Yep..ik vind dat ook irri...terwijl in de keuken en de was en het ruimen en het zorgen pas echt zwaar werk is...daarom willen de mannen het niet doen...die doen liever simpel...bouwen en slopen enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
klopt mike is teveel hokjes
Vrouwen in de keuken mannen het zware werk
John trouwens ook
Heel irri
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef krabje het volgende: [..] ja juist,als rienk er maar niet in komt.
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef lonneberga het volgende: Ik wil helemaal geen oude bewoners meer zien,die hebben hun tijd gehad,klaar.
Dat en de oudbewoners zullen een soort van ontzag hebben, waar je gelijk een rechte lijn kan trekkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Vreselijk, al genoeg van gezien.
[..]
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.
ja maar nu is het wel iets langer zonder zijn geliefde kaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan hij wel...hij heeft 10 dagen gevast
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat en de oudbewoners zullen een soort van ontzag hebben, waar je gelijk een rechte lijn kan trekken
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaringquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.
Leugensquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ga bijna denken dat je een oogje op der heb hoor..
Ze is nog single
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaring
Geen piepen en klagen
Gewoon aan en doorpakken
En luxe poes madi die 1 nacht in de vrieskou op de straattegels ging slapen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep..ik vind dat ook irri...terwijl in de keuken en de was en het ruimen en het zorgen pas echt zwaar werk is...daarom willen de mannen het niet doen...die doen liever simpel...bouwen en slopen enzo...
ja lijkt mij ook wel leukquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Vreselijk, al genoeg van gezien.
[..]
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.
zijn ook de enige 2 die dit ook echt kunnen,ik zie het de rest niet doen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaring
Geen piepen en klagen
Gewoon aan en doorpakken
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En luxe poes madi die 1 nacht in de vrieskou op de straattegels ging slapen..
Niemand die dat van haar verwacht had, maar ze deed het toch maar ff
Nu zijn de temperaturen buiten + 15 graden en ze klagen al over kou
GMquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan hij wel...hij heeft 10 dagen gevast
Heerlijk. Reuring in de tent.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:12 schreef PTLe het volgende:
Ik denk als Iwan er in zou komen dat het flink zou botsen met John .
En als vrouwen daarnaast ook nog gaan bouwen en slopen zijn ze stoer, maar...wel voor de was, eten enz zorgen..Maar zo gaat het in de maatschappij ook..Huishouden wordt over het algemeen nog steeds geregeld door vrouwen en de kinderen ook...Maar ze zijn tegenwoordig haast wel verplicht ernaast een baan te nemen, anders kan de hypotheek en de vakanties niet betaald wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep..ik vind dat ook irri...terwijl in de keuken en de was en het ruimen en het zorgen pas echt zwaar werk is...daarom willen de mannen het niet doen...die doen liever simpel...bouwen en slopen enzo...
ach ze kunnen altijd nog een tankwagen met water bestellen, als het wat mag kostenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne heeft nu het gevoel van waarde te zijn voor de groep, dat duurde een paar dagen.
Ze denkt dat er een aansluiting voor water zit en dat ze goed moeten zoeken. Hoe moet dat ooit anders? Adriaan denkt via het waterleidingbedrijf. Dat gaat wel geld kosten, maar dan heb je ook wat.
Net zo oud als Mike, zei ze.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
hoorde jullie sanne ook net? Ze vraagt aan Adriaan hoe oud hij is, 29 ow zegt ze, net zo oud als ik...
Ik meen vooral ook dat ik het huishouden zelf beter kanquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
En als vrouwen daarnaast ook nog gaan bouwen en slopen zijn ze stoer, maar...wel voor de was, eten enz zorgen..Maar zo gaat het in de maatschappij ook..Huishouden wordt over het algemeen nog steeds geregeld door vrouwen en de kinderen ook...Maar ze zijn tegenwoordig haast wel verplicht ernaast een baan te nemen, anders kan de hypotheek en de vakanties niet betaald wordenWe doen het onszelf aan, emancipatie
er wordt dus weer gesjoemeld met leeftijdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
hoorde jullie sanne ook net? Ze vraagt aan Adriaan hoe oud hij is, 29 ow zegt ze, net zo oud als ik...
neequote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
er wordt dus weer gesjoemeld met leeftijden
Ja ik ook, we zijn erg hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik meen vooral ook dat ik het huishouden zelf beter kan
Maakt niet uit, ik luister naar dit gesprek.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
owsta te strijken dus hoorde het dus anders.
Is het verhaal van Sanne al ontrafeld? In haar eerste bio stond dat ze 26 was. Op facebook schijnbaar ook. En bij binnenkomst vertelde ze dat ze 19 was?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
Ik verstond ook Ik espriquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Geluid iets harder zetten, ze zei "Oh, net zo oud als Mike"quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
Mike is toch 29 jaar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
ging ook op de pannenkoekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:24 schreef Chea49 het volgende:
De 1ste boodschappen al gekocht en laten brengen door een best wel prijzige koerier. Gelukkig niet overdreven veel maar miste het brood. Wat moet je met een reuze pot pindakaas als er geen brood is?
Jaja sorry, ik hoorde het net al.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Geluid iets harder zetten, ze zei "Oh, net zo oud als Mike"
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Sorry voor mijn ontopic. Ik ga wat anders doen.
Geen crackers ook?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:24 schreef Chea49 het volgende:
De 1ste boodschappen al gekocht en laten brengen door een best wel prijzige koerier. Gelukkig niet overdreven veel maar miste het brood. Wat moet je met een reuze pot pindakaas als er geen brood is?
Wij deden alles altijd samen hoor. Als ik thuis kwam van mijn werk stond er al een heerlijke maaltijd klaar en werd er na afloop netjes afgewassen. Kon ik ff bijkomen van een drukke dag. En dat een stel verplicht is beiden te werken komt door hun eigen wensen om een huis te kopen wat wordt afbetaald op 2 inkomens. Je zult dan wel moeten werken allebei en als er dan nog eens kinderen komen ja, dan ben je de lul. Ik zie het hier ook dat ze de kinderen naar de opvang moeten brengen wat ook erg veel geld kost. Dus je kiest er zélf voor om zelden thuis te zijn, laat staan om je eigen kinderen op te voeden. Mijn mening hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
En als vrouwen daarnaast ook nog gaan bouwen en slopen zijn ze stoer, maar...wel voor de was, eten enz zorgen..Maar zo gaat het in de maatschappij ook..Huishouden wordt over het algemeen nog steeds geregeld door vrouwen en de kinderen ook...Maar ze zijn tegenwoordig haast wel verplicht ernaast een baan te nemen, anders kan de hypotheek en de vakanties niet betaald wordenWe doen het onszelf aan, emancipatie
Christel vurliefd op Mike?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Mike en Jessie bij het water. Kletsen en gekkigheid. Hij noemt haar zusje en Jessie noemt hem grote broer.
Cristel loopt steeds subtiel voorbij...heen en weer en weer terug
komt gewoon nog een meid in van 26..paspoort verwisseld, administratie /webdesigner nog niet wakker geweestquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:24 schreef Prulke het volgende:
[..]
Is het verhaal van Sanne al ontrafeld? In haar eerste bio stond dat ze 26 was. Op facebook schijnbaar ook. En bij binnenkomst vertelde ze dat ze 19 was?
Geweldig, maar dat hoeft toch niet hier?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij deden alles altijd samen hoor. Als ik thuis kwam van mijn werk stond er al een heerlijke maaltijd klaar en werd er na afloop netjes afgewassen. Kon ik ff bijkomen van een drukke dag. En dan een stel verplicht ik beiden te werken komt door hun eigen wensen om een huis te kopen wat wordt afbetaald op 2 inkomens. Je zult dan wel moeten werken allebei en als er dan nog eens kinderen komen ja, dan ben je de lul. Ik zie het hier ook dat ze de kinderen naar de opvang moeten brengen wat ook erg veel geld kost. Dus je kiest er zélf voor om zelden thuis te zijn, laat staan om je eigen kinderen op te voeden. Mijn mening hoor.
Haar leeftijd staat niet op Facebook en ze is gewoon 19.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:24 schreef Prulke het volgende:
[..]
Is het verhaal van Sanne al ontrafeld? In haar eerste bio stond dat ze 26 was. Op facebook schijnbaar ook. En bij binnenkomst vertelde ze dat ze 19 was?
Net als met het werkverleden of de opleidingen. Dat zal alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
er wordt dus weer gesjoemeld met leeftijden
Dan steekt ze er lekker een op, Adriaan over de zeik, ik zeg doenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:31 schreef DKUp het volgende:
Sanne heeft gehuild, omdat ze niet kan roken.....
Echt, erger je je aan hemquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
Adriaan moet eens een stapje terug doen, word helemaal gek van hem.
snap niet dat zulke mensen aan deze ervaring meedoenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:31 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wij deden alles altijd samen hoor. Als ik thuis kwam van mijn werk stond er al een heerlijke maaltijd klaar en werd er na afloop netjes afgewassen. Kon ik ff bijkomen van een drukke dag. En dan een stel verplicht ik beiden te werken komt door hun eigen wensen om een huis te kopen wat wordt afbetaald op 2 inkomens. Je zult dan wel moeten werken allebei en als er dan nog eens kinderen komen ja, dan ben je de lul. Ik zie het hier ook dat ze de kinderen naar de opvang moeten brengen wat ook erg veel geld kost. Dus je kiest er zélf voor om zelden thuis te zijn, laat staan om je eigen kinderen op te voeden. Mijn mening hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 2 dagen niet gerookt te hebben he.Its amazing hoe snel dat bij die muts gaatquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:35 schreef DKUp het volgende:
Sanne rookt een pakje per dag![]()
Ze heeft meer smaak,
bid ze tot god , om haar te genezen van haar verslaving?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:31 schreef DKUp het volgende:
Het ging over taakverdeling tussen man en vrouw en daar ging ik ff op in.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geweldig, maar dat hoeft toch niet hier?
Ik heb het over dat gejaagde gepraat van hem. Word er nerveus van.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, erger je je aan hem
Ik erger me alleen aan zijn vegan gelul
Kijk als je dat wil doen prima, maar je hoeft het er niet een hele tijd er over te hebben
De meeste stoppers zeggen dat het nu de gelegenheid is te stoppen daar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
snap niet dat zulke mensen aan deze ervaring meedoen
Wat dacht ze sigaretten groeien aan de boom?
Beetje weinig lijkt mij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hebben ze wel 2 x een halfje geloof ik
Ja logisch.. goed voor je lichaamquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste stoppers zeggen dat het nu de gelegenheid is te stoppen daar.
en dan vergeet je nog het beroerde slapen en alle stressquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja logisch.. goed voor je lichaam
En stoppen met roken en 'vies water' drinken en op rantsoen
Hoeveel opdonders wil je je lichaam geven dan?
ook datquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog het beroerde slapen en alle stress
Die jongen, Adriaan leeft zo gezond, maar hij draait zichzelf wel over de kop, het is één groot stress-konijn..Alsof dat zo gezond is..quote:
Geloof niet dat ADHD gelijk staat aan gezond of ongezond leven..quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die jongen, Adriaan leeft zo gezond, maar hij draait zichzelf wel over de kop, het is één groot stress-konijn..Alsof dat zo gezond is..
Owww hééft hij dát?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geloof niet dat ADHD gelijk staat aan gezond of ongezond leven..
Ja, dat wel, dat is heel irriequote:Op woensdag 6 juni 2018 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb het over dat gejaagde gepraat van hem. Word er nerveus van.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:35 schreef magnaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde er verder niks mee hoor, maar lijkt me vrij aannemelijk, ook gezien hoe snel hij praat.quote:
Verstandiger om eerst te stoppen met roken als je je opgeeft voor zo'n programma. Maar ik heb begrepen dat het kort dag was en de mensen binnen 3 weken er al moesten komen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog het beroerde slapen en alle stress
Het lijkt een ADHDer want hij praat ook heel erg gejaagd. Maar kan ook zijn dat hij zó overtuigd is van zijn eigen manier van leven dat hij dat anderen wil bijbrengen. Jammer genoeg bereikt hij nu het tegendeel. Zelfde als dat Sanne steeds over haar geloof gaat praten, op een gegeven moment weet je het wel en gaat het irriteren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die jongen, Adriaan leeft zo gezond, maar hij draait zichzelf wel over de kop, het is één groot stress-konijn..Alsof dat zo gezond is..
Takes one to know one.. Maar as said misschien is hij gewoon overenthousiast.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, hij is erg chaotisch en druk en dan denk je dat al snel tegenwoordig.
Ik ben geen ADHDer hoor maar tegenwoordig krijg je al snel zo'n stempel. De halve wereld heeft het tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Takes one to know one.. Maar as said misschien is hij gewoon overenthousiast.
Net zoals dat Christel in het begin die geniale chewbacca geluidjes maakte
True, vroeger was je "gewoon een druk kind", nu moeten ze meteen in een hokjequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben geen ADHDer hoor maar tegenwoordig krijg je al snel zo'n stempel. De halve wereld heeft het tegenwoordig.
Het lijkt me een heel nerveuze knaap en niet de hele wereld heeft ADHD hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bedoelde er verder niks mee hoor, maar lijkt me vrij aannemelijk, ook gezien hoe snel hij praat.
Maargoed.
QFT.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel nerveuze knaap en niet de hele wereld heeft ADHD hooralhoewel ik wel begrijp, dat mensen er een verklaring voor zoeken...
Naar mijn idee is dit gewoon een wereldvreemd type, die de gezondheidshype aanhangt en overtuigd van zijn gelijk..Prima, maar laat hij anderen dan met rust laten..Als iemand het heerlijk vindt om het anders te doen en te zien, moet die dat weten. Leven en laten leven..
En dat geldt voor iedereen met afwijkende ideeën, doe wat je wilt...val mensen er niet mee lastig
Al die hoogdravendheid..
Ja het speelt in op het schuldgevoel..Nou daar kopen mensen met ernstige ziekten niets voor. Het is hetzelfde als wat Rienk propageerde.. Walgelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
QFT.
Hij zat ik geloof gisteren ook te oreren dat als iedereen zijn voorbeeld nam qua gezond eten alle ziekenhuizen kleiner konden want dan was niemand meer ziek.
"Als je medicatie neemt is het al te laat".
Moet je lekker bij mij zijn met 2 chronische ziektes. Had ik nu maar een extra appel gegeten, had ik vast geen genetische fouten gehad.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja het speelt in op het schuldgevoel..Nou daar kopen mensen met ernstige ziekten niets voor. Het is hetzelfde als wat Rienk propageerde.. Walgelijk...
Ik heb net een vriendin verloren, die al vanaf de jaren 60 een alternatieve leefwijze had, maar we moesten haar onlangs wel begraven...
OW echt waar ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef espri het volgende:
Die man gaat het niet trekken, de leeftijd en zijn overschreeuwen gaat hem opbreken, denk ik. Verder best een lieverd, maar hij doet me denken aan Paul...Bovendien wanhopig, want hij kan niks bestellen, zelfs geen Bockworst..quote:
Ik ben ban dat er nog een heel eng karaktertje losgaat zodra er meer poen binnenkomt.. Sjon in nu al een verholen gluiperdje met zijn gedramquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die man gaat het niet trekken, de leeftijd en zijn overschreeuwen gaat hem opbreken, denk ik. Verder best een lieverd, maar hij doet me denken aan Paul...Bovendien wanhopig, want hij kan niks bestellen, zelfs geen Bockworst..
mag wel. Maar ze mogen niets te roken mee naar binnen nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:09 schreef Hagenesie het volgende:
Volgens mij mogen ze in dit programma niet roken. Hoorde zoiets van Sanne in het gesprek na binnenkomst.
Zeker en liefst een spectaculaire..quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:23 schreef houdjemond het volgende:
Maar het is inderdaad tijd voor een nieuwe
Een lekkere blonde del, ma!quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeker en liefst een spectaculaire..Een bimbo voor Mike?
Dezelfde uitspraken als Bas ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
GM
sjon is een toffe opa (grote muil klein hartje) Adriaan lijkt me een echt gekkie met zijn uitspraken als: neem geen medicijnen maar groenten en de mens is een planteneter. Die is echt van het pad af
En dat terwijl ze net een pad hebben aangelegdquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
GM
sjon is een toffe opa (grote muil klein hartje) Adriaan lijkt me een echt gekkie met zijn uitspraken als: neem geen medicijnen maar groenten en de mens is een planteneter. Die is echt van het pad af
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat terwijl ze net een pad hebben aangelegd
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een lekkere blonde del, ma!![]()
Of, wat ik al eerder zei, iemand die teveel Macgyver heeft gekeken en met zijn blote handen even die vissen uit de vijver trekt en de aanstekers over het hek smijt
#metooquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:28 schreef Prulke het volgende:
[..]Yes please, ik zit er klaar voor. Lamaar komme
een pats op haar ogen zal haar leren aldus het is de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:26 schreef Prulke het volgende:
Sanne heeft snel ruzie, op teentjes getrapt en wil daar aan werken. Dat belooft wat
Ik ga slaan straks denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:35 schreef Prulke het volgende:
We hebben 1 iemand die gelooft dat je met de veganlifestyle niet ziek wordt
We hebben 1 iemand die gelooft die als je in den Here komt, je ook wel geneest.
![]()
![]()
gelijk aan Rienk dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:32 schreef Prulke het volgende:
Ik geloof de God-act van Sanne niet zo... Wat ze doet en hoe ze zich gedraagt staat zo haaks op waar ze zegt in te geloven
dat ze die gast in de offshore niet de zee hebben ingedonderd onder het mom van bedrijfsongeval of plotselinge vermissing.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
Adriaantje wil liefst nog een Veggie erbij, zodat samen kan zeiken over groen vreten![]()
Doe Rienk maar, en gelijk dat verfoeide geld in het kampvuur, en de hele dag Rekizeiken
tuurlijk, genezen van COPD......quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:34 schreef Prulke het volgende:
Sanne:
Vader was ongeneeslijk ziek, niemand komt er vanaf
Zuurstofflessen nodig
In het geloof gekomen, dokter zei COPD
Maaaaaaaaaaaar hij is genezen.... Halleluja
Tattoo-spullen en vretenquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:47 schreef Prulke het volgende:
Nou Silvio, wat zit er allemaal in je kist?
Hij klinkt als een homo maar ziet er niet verwijfd uitquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Handig.. en homo? die hebben ze nog niet
Nee echt? Vertel ons allesquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb met hem op school gezetenhij komt van het kamp af.
Inside information!quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
De naam klinkt ook wel als iemand van het kamp.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Graag alles hier vertellenquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet erg waarschijnlijk dat hij dan homo isquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hij heeft ook een kind.maar ken hem niet persoonlijk maar dat is wat ik weet
Leuk!...quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Leeftijd? Ongeveer? Rond de 30?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hij heeft ook een kind.maar ken hem niet persoonlijk maar dat is wat ik weet
Nee dat is hij zeker nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet erg waarschijnlijk dat hij dan homo is
ik wilde het al zeggen een kamper.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
25.quote:
vind wel grappigquote:
zegt niks tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat? 2 vrouwen tegelijk?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:52 schreef yaello het volgende:
Die gaat niet lang blijven. 2 kinderen, van 2 en 9 weken.
Drama hé? Veel huiliie straksquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:52 schreef freaky40 het volgende:
Pff, waarom ga je Utopia in als je jonge kinderen thuis heeft zitten.
Ach ..ik dacht met binnenkomst van Jessie ook dat hij homo was..quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een chappiequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
https://www.facebook.com/silviomeijer1993
Z'n facebook
2 jaar uiteraard hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat? 2 vrouwen tegelijk?
quote:
Hou maar op ..gaat hem niet worden...een papa....quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:52 schreef Prulke het volgende:
Kindje van 9 weken.... en nog een hummeltje
Zijn dochtertjequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
https://www.facebook.com/silviomeijer1993
Z'n facebook
Ja ik zeg maar niks. Godsamme wat een volk weerquote:
vooroordelen weer bevestigd. dequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik zeg maar niks. Godsamme wat een volk weer
Ja duidelijk.quote:
Moeder wil dus van schoondochter af...quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Silvio is 25 jaar, uit Zwolle, werkt in een kringloopwinkel. Hij heeft 2 kinderen, 2 en 9 weken. Het Utopia avontuur trok hem heel erg. Zijn moeder heeft hem opgegeven. Hij heeft veel opgegeven.
Hij vindt het knus en gezellig en dat ze al veel gedaan hebben.
Voor Utopia 1 had hij zich niet opgegeven, maar dit wel.
Hij komt van het woonwagenkamp, daar is alles heel hecht. Dat wil hij daar ook. Het groepsgevoel moet echt goed komen. Christel heeft het moeilijk en we moeten achter haar staan. Iedereen gaat het moeilijk krijgen en we moeten achter elkaar staan.
Met vloerbedekking.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Moeder wil dus van schoondochter af...
En je schoenen uit en eigen regeltjes.quote:
Daar mankeert het niet aan, gezelliiiquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:58 schreef Koesjes het volgende:
Gina was ook een kamper niks gezelligheid voor allen. Alleen money, money. Wel vrolijk jong volgens mij.
het niveau zakt per nieuwe deelnemer in een rap tempo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:57 schreef BelaRoffa het volgende:
Ik zie er geen aikes meer in komen . John de mol heeft de onderste riggel van de samenleving leeggeplukt en in utopia gezet. Allemaal van hetzelfde kaliber.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:58 schreef DKUp het volgende:
Limburgs vakmanshuisje, is dat het Beaukutroddelhut-gevoel![]()
![]()
Sociaal mannetjequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:59 schreef Prulke het volgende:
Silvio heeft een aerobed, slaapzak, kussen
Moet goed slapen, anders chagerijnig
Gesjellagggquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Nou lijkt me ook geen hoogstandje
Hij heeft een bedje bij een slaapzak en een kussen
Hij moet goed slapen anders wordt hij sjagrijnig
denk je dat bij de eerste beelden spat de arrogantie er al af gevormd door een laag niveau.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vond hem superarrogant vroegahmaarja wie weet is hij wel heel anders geworden
Dat gaat nog wat wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:00 schreef goldback het volgende:
[..]
denk je dat bij de eerste beelden spat de arrogantie er al af gevormd door een laag niveau.
Fijne vent heb je dan ook. Mijn vriendin zou mij een klap voor m'n harses geven als ik haar vertel dat ik naar Utopia wil terwijl we een kind van 9 weken hebben hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:59 schreef espri het volgende:
Heel triest zo je kinderen achter laten.. gewoon een baby nog ik kan dit echt niet snappen. Van mij mag Silvio er heel snel weer uit met zn aerobedje en kussen...
Gelijk heeft ie. Dalijk heb je een herpes muil waar je niet meer vanaf komtquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:00 schreef DKUp het volgende:
Silvio drinkt niet uit dezelfde fles als een ander.....![]()
SBS doelgroep, maar totaal niet gedacht of je wel in de huidige situatie je draai gaat vinden....quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gezelig nixnutje.. lekker mollig ook.. duidelijk een andere casting voor UTO 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |