die zit er alquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Word tijd voor een camera in die tent...........
om te jankenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is daar ook om te gieren natuurlijk
Maar ehm, zit jij te wachten op een figuur die daar binnenloopt om even bij te komen vanwege de zooi die hij buiten heeft gemaakt?quote:
en een in het schijthuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Word tijd voor een camera in die tent...........
Wat is datquote:
Een stok, en alleen degene die hem vasthoud mag praten, de rest moet dan stil zijn.quote:
quote:
Oww, was mij nog niet opgevallen............quote:
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ehm, zit jij te wachten op een figuur die daar binnenloopt om even bij te komen vanwege de zooi die hij buiten heeft gemaakt?
Het is vast een prima gast en ik kan voorlopig best naar hem luisteren met dat hoge stemmetje. maar ik had wel wat meer of andere motivatie verwacht bij de deelnemers
Sterkte gewenst.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........
Sterktequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........
Ah thnxquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een stok, en alleen degene die hem vasthoud mag praten, de rest moet dan stil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |