Als ik een reden heb om te gaan, dan ga ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Leer maar vast dat je anderen niet ongevraagd moet lastigvallen met gedrag van jou koter. Een vakantievlucht is nog te overzien, maar als je een paar keer een jankend, zeuren of etterende kind naast, achter of voor je hebt gehad op een intercontinentale vlucht danndenk je daar anders over.
Ik heb er zelf ook twee, dus ik weet waar ik het over heb. Zoiets doe je een ander niet aan.
Het is fucking irritant dat er mensen zijn die echt denken dat de hele wereld zit te wachten op te verwachten ellende met babies in het vliegtuig.
Zoals: krijsen wegens oorpijn bij stijgen en landen, niet willen slapen en krijsen tijdens de reis en voor peuters en ander grut het rondrennen door het gangpad als ze lang hebben moeten zitten.
Dat jij een kind krijgt, betekent niet dat je een ander met de shit daarvan moet opzadelen.
Het zit diep he meid, pak lekker een kruidenthee en neem een momentje voor jezelf.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Leer maar vast dat je anderen niet ongevraagd moet lastigvallen met gedrag van jou koter. Een vakantievlucht is nog te overzien, maar als je een paar keer een jankend, zeuren of etterende kind naast, achter of voor je hebt gehad op een intercontinentale vlucht danndenk je daar anders over.
Ik heb er zelf ook twee, dus ik weet waar ik het over heb. Zoiets doe je een ander niet aan.
Het is fucking irritant dat er mensen zijn die echt denken dat de hele wereld zit te wachten op te verwachten ellende met babies in het vliegtuig.
Zoals: krijsen wegens oorpijn bij stijgen en landen, niet willen slapen en krijsen tijdens de reis en voor peuters en ander grut het rondrennen door het gangpad als ze lang hebben moeten zitten.
Dat jij een kind krijgt, betekent niet dat je een ander met de shit daarvan moet opzadelen.
Huur een neger in en laat je uitwonen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vliegen gaat altijd over Frankrijk. Onderdoor kan niet met een vliegtuig!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:43 schreef Fretwork het volgende:
Ok gelezen. Volgende keer niet meer budget vliegen of over Frankrijk vliegen.
Dit. Waarom de neuk een kind van 3,5 maanden in een vliegtuig duwen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Questular het volgende:
En hoe vond je kind van 3,5 maanden het in portugal?
Omdat ik haar moeilijk alleen thuis kan laten hè, lampie!quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:34 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Dit. Waarom de neuk een kind van 3,5 maanden in een vliegtuig duwen?
Sinds ik op een terugvlucht van 16 uur bij twee baby's aan boort heb gezeten die afwisselend aan het janken waren waardoor het bijna nonstop doorging bekruipt mij wel een lichte vorm van angst als ik weer iemand met een baby in zie stappen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dit ja. Aan de andere kant, het is wel komisch om de angst van volwassen mensen te zien zodra er een baby aan boord gesleept wordt. Je voelt iedereen gelijk denken "het wordt weer zo'n vlucht".
Je had ook kunnen overwegen om niet te gaan vliegen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ik haar moeilijk alleen thuis kan laten hè, lampie!
Dit. Mensen die anderen opzadelen met de klereherrie van hun kind (dat kind kan er ook niets aan doen), de ouders des te meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sinds ik op een terugvlucht van 16 uur bij twee baby's aan boort heb gezeten die afwisselend aan het janken waren waardoor het bijna nonstop doorging bekruipt mij wel een lichte vorm van angst als ik weer iemand met een baby in zie stappen.
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit. Mensen die anderen opzadelen met de klereherrie van hun kind (dat kind kan er ook niets aan doen), de ouders des te meer.
Goede opmerking, ben je blij met jezelf? Lachen!quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.
Absoluut, huilebalk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Goede opmerking, ben je blij met jezelf? Lachen!
Jij zal het gejank van je zoontje vast heel vertederend vinden, maar de rest van de wereld vindt het gewoon kut.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.
Heb ik even geluk dat de mening van anderen me vrij weinig tot zelfs niets boeit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij zal het gejank van je zoontje vast heel vertederend vinden, maar de rest van de wereld vindt het gewoon kut.
Dat hebben die paupers in het vliegtuig ook. Je mag ze de hand schudden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat de mening van anderen me vrij weinig tot zelfs niets boeit.
Boeit me niet echt dat die paupers dat ook hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat hebben die paupers in het vliegtuig ook. Je mag ze de hand schudden.
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je had ook kunnen overwegen om niet te gaan vliegen.
Hij heeft in dit topic al meer gejankt dan mijn kind tijdens de hele vakantie. Niet te geloven, wat een vent joh... Je zal hem als buurman hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja sorry hoor die krijsende kinderen zijn gewoon fakking kut, kan ik verder ook niks aan doen. Gelukkig heb je ook ouders met rustige kinderen, dat geeft me altijd een beetje hoop.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.
je hoeft niet met het vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je hoeft niet met het vliegtuig hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:51 schreef very het volgende:
[..]
Tuurlijk joh: ga 22 uur met de auto (terwijl een baby maar maximaal 2 uur achtereen in een autostoeltje mag zitten) ipv 2,5 uur vliegen
Plus dat de reiskosten meer dan dubbel zo hoog zouden uitvallen.
Je kan er genoeg aan doen. Zoals bijvoorbeeld die koptelefoons.quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:39 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja sorry hoor die krijsende kinderen zijn gewoon fakking kut, kan ik verder ook niks aan doen. Gelukkig heb je ook ouders met rustige kinderen, dat geeft me altijd een beetje hoop.
Vakantie hoeft niet zo'n tyfus eind weg en de familie komt de eerste tijd maar naar jullie toe.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Pleur op joh, idioot!quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:41 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Vakantie hoeft niet zo'n tyfus eind weg en de familie komt de eerste tijd maar naar jullie toe.
Dit is gewoon kindermishandeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |