Zitten denk ik ook wel veel gare figuren tussen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen zo leuk zijn op tinder.
Ze doen tegenwoordig meer duckfaces dan vrouwen
Ja oké waar, maar het punt is dat als ik dus een steekproef houd op 100 random profielen, dit er dus uit komtquote:
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto'squote:
En door het algoritme wat Tinder gebruikt kom je dus in de categorie terecht die alles liked. Ergo: trollen, uiterlijk gezien, en fakesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Ja oké waar, maar het punt is dat als ik dus een steekproef houd op 100 random profielen, dit er dus uit komt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Terwijl ik wel nog steeds dezelfde foto's gebruik als aan het begin.
Ja, dan denk je dat je een lekker wijf gaat daten en dan is ze zwaar gefilterdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto's
Vrouwen houden van die zweverige foto's waar net even te veel moeite in is gestoken. Die heb ik niet.
Je moeder is vast trots als je met iets thuis komt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Zitten denk ik ook wel veel gare figuren tussen ja.
Alleen ik vind dat er nog een wereld van verschil zit tussen een wat minder knappe dame en absolute gedrochten met tientallen kilo's overgewicht en paars haar en een ring door hun neus.
Dat was dus het niveau van mijn matches vandaag![]()
Of ze waren over de helft van de 30 (en dus wanhopig) of ze waren single mom en hebben een geldboompje nodig.
Kijk een klein gebrek kan ik mee leven en een Doutzen Kroes is onrealistisch om te verwachten. Maar het mag toch wel een héél klein beetje in de buurt komen van iemand die je enigszins fatsoenlijk aan je familie kunt voorstellen.
Dit ging echt alle perken te buiten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto's
Vrouwen houden van die zweverige foto's waar net even te veel moeite in is gestoken. Die heb ik niet.
Goede comment!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moeder is vast trots als je met iets thuis komt.
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Terwijl ik wel nog steeds dezelfde foto's gebruik als aan het begin.
TS zoekt een kratje pils. Ik zou zeggen, koop dan een kratje pils.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:05 schreef CoolGuy het volgende:
Het enige wat voor jou telt is dat er bij je vrienden mee aan kunt komen
Ik niet, sta er gewoon normaal op.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
smooth criminal gespot.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
Na angel Joy geen leuke vrouwen meer gezien op Tinder
Jimmy leeft nog in de jaren 50. Niets voor jouquote:Op woensdag 6 juni 2018 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bericht me als we matchen ja. Zeg maar ik ben van fok zoals mortaxx het deed
En dan verwacht je toewijding van de andere kant? Voor een verveelde man?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Ik zet af en toe die app een week op mijn telefoon, meestal in een bui van verveling en met tussenpozen van 8-10 maanden.
Niet jaloers zijn babequote:Op woensdag 6 juni 2018 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jimmy leeft nog in de jaren 50. Niets voor jou
Zeker. Maar jij moet eerst eens leren alleen te zijn voordat je op Tinder gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom niet de tussenpersoon overslaan en gewoon gelijk via FOK! daten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Waarom niet de tussenpersoon overslaan en gewoon gelijk via FOK! daten?
Dit ja ergo onterechte klacht.quote:
Kwam mijn post zo serieus over?quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:04 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Waarom niet de tussenpersoon overslaan en gewoon gelijk via FOK! daten?
Wat een vooroordeelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Of ze waren over de helft van de 30 (en dus wanhopig) of ze waren single mom en hebben een geldboompje nodig.
Daar zit TS vol van, dat is een van de redenen dat het allemaal niet lukt.quote:
Ja kan dat dan wel begrijpen, zou er meteen klaar mee zijn als een man dat tegen mij zou zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar zit TS vol van, dat is een van de redenen dat het allemaal niet lukt.
Weet niet hoe je eruit ziet, en of je in de buurt woont maar anders doe ik dat wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit ja, want wat moeten zijn vrienden wel niet denken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:05 schreef CoolGuy het volgende:
Doe er dan eens wat aan in plaats van de hele tijd maar te klagen.
Het enige wat voor jou telt is dat er bij je vrienden mee aan kunt komen![]()
AHA daar komt de aap uit de mouw. TS is RACIST!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Een gothic met 30 KG overgewicht, een dame die op zich nog best een leuk hoofd had, maar wel al 35 is. Een single mom van 3 kinderen met tribal tattoo's en een judaska (FC kip, google het maar)-achtige donkere dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof dat een hele rare gedachtegang is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit ja, want wat moeten zijn vrienden wel niet denken?
Ja, dat is raar, want als de mening vanje vrienden belangrijker is dan wat jij van haar vindt gaat die hele 'relatie' helemaal nergens over.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:23 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Alsof dat een hele rare gedachtegang is.
Het is altijd al ordinair geweest. Er hangt alleen nu nog een sterker stigma aan vast terwijl het vroeger gezien werd als iets "spannends".quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:02 schreef tstile het volgende:
Mogelijke verklaring; 2013 vs 2018, dan ben je zelf 5 jaar ouder geworden. Chicks zoeken ook op leeftijd natuurlijk.
Als je dan net zelf ouder wordt dan zo'n grens leeftijd als bijv. 25, 30, 35 of 40 dan is er een hele groep die jouw profiel dus niet meer ziet want die vinden dat te oud.
Dan kun je nog zo leuk zijn of er nog jong uitziet etc maar als je niet gezien wordt gaat er dus niks gebeuren.
Verder is Tinder nu nogal ordinair geworden. Ik hoor veel meiden zeggen dat ze Tinder goedkoop vinden en 'dat heb ik echt niet nodig hoor' etc.
Of je pikt gelijk de alimentatie in en vult er de ijskast vol bier mee. Laat dat jong maar gaan zakkenrollen of vloggen ofzoiets.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:12 schreef Werkman het volgende:
Single moms, nee dank je.
Geld en huis delen met andermans nageslacht en dan zelf op de laatste plaats komen, zeker als de echte vader nog in het spel is en een vette vinger in de pap heeft.
"Ja, het is toch hun/mijn vader"
En jij ondertussen maar met je broodtrommeltje de deur uit om andermans zaadcellen van vreten en een opleiding te voorzien, ja doei!
Denk dat dat dan ook juist de bedoeling is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kan dat dan wel begrijpen, zou er meteen klaar mee zijn als een man dat tegen mij zou zeggen.
Wel als het onrealistisch belangrijk is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:23 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Alsof dat een hele rare gedachtegang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |