abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179631984
Het kan mij echt niet bommen al naaien ze elkaar allemaal anaal met een driedubbele salto daar in die hele NL Politiek, als ze het niet met elkaar doen doen ze het ons toch wel.

https://www.volkskrant.nl(...)elatie-br-~b1fc178f/

Maar wat mij ontieglijk steekt is altijd die grote bek over tolerantie, de compromisloze inzet voor bepaalde minderheidsgroepen, maar gewoon verliefd zijn mag niet.
Oké, Gaat het niet om de relatie maar om ''tijdige informatieverstrekking'' hoor ik de SJW's zeggen?
Dan kan ik mezelf toch niet aan de indruk ontdoen dat als het een homokoppel betrof, interraciaal of transgender dat het toch een héééééééél andere kwestie was geweest.
Want dan was het ''ach laat maar'' met een glimlach en een applausje, maar ja, een orthodox blank heterokoppel is natuurlijk niet spectaculair genoeg voor de vergevingsgezindheid van Groen Slinks.

Hippie en flowerpower afkomst met peace en vrije liefde vergeten Klaver?
Stikken jullie ff lekker in jullie vegakroketten en verzuip in je slappe groene pisthee! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 06-06-2018 09:42:19 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 07:05:24 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179632038
De bangalijsten op het Binnenhof moeten wel kloppen, anders krijg je problemen. Hoop dat Rutte de goede lijst bij zich heeft voor Trump.
And so is the past
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 07:55:19 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179632282
Hoe meer die partij afbrokkelt hoe beter.
Die stemmen kunnen beter weer terug naar de pvda :') gaan, die doen tenminste braaf wat de VVD _O_ wil
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179633504
opzich best wel een terechte klacht. al zullen er wel redenen zijn waarom dit soort zaken op tijd gemeld moeten worden.

wat ik klachtwaardiger vind zijn flauwe naamsverbasteringen van politieke partijen, zoals Groen Slinks.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:06:17 #5
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_179633620
Wat ik klachtwaardig vind, is dat er een koppeltje is die allebei die misselijke gedachtegoed hebben. Ik hoop altijd dat naast iedere groenlinkser een partner staat die wel enig realiteitsbesef heeft.
Stel je toch voor dat deze twee kinderen zouden krijgen en ze vergiftigen met het Groenlinkse gedachtegoed. Voor je het weet is er straks weer een generatie die geterroristeerd wordt door de nieuwe 'Jesse Klaver'
pi_179634121
Groen Slinks :')

Thieme Kerosine :')

Wel een terechte klacht, maar die had je beter hiernaartoe kunnen sturen:

http://meldpuntgroenlinks.nl/

Dit meldpunt is een initiatief van GeenStijl (red: :')). Het is een reactie op de elk jaar toenemende overlast door GroenLinks-idealen. Het gaat over de overlast door het willen verbieden van allerhande leuke, gemakkelijke, gezellige of noodzakelijke zaken. Een paar verbodsvoorbeelden: consumentenvuurwerk, met je auto de binnenstad in kunnen, buiten roken onder terrasverwarmers of kolencentrales, kerncentrales en gasboringen. Om nog maar te zwijgen over het willen verbieden van circusdieren, nachtvluchten, megastallen, dierenbont, oldtimers, supermarkttasjes en het ontvinnen van haaien voor soep. Het standaard antwoord van GroenLinks om kritiek op deze dwangmatige betutteling te weerleggen: JA MAAR HET MILIEU! EN HET KLIMAAT! EN WINDMOLENS!

Genoeg is genoeg. Daarom heeft GeenStijl dit meldpunt opgericht. Heeft u:
•Het idee dat uw vrijheid en eigen verantwoordelijkheid door Groenlinks wordt afgepakt;
•Een hekel aan linnen tasjes, geitenwollen sokken of raar krakershaar;
•Een oldtimer, een terrasverwarmer en/of een voorliefde voor vuurwerk;
•Genoeg van de eeuwige betuttelende nuance;
•Gewoon schoon genoeg van GroenLinks,

dan kunt uw hieronder uw klachten, rants, woede, afkeer, misnoegen, onmin, boosheid, irritatie en bezwaarde gemoed kwijt. Reacties worden uiteraard vertrouwelijk en anoniem in behandeling genomen en gebundeld in een GroenLinks ZwartBoek.

Groetjes en geen dank,
GeenStijl.nl
Weggegaan en opgerot
pi_179634150
terchte klaag wm.
pi_179634265
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:55 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe meer die partij afbrokkelt hoe beter.
Die stemmen kunnen beter weer terug naar de pvda :') gaan, die doen tenminste braaf wat de VVD _O_ wil
GroenLinks = PvdA = VVD = Partijkartel

:r
pi_179634755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:01 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

GroenLinks = PvdA = VVD = Partijkartel

:r
MAAR!

kan de microfoon aan? 🎙️
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_179635057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:47 schreef robijntjestralendwit het volgende:
JA MAAR HET MILIEU! EN HET KLIMAAT! EN WINDMOLENS!
Ben benieuwd of GroenLinks nog steeds voor windmolens is wanneer men het weiland grenzend aan hun vinexwijk volzet met die dingen.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:22:46 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_179635573
Milieufreaks en linkse clubjes zijn per definitie super hypocriet. Gewoon geen aandacht aan besteden en zeker niet in steden gaan wonen waar ze aan de macht zijn. Laat die shitholes maar afzinken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_179635687
boeiend, laat ze lekker neuqon
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:18:40 #13
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_179636371
Onterechte klacht.

Het mag niet omdat één van de twee de ander moet beoordelen. En dat kan nooit enigszins objectief gebeuren als ze een relatie hebben hè, dáárom is het een probleem.
WFPB!
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 13:21:47 #14
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179636428
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:18 schreef Dizorn het volgende:
Onterechte klacht.

Het mag niet omdat één van de twee de ander moet beoordelen. En dat kan nooit enigszins objectief gebeuren als ze een relatie hebben hè, dáárom is het een probleem.
Als de een over de ander moet oordelen dan is een geen gelijkheid.
En iedereen is gelijk op de wereld :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179639411
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:36 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

MAAR!

kan de microfoon aan? 🎙️
pi_179639431
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
opzich best wel een terechte klacht. al zullen er wel redenen zijn waarom dit soort zaken op tijd gemeld moeten worden.

wat ik klachtwaardiger vind zijn flauwe naamsverbasteringen van politieke partijen, zoals Groen Slinks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')