TeamVlaanderen it is. Capuchon Jongen doet mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor #TeamVlaanderen
Tijd voor... Capuchon_Jongen!
Goede keuze: Capuchon en Lambiek zijn aan elkaar gewaagd. Alleen is er wel een kans dat ze bij ronde 1 in slaap vallen en niet meer wakker worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor #TeamVlaanderen
Tijd voor... Capuchon_Jongen!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:40 schreef I. het volgende:
Dan nomineer ik hierbij die gast van de Smash Mouth covers.
[ link | afbeelding ]
District 8: Een Smashmouth nerd die samen met een sterk gezaghebbende militair Sgt Slaughter op pad gaan om de tegenstanders uit te roeienquote:
Ik acht de kans groter dat Capuchon_Jongen wordt neergeschoten omdat hij ineens naar het midden van het speelveld rent omdat hij een idee heeft om de opzet van de competitie te veranderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede keuze: Capuchon en Lambiek zijn aan elkaar gewaagd. Alleen is er wel een kans dat ze bij ronde 1 in slaap vallen en niet meer wakker worden.
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat Capuchon_Jongen wordt neergeschoten omdat hij ineens naar het midden van het speelveld rent omdat hij een idee heeft om de opzet van de competitie te veranderen.
Het zou ook maar zo kunnen dat Lambiek zijn pintjes mist en besluit een eigen brouwerijtje te starten waardoor het halve eiland explodeert, of hij iedereen vergiftigd met zelf gestookte alcohol.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat Capuchon_Jongen wordt neergeschoten omdat hij ineens naar het midden van het speelveld rent omdat hij een idee heeft om de opzet van de competitie te veranderen.
Goed punt. District 9 heeft yvonne.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef LCMS het volgende:
Ik vind dat yvonne ook mee moet doen, als Danny er niks van kan dan moet een andere admin het maar doen
Ja. Een admin die hem kan corrigeren, en een notoire veelposter. Een prima combinatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef LCMS het volgende:
ligt iedereen op bed ofzo?
doe onze held tong80 dan maar bij yvonne
Michael Jackson en Jezus in 1 team, die zijn niet te verslaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Michael Jackson. Die moonwalkt zichzelf wel naar de overwinning
Amenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
Deze ronde heeft nog een celebrity nodig. Deze kandidaat is geliefd bij alle vrouwen, geneest de zieken en als het nodig is, loopt hij zelfs over water.
[ afbeelding ]
Jezus.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Michael Jackson. Die moonwalkt zichzelf wel naar de overwinning
Alweer een team met kinderliefhebbers. De partij voor naastenliefde smult er van. District 11: Jezus van Nazareth & Michael Jacksonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
Deze ronde heeft nog een celebrity nodig. Deze kandidaat is geliefd bij alle vrouwen, geneest de zieken en als het nodig is, loopt hij zelfs over water.
[ afbeelding ]
Jezus.
Tenzij soundous daar een stokje voor steektquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Michael Jackson en Jezus in 1 team, die zijn niet te verslaan.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat ik een kandidaat heb gevonden die zichzelf naar de overwinning soleert, ze heeft niet eens een teamgenoot nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Michael Jackson en Jezus in 1 team, die zijn niet te verslaan.
ik las geliefd bij alle vrouwen, geestesziekenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:37 schreef noodgang het volgende:
Uiteraard heb ik een heilig geloof in de enige echte eindbaas. Gerri Eickhof!
Die gaat zeker winnen!Zie dit topic nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moest hardop lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |