meloewaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toto zegt geen fokker maar dat komt omdat ze haar account heeft laten verwijderen
Denk niet dat ik ooit een afbeelding van een lelijke vrouw gepost heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:39 schreef Catkiller het volgende:
Nu nog een zwart wit foto van een lelijk wijf en de JimmyOP is klaar
Die mag haar gezicht wel eens wassenquote:
Ik vind zulke foto's altijd erg verradelijk, omdat je totaal niet ziet of er Photoshop is gebruikt of niet.quote:
leuke sproetjesquote:
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind zulke foto's altijd erg verradelijk, omdat je totaal niet ziet of er Photoshop is gebruikt of niet.
crazy + crazy heft elkaar op zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat jij op een punt in je leven bent dat je je dick ook in crazy stopt.
een paardenhelm?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef xcachet het volgende:
Ik wil graag iets kopen. Maar vind 't duur. Wat een dilemma.
Ik mis een beslissingsboom in mijn leven af en toe.
Ik zal de boom even voor je tekenen:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef xcachet het volgende:
Vind je het de investering waard.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef xcachet het volgende:
Met glitters zekerquote:
wat een gekke metafoor voor een piemelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat een gekke metafoor voor een piemel
How's Annie?quote:
Die heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat een gekke metafoor voor een piemel
een mobiele fotoprinter?quote:
Gisteren zei je nog van welquote:
9 van de 10 heeft photoshop.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind zulke foto's altijd erg verradelijk, omdat je totaal niet ziet of er Photoshop is gebruikt of niet.
Annie niet, Cooper welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
How's Annie?
How's Annie?
How's Annie???!?!
Die zit ergens in de Black Lodge
Heb je seizoen 3 al gezien dan?quote:
Braddie heeft misschien ook wel meer seks dan anderen, waarmee wil je echter niet weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
Lol ik heb meer seks dan Cachie. That's a first.
TR, die naam mag je niet noemenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie heeft misschien ook wel meer seks dan anderen, waarmee wil je echter niet weten.
Maar die van jou is besnedenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wil je mijn beslissingsboom aanraken?
waar is dat nuttig voor?quote:
Annie wordt alleen nog vermeld in de 2 nieuwe boeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, maar daar komt Annie niet in voor
Maar Photoshop als in de ogen totaal anders maken, sproeten bijwerken en gezicht smaller maken of de belichting. Is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
9 van de 10 heeft photoshop.
Hell, er is volgens mij geen enkele onbewerkte foto in een blad nog te vinden.
Maar aan het einde van S2 liet Cooper zichzelf in de Black Lodge opsluiten om Annie te redden. Al maakte hij de deal met iemand die de deal niet kon maken. Haar lot blijft wat ongewis.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Annie wordt alleen nog vermeld in de 2 nieuwe boeken.
Maar vermoed wordt dat ze ergens vast zit in de Black Lodge.
Om fotootjes uit te draaien en te plakken in m'n boekje. Maar ben bang dat dat ding na 1 maand alweer stof ligt te happen en is toch 100 euro.quote:
niet kopen dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om fotootjes uit te draaien en te plakken in m'n boekje. Maar ben bang dat dat ding na 1 maand alweer stof ligt te happen en is toch 100 euro.
afgestompt door al dat zwaardvechten zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, die van mij is al jaren geleden afgezaagd
Ja heb hem gezien. En Secret History + The Final Dossier gelezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar aan het einde van S2 liet Cooper zichzelf in de Black Lodge opsluiten om Annie te redden. Al maakte hij de deal met iemand die de deal niet kon maken. Haar lot blijft wat ongewis.
Cooper's lot is wel vrij sick, heb je S3 gezien?
Oh die boeken heb ik niet gelezen :/quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb hem gezien. En Secret History + The Final Dossier gelezen.
Ik weet nog niet helemaal wat ik van S3 moet vinden. Sommige stukken geniaal, andere echt te doorgeslagen Lynch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond t wel echt interessantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh die boeken heb ik niet gelezen :/
quote:Ik deel je mening over s3, er zaten wel echt fantastische dingen in maar ik had wel echt een "tja" gevoel bij sommige scenes.Mja. Ik kon ook zeer weinig met 10 afleveringen lang Dougy slapstick. Te traag......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb wel the Secret Diary of Laura Palmer thuis, die is ook erg interessant.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t wel echt interessant
Secret History is een FBI dossier over het stadje. Daar leer je meer over wat de black lodge en white lodge zouden kunnen zijn, en zelfs wat die uilen zijn. The owls are not what they seem.
En Final Dossier is een dossier rover alle dorpsgenoten in de periode tussen S2 en S3.
[..]
Mja. Ik kon ook zeer weinig met 10 afleveringen lang Dougy slapstick. Te traag......
Ja, die heb ik idd ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb wel the Secret Diary of Laura Palmer thuis, die is ook erg interessant.
Ik las iets over een kickstarter voor een documentaire over de actrice.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
Log Lady![]()
![]()
Vond die laatste scene van haar echt prachtig
Die heb ik gedownload, zijn de tapes die hij naar Diane stuurde.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd ook.
Ik mis alleen dat boek over Cooper, my tapes of zoiets
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die heb ik gedownload, zijn de tapes die hij naar Diane stuurde.
Volgens mij is die ik heb alleen de tapesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Ik las net dat er ook een audio book aankomt met deze tapes.
En gardequote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
afgestompt door al dat zwaardvechten zeker
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké. Nu nog niet dan. Misschien later.
Zeker. In de blender, wat fruit erbij en hoppa.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb ik al zo lang niet gehad, bestaat dat nog?
owquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker. In de blender, wat fruit erbij en hoppa.
Je eerste post in de SC vandaag en meteen onaardig. Laten we het leuk houden. Jimmy kan dit als kwetsend ervaren.quote:
Zeker niet mijn eerste tuttebelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je eerste post in de SC vandaag en meteen onaardig. Laten we het leuk houden. Jimmy kan dit als kwetsend ervaren.
Hi WAT HEB JE MET AZPI GEDAANquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd ook.
Ik mis alleen dat boek over Cooper, my tapes of zoiets
Hey Amy, Kurt, Jimi, Janis en Jimquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op m'n 27e is het wel mooi geweest hoor.
Prof is de laatste tijd vaak zo. Jammer. Was ooit een toffe userquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je eerste post in de SC vandaag en meteen onaardig. Laten we het leuk houden. Jimmy kan dit als kwetsend ervaren.
Jij bent anders ook in diarree veranderdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Prof is de laatste tijd vaak zo. Jammer. Was ooit een toffe user
Ober heeft een slechte invloed op hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Prof is de laatste tijd vaak zo. Jammer. Was ooit een toffe user
Ben gestopt met lezen toen ik een leugen lasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar verder heb ik dus gewoon een punt.
Zullen we het leuk houden?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent anders ook in diarree veranderd
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ober heeft een slechte invloed op hem.
Altijd al diarree geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent anders ook in diarree veranderd
Lekker jankenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe godverdomme nou eens aardig allemaal.
Klaar nu.
Blijkbaar wordt er, aan de users die hun account verwijderen, duidelijk gemaakt dat ze, als ze hun accounts in de shredder willen gooien, ze daarna ook niet meer welkom zijn op FOK! met een ander account.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet terug dus hoop eigenlijk in deze fase te kunnen blijven
Die is er echt over 2 weken weer hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze niet terug dus hoop eigenlijk in deze fase te kunnen blijven
o,k,equote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er, aan de users die hun account verwijderen, duidelijk gemaakt dat ze, als ze hun accounts in de shredder willen gooien, ze daarna ook niet meer welkom zijn op FOK! met een ander account.
Ben ik vandaag achtergekomen
Oh echt? Is er een plan om nieuwe aanwas te realiseren?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er, aan de users die hun account verwijderen, duidelijk gemaakt dat ze, als ze hun accounts in de shredder willen gooien, ze daarna ook niet meer welkom zijn op FOK! met een ander account.
Dit lijkt me sterk, maar okequote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NOOIT MEER AZPI EN OBERquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Best onvriendelijk om zo met je weinige klanten om te gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:
Op zich wel logisch, anders blijf je met bepaalde types bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Best onvriendelijk om zo met je weinige klanten om te gaan.
makkelijk beinvloedbaar ventje bahquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ober heeft een slechte invloed op hem.
Had jij een hekel aan azpi??!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NOOIT MEER AZPI EN OBER
de pest met onkruid is dat het altijd terug komtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ok ik kom er aan met naald en inktquote:
Ik wist dit al. Maar waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dus hierom, wat ik net al gepost had:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wist dit al. Maar waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel logisch, anders blijf je met bepaalde types bezig.
Maandag: IK WIL AL MIJN POSTS GEANONIMISEERD HEBBEN EN MIJN ACCOUNT IN DE SHREDDER
Dinsdag maken ze nieuw account aan. Woensdag willen ze weer door de shredder. Zo blijven we bezig natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Denk dat ze die 'regel' specifiek voor die types instellen. Als je de eerste keer terugkomt zal er wel flexibel mee omgegaan worden, maar indien je er een patroon van gaat maken zullen ze op een gegeven moment wel gewoon klaar zijn met je.
Zo wispelturig zijn er maar weinig lijkt mij. Ze mogen zich gelukkig prijzen dat ze er jaren mee weg zijn gekomen dat accounts niet verwijderd werden gewoon omdat iemand dat wilde. Dat is snel vergeten zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel logisch, anders blijf je met bepaalde types bezig.
Maandag: IK WIL AL MIJN POSTS GEANONIMISEERD HEBBEN EN MIJN ACCOUNT IN DE SHREDDER
Dinsdag maken ze nieuw account aan. Woensdag willen ze weer door de shredder. Zo blijven we bezig natuurlijk.
Mooi zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb drie streepjes ergens maar is bijna onzichtbaar
nee heb een plank voor me kop.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wordt door iedereen uitgekotst, merk je het?
Het is toch gewoon zoquote:
Vandaar dat ik ook verwacht dat bij de meeste users hier wel soepel mee omgegaan zal worden, en dat die regel meer is voor die paar types die bezig blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo wispelturig zijn er maar weinig lijkt mij. Ze mogen zich gelukkig prijzen dat ze er jaren mee weg zijn gekomen dat accounts niet verwijderd werden gewoon omdat iemand dat wilde. Dat is snel vergeten zeker.
Zelfde houtsoort als die stok in je reet zekerquote:
ongeveer het zelfde hout als waaruit jij bent gesneden ja. Rot hout.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfde houtsoort als die stok in je reet zeker
Zou jij geen last van hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook jammer dat je altijd pas achteraf hoort of je een toffe user was, meer als een trap na
Eigenlijk kan ik daar vrij boos om worden
Meditatie lijkt me wel wat voor jou. Je bent wel vaker boos de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook jammer dat je altijd pas achteraf hoort of je een toffe user was, meer als een trap na
Je waardeert iets pas echt als het er niet meer is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Hm, begrijpelijk. Aan de andere kant kan Danny anders ook de wetgeving niet volgen als er eerst een verzoek is tot verwijdering van gegevens en de betreffende persoon weer met nieuwe gegevens aanmeldt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dus hierom, wat ik net al gepost had:
[..]
[..]
Ga er zo es een lekkere biels uit drukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een flinke spoorbiels
Gelukkig heb jij een knappe vriendin.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit raakt mij niet net na die duh van net haha
Heb ik niet, maar het moest een puzzlestukje worden en toen had ik die streepjes gezet zonder die inhammetjes en toen dacht ik oh shit dit is te klein en toen gestoptquote:
Naja wat er dan waarschijnlijk uiteindelijk gebeurt, als een user zich telkens aanmeldt om zich vervolgens de laten verwijderen, is dat die user 'persona non grata' wordt en dus geweerd wordt van het platform, wat FOK! ook zonder reden mag doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hm, begrijpelijk. Aan de andere kant kan Danny anders ook de wetgeving niet volgen als er eerst een verzoek is tot verwijdering van gegevens en de betreffende persoon weer met nieuwe gegevens aanmeldt.
Jij denkt aan Fripsel terwijl je die ezel van je aanduwt zei je net nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een knappe vriendin.
Oh wacht...
Ben je boosquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een knappe vriendin.
Oh wacht...
Heb je ze zelf gezet?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar het moest een puzzlestukje worden en toen had ik die streepjes gezet zonder die inhammetjes en toen dacht ik oh shit dit is te klein en toen gestopt![]()
Ik waardeer jou gewoon altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je waardeert iets pas echt als het er niet meer is.
wat een interpretatiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij denkt aan Fripsel terwijl je die ezel van je aanduwt zei je net nog.
DIT... is echt TE ranzig. BAHquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij denkt aan Fripsel terwijl je die ezel van je aanduwt zei je net nog.
Nou soms zeg ik expres een dag niks en dan is er niemand die zegt van ik mis hemquote:
Vind en denk je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meditatie lijkt me wel wat voor jou. Je bent wel vaker boos de afgelopen weken.
trek je conclusies.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou soms zeg ik expres een dag niks en dan is er niemand die zegt van ik mis hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Prof is een beetje wantrouwig sinds zijn stabiele factor van Fok verdwenen isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja anders zou ik het verdomme toch niet zeggen of wel dan
Ja dat wel toen, ook gewoon losse pols niet even schets of whateverquote:
labiele factor*quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Prof is een beetje wantrouwig sinds zijn stabiele factor van Fok verdwenen is
Ghehe, gekke meidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat wel toen, ook gewoon losse pols niet even schets of whatever
Oh maar dat is een emotionele verbintenis. Dan moet je ten eerste aardig doen en ten tweede bij vrouwelijke users zijn i.p.v. de mannen waar jij je altijd op focust. Denk dat alleen Hans hier snel zegt dat hij een andere man mist.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou soms zeg ik expres een dag niks en dan is er niemand die zegt van ik mis hem
In dm ben je anders heel anders tegen mequote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja anders zou ik het verdomme toch niet zeggen of wel dan
Een goede vriend kan je toch ook gewoon missenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Denk dat alleen Hans hier snel zegt dat hij een andere man mist.
openbaren DM's, ban.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In dm ben je anders heel anders tegen me
Zijn dat mijn woorden dan stuk verdrietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
Zegt wel veel over je. Als Aber je stabiele factor is
Ahquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh maar dat is een emotionele verbintenis. Dan moet je ten eerste aardig doen en ten tweede bij vrouwelijke users zijn i.p.v. de mannen waar jij je altijd op focust. Denk dat alleen Hans hier snel zegt dat hij een andere man mist.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis Jimmy zelfs.
En nu ga ik mijzelf in slaap huilen terwijl the Weeknd zachtjes The Hills voor mij zingt
Het rot zat achter dat blaadje nam ik aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ghehe, gekke meid
Wat vond je van mijn rotte aardbeien trouwens?
Het is allemaal kerngezondquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het rot zat achter dat blaadje nam ik aan?Ik heb wel foto's gemaakt van mijn moestuintje maar nog niet gestuurd
Je was toen echt niet een dag weg hoor, en daar hadden we het over, zie ook een paar vrouwenquote:
Gelukkig hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het is allemaal kerngezond
Jammer, heb de hele nacht lang elk kwartier op mijn telefoon gekeken
Betrapt op één van mijn leugens.quote:
ja leuk man. Bejaarden aantrekken. Net wat Arsenal nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Official: Arsenal have completed the signing of Stephan Lichtsteiner from Juventus on a free transfer. Welcome @LichtsteinerSte! #afc
Je kunt ze beter aantrekken als Arsenal zijnde, dan aftrekken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja leuk man. Bejaarden aantrekken. Net wat Arsenal nodig heeft.
Prima speler heeft vet veel gespeeld bij Juve ook in de CL. Kan het Bellerin lastig maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja leuk man. Bejaarden aantrekken. Net wat Arsenal nodig heeft.
Als zijndequote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt ze beter aantrekken als Arsenal zijnde, dan aftrekken.
Man man manquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Official: Arsenal have completed the signing of Stephan Lichtsteiner from Juventus on a free transfer. Welcome @LichtsteinerSte! #afc
Stabiel, je bedoelt labiel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Prof is een beetje wantrouwig sinds zijn stabiele factor van Fok verdwenen is
Snap ook niet waarom ze voor zo’n lelijke club kiezenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:10 schreef Vanillekwark het volgende:
En dan moet LFC het doen met Fabinho en Naby Keita, armoede hoor
Prachtclub met een schitterende prijzenkast en historie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze voor zo’n lelijke club kiezen
Jij snapt wel meer niet. Vandaar dat Arsenal perfect bij je pastquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze voor zo’n lelijke club kiezen
Arsenal is echt een prachtclub.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet. Vandaar dat Arsenal perfect bij je past
jaja net zoals we in NL prachtwijken hebbenquote:
Klopp heeft nog geen fuck gewonnen tho. Net als die Pochettinoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtclub met een schitterende prijzenkast en historie natuurlijk.
Gouden Premier League is toch veel meer waard dan een bekertje die Real 3x op rij opstrijkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooral al die Europese prijzen zijn prachtig
Hebben we het nu over de club in zijn geheel, of over de huidige manager?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopp heeft nog geen fuck gewonnen tho. Net als die Pochettino
Fluister jezelf dat maar in als je 's avonds probeert te slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gouden Premier League is toch veel meer waard dan een bekertje die Real 3x op rij opstrijkt.
Oh nou ja, soms gaat het over voetbal dan weer over paarden en soms over Star Wars. Hoef je niet echtquote:
Nee heb laatst al topic geopend, was wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Open d'r anders een topic over in KLB om erover te klagen
Zag je ook wat ze zei over Arsenal? Vind ik niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij dan met je oersaaie piercings, vreten, wiet of kut docu's
Dat ben jij. Gaat Liverpool nog een keer wat winnen zodat je eindelijk gezien kan worden als een topclub in de huidige tijd?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zag je ook wat ze zei over Arsenal? Vind ik niet kunnen hoor.
Tegen mij heb je echt amper aardig gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je beeld over mij lijkt wat vertroebeld. Ik ben bijna altijd aardig.
Is Arsenal dan wel zo'n topclub?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ben jij. Gaat Liverpool nog een keer wat winnen zodat je eindelijk gezien kan worden als een topclub in de huidige tijd?
Je hebt de verkeerde bril op, ik doe alleen niet aardig tegen je als jij niet aardig tegen mij bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tegen mij heb je echt amper aardig gedaan.
Nog niet, verwacht dat de eerste vandaag in mijn mond ligt als ik zo thuis kom. Geen idee, kan echt van alles zijn, maar geknakt is de wind en aangetast zou eerder wijzen op dat ze zijn opgegeten, slakken kruipen trouwens verrassend snel weg hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig hoorheb je ook al van kunnen eten? Bij mij zijn paar blaadjes ook wel kapot, maar is dat de wind dan? Ik zoek echt naar slakken en andere beestjes maar kan echt niks vinden en heb hier nog nooit een vogel gezien (en anders waren die aardbeien ook wel weg)
Niet liegen
Probeer het nou maar eens, want zo makkelijk is het niet. Nu al arrogant na het aantrekken van wat geloofwaardigere namen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is Arsenal dan wel zo'n topclub?
Dan hoeven we dus alleen ff een FA Cupje te winnen. Ja dat gaat wel lukken ja.
Ik vind het lastig om door jouw schil heen te prikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde bril op, ik doe alleen niet aardig tegen je als jij niet aardig tegen mij bent.
Terwijl ik zulks een open boek ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om door jou schil heen te prikken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij dan met je oersaaie piercings, vreten, wiet of kut docu's
Ik vind jou ook altijd aardigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde bril op, ik doe alleen niet aardig tegen je als jij niet aardig tegen mij bent.
Die hebben niet als doel om prijzen te pakken, of denk je van wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is Arsenal dan wel zo'n topclub?
Dan hoeven we dus alleen ff een FA Cupje te winnen. Ja dat gaat wel lukken ja.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nou ja, soms gaat het over voetbal dan weer over paarden en soms over Star Wars. Hoef je niet echtop te doen, er komt vanzelf een leuker onderwerp voorbij.
Ik moet wel, word van alle kanten onjuist bejegendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg wild vandaag om zich heen aan het slaan
Oooh, dat het fantastisch mag smakenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nog niet, verwacht dat de eerste vandaag in mijn mond ligt als ik zo thuis kom. Geen idee, kan echt van alles zijn, maar geknakt is de wind en aangetast zou eerder wijzen op dat ze zijn opgegeten, slakken kruipen trouwens verrassend snel weg hoor.
Oké sorry, was één keer per half uur
Wie, Arsenal?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die hebben niet als doel om prijzen te pakken, of denk je van wel?
Gewoon langs je heen laten gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moet wel, word van alle kanten onjuist bejegend
Houd toch je mond johquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie, Arsenal?![]()
Volgens mij quote je de verkeerde reactie
Bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, dat het fantastisch mag smaken. Nooo, nee dat kan toch niet. Waar moeten die slakken heen kruipen, sowieso hoe komen die slakken zogenaamd vier hoog
Nee, echt?![]()
haha damnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:33 schreef Myrr het volgende:
Had zondag een verjaardag waarbij het een uur lang non stop over katten ging.
Ja, heerlijk lijkt dat me.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha damnik ken iemand die verdiend geld met foto's uploaden van der katten op insta, heeft twee perzische katten en krijgt ook echt zo veel shit
Wtf, echt?! Ik wil nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt
Geen idee, zag ze laatst ook op mijn balkon voor het eerst, dat is dan wel één hoog, maar toch.
Dus hopelijk laten ze mijn aardbeien een beetje met rust.
Ja, 100% eerlijk waar
Verdient of verdiende?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha damnik ken iemand die verdiend geld met foto's uploaden van der katten op insta, heeft twee perzische katten en krijgt ook echt zo veel shit
Maar het is er wel als je je kop in het zand steekt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat er niet is, hoeft niet opgelost te worden.
Ja hallo, dit is wel klb.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet bijt.
Je bent ook een beetje laatquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:36 schreef Myrr het volgende:
Heb Aubergines geplant en ze ontkiemen nu. Over twee weken gaan ze dus dood zoals alles wat ik plant.
Maar als het langs je heen glijdt is het achter je en doet het er niet meer toe. Focus forward jeweettoch.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar het is er wel als je je kop in het zand steekt.
Kan, maar je kunt ook gewoon een klein potje of flesje ingraven en die dan deels vullen met bier bijvoorbeeld. Dan kukelen ze daarin en weet je meteen of je last hebt van slakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, echt?! Ik wil nietje hebt toch ook slakkenschrik ofzo
Je lokt het natuurlijk wel een beetje uit, als je een prachtige volksclub met rijke historie telkens wegzet als 'smerige rotclub' enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet bijt.
Ja, dit is waar. Heb wel een knoflook die ik vorig jaar in een potje heb gestopt gegeten laatst. Die was echt ernstig sterk van smaak.quote:
Ik ga mijn vriendin dit laten lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet gewoon een beetje braken als ik het over Liverpool heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je lokt het natuurlijk wel een beetje uit, als je een prachtige volksclub met rijke historie telkens wegzet als 'smerige rotclub' enzo
Maar jij zegt dit altijd over ons aller Ajaxquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je lokt het natuurlijk wel een beetje uit, als je een prachtige volksclub met rijke historie telkens wegzet als 'smerige rotclub' enzo
Hm, dat is wel een idee.. alleen het spul wat beetje kapot is staat allemaal in losse potten en dat is te klein voor ingraven? Of kan dat, of ander idee, of HELPquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kan, maar je kunt ook gewoon een klein potje of flesje ingraven en die dan deels vullen met bier bijvoorbeeld. Dan kukelen ze daarin en weet je meteen of je last hebt van slakken
Ooohja knoflook, goed idee ga ik vanavond ook doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dit is waar. Heb wel een knoflook die ik vorig jaar in een potje heb gestopt gegeten laatst. Die was echt ernstig sterk van smaak.
Negeren, knaagt, nog maar negeren, knaagt nog harder. Niet willen caren, maar het knaagt alsnog want het is gezegd, kan je wel negeren maar het is er gewoon, nog steeds, alleen achter je.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar als het langs je heen glijdt is het achter je en doet het er niet meer toe. Focus forward jeweettoch.
Heel goed, maar je mag me best helpen, maar gewoon zeggen wat er fout is is niet echt helpen in mijn ogen en is eerder gewoon irritantquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. En dat zonder hulp van anderen!
Ik heb niks met of tegen Ajax hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar jij zegt dit altijd over ons aller Ajax
Tsja, iets met uitdelen en incasseren.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet gewoon een beetje braken als ik het over Liverpool heb.
Ik vind van niet, de volgende keer voel je het al branden en dan doe je het goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel goed, maar je mag me best helpen, maar gewoon zeggen wat er fout is is niet echt helpen in mijn ogen en is eerder gewoon irritant
Net zei je wat anders.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, iets met uitdelen en incasseren.
Beide zijn gewoon mooie clubs.
Nee, eerder andersomquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind van niet, de volgende keer voel je het al branden en dan doe je het goed.
Oh ik ben wel eerlijk gewoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja om je op de kast te jagen. Dat lukte prima
Egoistquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, eerder andersomik ga shit niet doen voor jou, alleen voor mezelf
Heb je toch geen uitleg voor nodig of wel hampel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:44 schreef Crack_ het volgende:
En al zou ik het willen, zonder uitleg weet ik toch niet wat er fout is, dus weenie hoe je wil dat ik het dan beter ga doen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je toch geen uitleg voor nodig of wel hampel.
Is gewoon een mening of je iets mooi vindt, of wil je dat ik tegen je lieg om de goede orde te bewaken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, je mag zelf kiezen hoe je over wil komen natuurlijk.
zwart wit middenweg allesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een mening of je iets mooi vindt, of wil je dat ik tegen je lieg om de goede orde te bewaken?
Jij mag dat hoor prof.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een mening of je iets mooi vindt, of wil je dat ik tegen je lieg om de goede orde te bewaken?
sorry profquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is dan weer denigrerend, door mn naam erachter te plakken.
zwaai hem uit, snelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is dan weer denigrerend, door mn naam erachter te plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |