Lonny alleen bij Vledder's gratiequote:
dit is bloedserieus vriendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef LCMS het volgende:
dit slaat eigenlijk zo nergens op, toch zit ik te grinniken
True, true. Lonny is hem daar ook erg dankbaar voor, en begint direct voor hem te koken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lonny alleen bij Vledder's gratie
Dat heeft zijn leven gered denk ik, zijn kookkunsten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:12 schreef I. het volgende:
[..]
True, true. Lonny is hem daar ook erg dankbaar voor, en begint direct voor hem te koken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ook best moeilijk schieten met zo'n zwarte balk voor je ogen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat heeft zijn leven gered denk ik, zijn kookkunsten.
ja die heeft vijanden nuquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:25 schreef I. het volgende:
Damn, Dotan moet wel voorzichtig wezen met zo'n killcount.
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aangepast, screenshot software deed niet wat 'ie moest
wie had verwacht dat Britney zo'n bazin wasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sandy op dag 1 al gevallen?
METJSFIKSING!!!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef LCMS het volgende:
ai, zeker te veel naar haar eigen nummer Toxic geluisterd
wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Dat betekend, dat wij een winnaar hebben.
[ afbeelding ]
Met 1 kill, is onze vriend GERRI EIJKHOF DE WINNAAR!
Komt door milf Lisa natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Had niet verwacht dat Gerrie dat in zich had tbh.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:37 schreef noodgang het volgende:
Uiteraard heb ik een heilig geloof in de enige echte eindbaas. Gerri Eickhof!
Die gaat zeker winnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
echt hard gelachen om de laatste plaatsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
De eindstand. Met een miraculeuze overwinning voor onze rellende reporter namens de NPO.
succesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:48 schreef Monopoly het volgende:
We kunnen straks nog wel een ronde doen bij genoeg animo. Ik fiets even snel naar de Jumbo voor wat versnaperingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |