Genoteerd!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan Schneider nomineer ik dikke pedo producer van nickelodeon
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Na de vroege uitschakeling van Sandy Cheeks vermoed ik dat ze te veel gewend is aan het onderwaterleven en zich daardoor niet aan kon passen aan de bossige omgeving in de wildernis.
Daarom heb ik besloten deze ronde te kiezen voor een man die letterlijk opgroeide in de jungle. Dit kan derhalve niet meer mis gaan!
Dames en heren, ik presenteer u: Tarzan!
[ afbeelding ]
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan die dikke kutkoreaan van jou.
Paus Fransiscus in een team met Dan Schneider. Beide liefhebber van de jeugd. Dat kan haast niet mis gaan. Disctrict 4, compleetquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij gratie Gods presenteer ik kandidaat voor ronde twee, Paus Fransiscus, Jorge Mario Bergoglio:
[ afbeelding ]
Hij zal jullie allen wonderlijk de moeder neuken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paus Fransiscus in een team met Dan Schneider. Beide liefhebber van de jeugd. Dat kan haast niet mis gaan. Disctrict 4, compleet
[..]
Paus Fransiscus in een team met Dan Schneider. Beide liefhebber van de jeugd. Dat kan haast niet mis gaan. Disctrict 4, compleet
District 5, het eerste district dat louter uit vrouwen bestaat. Sieneke & Amarantha. Laat de tetten het vuile werk maar opknappen!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:26 schreef I. het volgende:
Sieneke, liefhebber van draaiorgel- en volksmuziek, kom er maar in!
[ afbeelding ]
[..]
Koekoek! Een deerne die niet goed in de bovenkamer is maar wel ervaring heeft met overleven. Een puike kandidaat!quote:
quote:
godverdomme dacht ik na de expeditie van haar af te zijnquote:
zo is datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voorzie wel een hoop kwaliteit uit dit team. De Heilige Geest die hen bijstaat.
Een uitmuntende keuze. Een kalende alcoholist met een oogje op een strijplank met kleine erwtjes. Volgens velen is hij stiekem ook een Neonazi. Een goede keuze. District 7: Lambiek!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:36 schreef LCMS het volgende:
als we het dan toch over striphelden hebben dan wil ik Lambik nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |