Die Famke Louise gaat echt zo'n onderwerp worden waar we zeven miljoen miljard KLB-topics over gaan krijgen.quote:
op me FOK!moneyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een Bentley van mijn FOK!-loon.
wat zijn dit voor wannabe’s :’)quote:
quote:
Donnie en Joost niet kennenquote:
Ex-vriendin dacht ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:08 schreef PietPossum het volgende:
de vriendin van Snapking.. met hetzelfde IQ.
Aan de andere kant, geven 'wij' ze massaal aandacht, dus ik weet niet wie er nu het domst is..
De vrouwelijke variant van Rapper Sjors.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De jeugd vindt haar niet goed of leuk, maar vinden haar juist enorm kut en lelijk. In die context is toch wel te begrijpen waarom zij een ding is?
O ja , zo te zien heb je gelijk.quote:
Aannames, daar zou ik mee oppassen ...quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:42 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Naja mooi tijd dat Famke zich uit elkaar laat trekken door wat negers en wat van die halfbloedjes uit gaat poepen
Krijgen jullie voor elk gesloten verzonnen topic een verzonnen euro om een verzonnen aankoop te kunnen doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een Bentley van mijn FOK!-loon.
De echte klacht is inderdaad dat de mensen naar ze kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:51 schreef Nobu het volgende:
Zonder noemenswaardig talent lekker geld binnen harken, doet ze best goed.
Wat is jouw ph-waarde eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Krijgen jullie voor elk gesloten verzonnen topic een verzonnen euro om een verzonnen aankoop te kunnen doen?
Dat varieertquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is jouw ph-waarde eigenlijk?
1. Vloggen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:55 schreef Quotidien het volgende:
Heb nog geen mensen gezien hier die dit echt leuk vinden, graag wil ik deze mensen uitnodigen hun licht op deze zaak te schijnen ter leering ende vermaeck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |