Ik ga 2 dagen later een week naar Berlijn, beter daar mijn geld voor gebruiken.quote:
Dit is waar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagen later een week naar Berlijn, beter daar mijn geld voor gebruiken.
gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Meid, houd me niet langer in spanning en vertel wat er loos is
Come at me.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Denk dat Cachie wel redelijk makkelijk weg te pesten is.
Ja duhquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Denk dat Cachie wel redelijk makkelijk weg te pesten is.
WAAR IS HET FEESTJE? HIER IS HET FEESTJE!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Feestjes zijn er volgend jaar ook wel.
Ons geld, haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagen later een week naar Berlijn, beter daar mijn geld voor gebruiken.
Dan snij je het zelf. Kleine moeitequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:07 schreef Myrr het volgende:
Fucking kut Albert Heijn voorgesneden sla rauwkost bagger shit. Word 1 op de 20 keer ziek van die voorgesneden zooi.
Even kotsen doei.
Oooh shit man, moet je voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoofdpijn, overwerkt maar verder echt vet ... en u?
Ze is een drukke luie moeder doe normaalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan snij je het zelf. Kleine moeite
mooi, mooi... ga hier ook reorganiseren.. nieuwe boekenkasten voor mijn kostbare kostelijkhedenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooh shit man, moet je voorzichtig mee zijn.
Prima prima, zaak loopt goed en we kijken naar een nieuw huisje, dus leuke dingen in het verschiet.
feestbeestje jijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Feestjes zijn er volgend jaar ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |