Totdat dit ff is opgelost nog voorspellingen. De mijne:
Bassie: grappige vent, maar mist de wauw-factor. Werd niet voor niets clown ipv leeuwentemmer.
Kim Jong Un: zijn isolationistische politiek gaat hem waarschijnlijk in de problemen brengen. Er resteert uiteindelijk maar één winnaar, maar met zo'n groot deelnemersveld moet je in het begin toch wel meer een teamplayer zijn.
B.A. Baracus: heeft vliegangst, dus ik vraag me af of hij überhaupt aankomt?
De Keeper van den Haag: ik heb veel twijfels bij deze man. Haags_Kwartiertje gaat het niet met mij eens zijn, maar om bij Den Haag te spelen heb je gewoon niet veel talent nodig.
Tarzan: kent de jungle, heeft de spiermassa, heeft de conditie. Hij mist alleen nog wat geluk aan zijn zijde.
BadrHari: all muscle, no brains. Die gaat het niet redden.
Dan Schneider: wie?
Paus Franciscus: heeft fysiek zijn beste tijden dan wel gehad, de Heer zal altijd met hem zijn. Ik verwacht niet dat hij wint, maar het zou me ook niet verbazen. Echt een klassieke outsider deze man.
Amarantha: mijn KLB-SC makkers zal ik altijd steunen. Go Ama!
Sieneke: na dat kutnummer verwacht ik niet dat zij nog genade krijgt. Die is binnen no-time dood.
Soundos: met die kutpersoonlijkheid verwacht ik niet dat zij nog genade krijgt. Die is binnen no-time dood.
Ceasar: een militair genie, maar het gros van zijn technieken is toch wat out-dated. Ik denk dat hij door velen wordt overschat. Haalt dag 4 niet.
Lambiek: een man die veel heeft meegemaakt, maar vrijwel altijd terugviel op anderen. Hij gaat het niet redden in een solo-avontuur. Een exit in de middenmoot.
Capuchon_Jongen: "Ik acht de kans groter dat Capuchon_Jongen wordt neergeschoten omdat hij ineens naar het midden van het speelveld rent omdat hij een idee heeft om de opzet van de competitie te veranderen."
Sgt. Slaughter en Shashmouth Nerd ben ik niet mee bekend. Ik ben benieuwd naar hun prestaties.
Yvonne: wordt ook een dagje ouder. Ze heeft het niet meer zo.
Tong80: schept er nog steeds over op dat hij 30 jaar geleden een chick heeft gebald. Hij heeft het nooit gehad.
Geert Glas: een man die goed is in nietsdoen, maar blijft hij lang genoeg onder de radar? Dat gaat zijn succes bepalen, maar een ding durf ik wel te stellen: een overwinning zit er voor Geert niet in.
Leen van de Frisia: ken ik niet, maar ziet eruit als een sympathieke vent. Zet hem op Leen!
Jezus van Nazareth: overhyped, mist het killer-instinct. En funfact: opstaan van de dood telt gewoon als valsspelen in dit spel. Sorry Jezus, maar dit wordt m niet.
MichaelJackson: geweldige zanger, geweldig danser, maar niet echt het overleverstype. Gaat er al snel uit ben ik bang.
Dikke van de Plus: kanonnenvoer.
Napoleon Bonaparte: is al twee keer verslagen. Hij is over zijn hoogtepunt heen. Hij maakt geen kans tegen de nieuwe generatie.