Voor op het werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, logisch jij hebt alleen een balkon toch, wat moet je dan met een kruiwagen?
quote:
quote:
Ik sjouw wel meer hoorquote:
Er passen wel 2 kratjes op.quote:
hahahah ja leuk voor in de tuin, o nee heb geen tuin en op balkon rot het wegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg het nou maar eerlijk, je wil er al jaren één
Ik ben om ik koop er éénquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
schieten lekker op ook
beltegoed naar de tering
scheiten nog steeds op de berg
Wondervijvert .. graties drinken . prima gedaan Wim
Koerier;; Piet Spontaan met taxi bijna graties
![]()
![]()
man man man wat een farce dit
Hellejujaaaaaaaaa
.. niemand smeert.preventief![]()
andere zon
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, loop iets achter met monteren, nog wat aardige fragmenten van gisteren ....![]()
[ afbeelding ]
Je kan gewoon God bellen.
x6l3n44
[ afbeelding ]
Sanne over de streams.
x6l3rbx
toppertje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Driemaal bezoek.
x6l3t5v
Mike is ook crea geweest. Verkoopt als een malle voor vijf euro. Voor in de vensterbank of voor op tafel. Drie spijkers en een paar planken zei hijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef danaqui het volgende:
Snap niet dat ze niet een paar van die kruiwagens maken, zijn echt leuk en dat verkoopt als een tiet
Sowieso... "dingen maken" is afgezaagd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:18 schreef Toverheks het volgende:
kruiwagen maken zoooo origineel zelfde als armbandjes maken etc etc
quote:
Ja leuker dan zo'n rol boodschappen kar van de Action.quote:
echt laten ze eerst maar een goed onderkomen bouwen, en kruiwagens ach tuincentrum wordt je er mee dood gegooidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Sowieso... "dingen maken" is afgezaagd.
Nee. Maar dat regel ik welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je ook een rode overall? Dan ben je helemaal in stijl.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Sowieso... "dingen maken" is afgezaagd.
Ik zat dan ook maar wat te lullenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Zolang het nieuwe ideeën en maaksels zijn is er niets afgezaagd aan hoor, dat moet hun eerste bron van verdiensten worden. Beter zelf maak dan allemaal ingekocht spul wat je overal kan krijgen.
Kijk, en dit vind ik nu leuk, dit is Utopiaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Flinstones zouden jaloers zijn op die steentijd kruiwagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Accu wissel?quote:
Daar moet ik ook steeds aan denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De Flinstones zouden er jaloers op zijn...
Sanne.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
Helemaal alléén op de wereld. Mister lonley Jessie weer?
Dat god daar nou nooit eens doodmoe van wordt, allemaal van dat soort figuren die alleen hem hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:24 schreef formule het volgende:
Sanne is helemaal alleen? Ze heeft God toch?
Oh ze is nogal ingepaktquote:
Die is al lang afgehaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat god daar nou nooit eens doodmoe van wordt, allemaal van dat soort figuren die alleen hem hebben.
quote:
"paar centen"?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:27 schreef Jian het volgende:
Die Sanne zal toch wel voor een paar centen te verkopen zijn?
Ik geef er een tientje voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:27 schreef Jian het volgende:
Die Sanne zal toch wel voor een paar centen te verkopen zijn?
Nee,dan is het zijn koesdoek.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:27 schreef Vinamp het volgende:
Slaapt dat ventje ook met die zakdoek om zijn hoofd?
Ja anders vallen zijn hersenen de verkeerde kant op en gaat hij normaal praten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:27 schreef Vinamp het volgende:
Slaapt dat ventje ook met die zakdoek om zijn hoofd?
snapt zij niet dat zij 24/7 op stream is?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wil liever niet herkend worden.
Een beetje respect hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
"paar centen"?
Ik zou der per kilo doen.
Moet er morgen weer een camera bijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Stelletje klojo's![]()
[ afbeelding ]
Geen vaste camera opstelling dus, maar eentje op een driepoot.quote:
En hoe dan klaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Geen vaste camera opstelling dus, maar eentje op een driepoot.
Kunnen ze dus zo weer ergens anders neerzetten.
Zit trouwens flink wat extra apparatuur op aangesloten. (die 2 extra kastjes)
Kan nog wel eens een draadloze verbinding zijn.
Alleen spanning er op en klaar.
Ik denk dat God denkt, sodemieter op met dat gezeik om aandacht, ga eerst eens leren voor jezelf te zorgen, in plaats van mij de hele tijd lastig te vallen!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat god daar nou nooit eens doodmoe van wordt, allemaal van dat soort figuren die alleen hem hebben.
Het lijkt Johnny 5 wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:33 schreef PTLe het volgende:
Een knoert van een camera in de tent .[ afbeelding ]
Een ovenschotel witlof met ham en kaas. Christel is al bezig. Als dessert Tiramisu, Ze hebben niets te klagen.quote:
Ook geen providerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoef je geen aparte coax en/of netwerkkabels te leggen.
Ze waren vandaag met flinke kabels bezig,Mario heeft een cap gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoef je geen aparte coax en/of netwerkkabels te leggen.
Ik heb de cap gezien, was gewoon een stevige spanningskabel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag met flinke kabels bezig,Mario heeft een cap gemaakt.
Ligt er maar aan wat je laat bezorgen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lul niet , John. Een winkelketen vraag geen 25 euro bezorgkosten
Bezorgen door de Jum of Appie is max 8 euro.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lul niet , John. Een winkelketen vraag geen 25 euro bezorgkosten
Ik zag ook mensen met flinke kabels sjouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb de cap gezien, was gewoon een stevige spanningskabel.
Het was ook maar een kabel, niet meerdere.
Maar ze kunnen niet bestellen want cash wordt niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bezorgen door de Jum of Appie is max 8 euro.
ja en betje beter, soms zie je bij de andere kameras en halfe uur 4 mensen op 4 beeldenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:44 schreef snetje het volgende:
Ah meerdere camera's ...andere beelden nu...
[ afbeelding ]
En draadloze stroom.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij denkt aan de toekomst dat alles gasloos gaat worden
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet bestellen want cash wordt niet geaccepteerd
Is levensgevaarlijk hoorde ik gisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij de Antikraak buurtjes
gaat zo de BBQ aan
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een ovenschotel witlof met ham en kaas. Christel is al bezig. Als dessert Tiramisu, Ze hebben niets te klagen.
Huisarts plempt er een staafje in en klaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:55 schreef Charmian het volgende:
Krijgt ze nu pas de uitslag? Is een testje van niks.
Niet van achter naar voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:56 schreef snetje het volgende:
Kijk! Daar hebben we de eerste blaasontsteking...Mot ze maar anders afvegen...
Ja snugger er moet een camera bijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag met flinke kabels bezig,Mario heeft een cap gemaakt.
en veel zure dingen eten en drinken...oh wachtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kristel dr piesje / rsults zijn binnen
advies van dr volindeBroek
drink meer![]()
"kuurtje . en beschrijving ""
blaas ontsteking
je verwacht het niet
Dokter kan beter schrijven "Van voor naar achter afvegen" ...quote:
Cranberry sap.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
en veel zure dingen eten en drinken...oh wacht
Pfff wat een warhoofdquote:
dus datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Huisarts plempt er een staafje in en klaar.
Hier duurt dat dus ruim 32 uur.
Van voor naar achter van links naar rechts....quote:
Ja net als Romy een accountantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel: "antibiotica doodt ook alle goede cellen"![]()
Is zij serieus docent?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Van voor naar achter van links naar rechts....
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Van voor naar achter van links naar rechts....
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Krijg je te horen dat je blaasontsteking hebt zegt die Adriaan....zijn daar kosten aan verbonden?
o.a.quote:
Dat heeft ze nooit verteldquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
christel is lerares maar wat geeft ze dan voor vakken?
Vrije Kunst???quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
Drama...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
serieus?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Dokter kan beter schrijven "Van voor naar achter afvegen" ...
Ojee janken om een kuurtje...
Creatief met kurk?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
quote:
quote:
Daar doet ze heel vaag over.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
Ze geeft voornamelijk les aan meiden, ze zal dus ook wel uit de Zorg&Welzijnspoule komenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
denk dat zij bedoelt, de goede en de slechte bacteriën. die worden door antibiotica beide vernietigdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
antibiotica doodt ook alle goede cellen
Van je af snijdenquote:
die is ook behoorlijk geklommen op de sneu-ladderquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Krijg je te horen dat je blaasontsteking hebt zegt die Adriaan....zijn daar kosten aan verbonden?
Kan, maar dat zei ze nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
denk dat zij bedoelt, de goede en de slechte bacteriën. die worden door antibiotica beide vernietigd
Linda's GurkenViereltsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
en veel zure dingen eten en drinken...oh wacht
Nee ze had het over cellenquote:
mooie vraagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
zorg & welzijnquote:
Eerst thuis eten en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:03 schreef redboyke het volgende:
richard is zeker vergeten dat die voor die 15euro nog alles moet afplakken ofzo?
Ze hebben camera's uit utopia 1 gehaalt en plaatsen ze nu daarom werden de akker en het andere gedeelte afgeslotenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:44 schreef snetje het volgende:
Ah meerdere camera's ...andere beelden nu...
[ afbeelding ]
Dat is wel een tip ivm blaasontstekingquote:
Ze hebben alleen nog niks betaald dus dat is jammerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:05 schreef redboyke het volgende:
[..]
zou het grappig vinden als ge opgelicht worden.
Ze maakt er wel een drama van.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wyf ga zeiken ..
2 vollwassen kids .. stel je niet aan
google geeft ook alleen maar aan kunstenares / fotografequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef IkFok het volgende:
En de uitzending kijken natuurlijk. Richard komt morgen welquote:
de eerste keer is altijd gratis tochquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog niks betaald dus dat is jammer
Oh jaquote:
Dat is een ander soort koerier.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:06 schreef kkka3 het volgende:
Sjons vrouw (gokje?) hoort ook niet goed, maar een procentje hier en daar
Maar ze heeft altijd in de horeca gewerkt, altijd BOEMBOEMBOEM harde muziek. En carnavalsoptochten_O-
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]met Sjonnie verkleed als knakworst
ik schat dan in handarbeidjufquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
google geeft ook alleen maar aan kunstenares / fotografe
Lieke ging gewoon door met streams makenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat is ook een mogelijkheidquote:
Dit is vast na 30 bier heel erg leukquote:
Dat vermoed ik ook, enige wat ik heb gevonden is dit.quote:
Hij bedoelt het volgens mij niet rot, maar hoe hij zich uitdruktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:12 schreef Soury het volgende:
John heeft een zwart/wit zicht op vrouwen in de bouw
die solliciteert naar klappenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:10 schreef kkka3 het volgende:
Adriaantje Jochem: we moeten een keer af van die man/vrouw situatie
Denk ik ook niet hoor, het is wel grappig soms als bouwvakker soms de reacties te zien als vrouwquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het volgens mij niet rot, maar hoe hij zich uitdrukt
eh dat is wel 100% waarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel: "antibiotica doodt ook alle goede cellen"![]()
Is zij serieus docent?
Dat geloof ik zeker. Mooi tochquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik ook niet hoor, het is wel grappig soms als bouwvakker soms de reacties te zien als vrouw
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:17 schreef kkka3 het volgende:
Juffie vindt een structuurtje wel fijn
Mike is nog steeds mijn favoriet
Ik denk dat mijn favo nog binnen moet komenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:17 schreef kkka3 het volgende:
Juffie vindt een structuurtje wel fijn
Mike is nog steeds mijn favoriet
Ik vond ze niet zeiken eigenlijk. Of ik heb vooraf wat gemistquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:17 schreef Bumfuzzle het volgende:
Om schijtziek van te worden.
Dat neo-feministische geouwehoer.![]()
Zeiken om het zeiken is het... meer niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:17 schreef Bumfuzzle het volgende:
Om schijtziek van te worden.
Dat neo-feministische geouwehoer.![]()
Zeiken om het zeiken is het... meer niet
Ja ik dacht Richardquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:19 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn favo nog binnen moet komen
Moeten ze maar rupsbanden onder de scootmobiel zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis wel heul heul onvriendelijk voor rolstoelers en rollade's daar
300 duwtjes per minuutquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:21 schreef Soury het volgende:
Als Adriaan je hartmassage geeft ben je snel dood
Dat gezeik over dat john zei dat mannen beter het zware werk kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vond ze niet zeiken eigenlijk. Of ik heb vooraf wat gemist![]()
Genoeg BHVers, helaas herken ik de stemmen niet, dus geen idee wie dat allemaal zijn
Sjon: maar ik ben natuurlijk geen dokter
Goh, echt niet nee?
daarvoor dat paadje, of is dat projectje gestopt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis wel heul heul onvriendelijk voor rolstoelers en rollade's daar
Valt mij nog mee dat het geen epische aanval isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon heeft het over een eleptische aanval. Moeilijk woord ook
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat het geen epische aanval is
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat gezeik over dat john zei dat mannen beter het zware werk kunnen doen.![]()
Daar zeikten ze over.
Nééé, je kan beter de bouwvakkers laten knutselen met bordjes en steentjes, en de vrouwen heel de dag stenen laten sjouwen.
Mike reageerde me iets te snel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne over drugs
Sjon heeft wel es een jointjeh gerookt
hij was out ..![]()
Sanne verder ; alcohol is de slechtste drugs
Sjon vnd dat onzin
Mike ; niemand gebruikt hier drugs
ow .. was het daarvoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarvoor dat paadje, of is dat projectje gestopt?
Misschien omdat ie snugger genoeg is om dit soort zaken niet op stream te besprekenquote:
Het staat niet op de opiumlijst,dus nee.quote:
Jessie nam er net 1, dus dat is okequote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het staat niet op de opiumlijst,dus nee.
gemiste kansquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Misschien omdat ie snugger genoeg is om dit soort zaken niet op stream te bespreken![]()
Logisch
Hahahaquote:
Emilequote:
John heeft een wekkerquote:
Een goedkope hahaha wat een druif van een ventquote:
Wie is Esmee?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne heeft een hekel aan Esmee
..
Sanne..ow Sanne
Ja ipv fluitketelquote:
Ëén zonder bodem voor op zijn hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een goedkope hahaha wat een druif van een vent
geen ideequote:
Ok ik snap hetquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
random een naam
dat mot Sanne niet
vertelde ze net
alle Esmee's zijn![]()
..
Sanne,.. oordeel
Ja de de taxie chauffeur. Lekker ding welquote:
ow..quote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef polderdame het volgende:
Zo. Speciaal een account aangemaakt om weer mee te kletsen. Heb in 2014 nog een tijdje meegedraaid hier maar ben mijn inloggegevens kwijt...![]()
Hebben ze elkaar al de hersenen ingeslagen? #tonijngatetweepuntnul
Als je dat gaat melden ben je verdachtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef polderdame het volgende:
Zo. Speciaal een account aangemaakt om weer mee te kletsen. Heb in 2014 nog een tijdje meegedraaid hier maar ben mijn inloggegevens kwijt...![]()
Welkom terug.Ze zijn nog vrij lief tegen elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef polderdame het volgende:
Wat een overdreven reactie op een blaasontstekingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Post! Christel heeft blaasontsteking - 5 juni 2018
x6l4o6k
Jij bent een man dus zeik je andersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Wat een overdreven reactie op een blaasontsteking
Daar gaat het niet om. Ze zat zowat te janken omdat ze antibiotica kreeg.quote:
Ik smeekte soms daarom. Mijn huisarts heeft geiten wollen sokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:51 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze zat zowat te janken omdat ze antibiotica kreeg.
Het doodt alle goede cellen volgens Christelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik smeekte soms daarom. Mijn huisarts heeft geiten wollen sokken
Het is net sprekend Johnny 5,ik weet niet meer wie dat postte.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
Het is wel een hele installatie hé die nieuwe camera...
[ afbeelding ]
Heeft niks te maken met opvoeding of status.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
allemaal keurige mnesen die doen dat niet
prima opvoeding genoten
welgesteld in de maatschapij
tszz drugs , drank
rondvoozen
deze mensen niet hoor
sowieso het schuim niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef polderdame het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |