus wel een ommetje maken, maar in de volle zon moet je toch wel wat vaker gedaan hebben anders ga je kapot.
Jazeker.quote:
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zienquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gezien jullie gay zijn heb ik voor jullie in de aanbieding haar tweelingbroer.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is ook een stuk makkelijker als je op je 14e een kind krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zien
Heyquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook een stuk makkelijker als je op je 14e een kind krijgt.
mooi verwoordquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zien
picsquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.quote:
In wat je draagt topic staat 1quote:
Inbe4: alleen blanke vrouwen hebben datquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.
mwa, 9 van de 10 is wel wat overdrevenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.
8,5 van de 10 dan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, 9 van de 10 is wel wat overdreven
Opzich wel voorspelbaar inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4: alleen blanke vrouwen hebben dat
Myrr had natuurlijk wel ook het oneerlijk voordeel dat ze vooraf er ook al beter uitzag dan 9 van 10 vrouwen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8,5 van de 10 dan.
[..]
Opzich wel voorspelbaar inderdaad.
Dit vind ik erg lief. Dankjewel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |