Die houden al teveel rekening met de schuimpjes.quote:
Zeker.quote:
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.quote:
Zijn er al caps voor over een paar maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En wij maar eerst denken dat Jessie een houten poot had :![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat heb je deels zelf in de hand. Ik vind haar al heel stevig voor 19 maar dat mag ik niet zeggen als tandenstokerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft wel aanleg om een tonnetje te worden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En wij maar eerst denken dat Jessie een houten poot had :![]()
[ afbeelding ]
In mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er al caps voor over een paar maanden
Dat is na een week ook niet te zeggen, dat duurt even.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Er zitten nog niet echt uitgesproken karakters bij. Nou ja, John misschien. Hopelijk komen er nog een paar opgewonden standjes en wat oversekste types binnen. En ik hoop ook op confrontaties, dat maakt het kijken een stuk leuker. Het is nu allemaal nog kumbaya.
Welke?quote:
Ja die mag blijvenquote:
Ja, weet ik, maar ben blij als het zover is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is na een week ook niet te zeggen, dat duurt even.
Heb ook het idee dat vooral de meisjes Jessie en Sanne praten om het praten.....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die houden al teveel rekening met de schuimpjes.
Echt hoor.Die denkt echt dat ze Jezus is met haar 19 jaar.quote:
Klopt, als je weet dat je aanleg hebt moet je er harder voor werken. Het helpt als er iemand in je omgeving is die je dat duidelijk maakt en daarbij ook helpt, in welke vorm dan ook. Als zij een kind krijg is de kans groot dat ze flinkt aankomt (vooral als er meer familieleden zijn die flink zijn). Die Jessie mag ook wel uitkijken hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je deels zelf in de hand. Ik vind haar al heel stevig voor 19 maar dat mag ik niet zeggen als tandenstoker.
Vind het gewoon zonde van die meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |