Sinds wanneer moet je vrienden betalenquote:
Hm. Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:02 schreef Catkiller het volgende:
Kan iemand de heg komen knippen bedankt alvast
heyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:02 schreef Catkiller het volgende:
ligt eraan: sinds wanneer zijn we vrienden?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je vrienden betalen
Vrienden betaal je in bier.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je vrienden betalen
Hallo, hoe laat ben je erquote:
Complex, hierom heb ik dus niemand.quote:
Sinds ik je nodig heb voor vervelend werkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ligt eraan: sinds wanneer zijn we vrienden?
Pff kom je op een driewieler ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
ehm, na het werk dus ergens rond 20:00 uur
heitje voor karweitjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:02 schreef Catkiller het volgende:
Sorry jij bent niet welkom zegt mijn vriendinquote:
had je eigenlijk daar moeten zijn vandaag?quote:
Nee joh, was in januari klaar. Ze hebben handen tekort, snap ik met het loon dat ze aanbieden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je eigenlijk daar moeten zijn vandaag?
Nou wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst eten en dan nog helemaal naar Gelderland rijden, zo gek is dat toch niet
Wat saai en makkelijk weer zegquote:
ah, op die manier.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, was in januari klaar. Ze hebben handen tekort, snap ik met het loon dat ze aanbieden.
Wil heg niet snoeien maar vindt schutting makkelijk.quote:
goed vast zetten..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil heg niet snoeien maar vindt schutting makkelijk.
Ja, euh.Het is inderdaad makkelijk, als het niet stormt.
hoezo????quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry jij bent niet welkom zegt mijn vriendin
Ja, voel me wel een beetje lullig. Ga echter liever terraslopen om de hoek voor evenveel geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, op die manier.
ja, das dan jammer voor ze
Bang dat je mij steeltquote:
Moet dat nou weer meteen zo joh jemigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey dat is precies de omschrijving van Cachet.
echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, voel me wel een beetje lullig. Ga echter liever terraslopen om de hoek voor evenveel geld.
haha fellaini naar Arsenalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor het huis een schutting is raar Myrrquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil heg niet snoeien maar vindt schutting makkelijk.
Ja, euh.Het is inderdaad makkelijk, als het niet stormt.
Over makkelijk gesproken. Heb je wel een heggenschaar of vraag je die ook altijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:02 schreef Catkiller het volgende:
jezusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stage ben ik bijna 3 uur kwijt aan reizen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt?
dan zou ik eerder voor de stage kiezen.
tevens: welk terras?
Die heb ik wel ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Over makkelijk gesproken. Heb je wel een heggenschaar of vraag je die ook altijd.
Dit is waar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor het huis een schutting is raar Myrr
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh, die gast kan toch helemaal niet voetballen.
dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stage ben ik bijna 3 uur kwijt aan reizen.
Meter of 7/8 lang bijna 2 hoogquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het een flinke heg, of waar praten we over.
Zal wel Besiktas worden ofzo. Hoop meer op N'Zonzi nu. Sokratis is ook een prima aankoop voor die prijs, die schijnt in Engeland te zijn. Het leven van een top6 clubje.quote:
Ben maar praktisch opgeleidquote:
uurtje snoeien, uurtje opruimen, dan bier..quote:
tsjaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal wel Besiktas worden ofzo. Hoop meer op N'Zonzi nu. Sokratis is ook een prima aankoop voor die prijs, die schijnt in Engeland te zijn. Het leven van een top6 clubje.
fingers crossedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga als ik niet meer terug kom ben ik van een brug gesprongen
mijn intuitie zegt: doe het niet, maar ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:16 schreef Catkiller het volgende:
Maar dan kan je niet meer in je blootje rondlopen zonder dat mensen van de weg geraken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:14 schreef Catkiller het volgende:
Knoop de heg gewoon aan mijn trekhaak en zet er wel een 30 cm hoge heg voor terug
Gaat United nog een fatsoenlijke coach aantrekken?quote:
niemand is zo speciaal als Mourinhoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat United nog een fatsoenlijke coach aantrekken?
Haha zijn pa zegt dat ie United heeft afgewezen. Wat een wijze gast.
Kthanksbye.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:16 schreef Catkiller het volgende:
Dat probleem heb ik altijdquote:
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik altijd
Meteen 30 min na een berg avond eten ook al......
even spieken dan maarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Jongens, zo meteen wordt een lijst in de R&P SC geplaatst met de onzekere mannen van deze SC. Voor meer info verwijs ik u naar R&P
Hebben we weer onderlinge ruzie?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Jongens, zo meteen wordt een lijst in de R&P SC geplaatst met de onzekere mannen van deze SC. Voor meer info verwijs ik u naar R&P
Ja het is een beetje lafjes tot nu toe, veel beschuldigingen altijd, maar als je dan vraagt om namen dan lezen ze er toevallig weer overheen.quote:
Oh is het gesprek van de dag/nacht al klaar daarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Wat je ook aantrekt, het blijft een armoedige wanvertoning onder hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand is zo speciaal als Mourinho
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Verrassendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja het is een beetje lafjes tot nu toe, veel beschuldigingen altijd, maar als je dan vraagt om namen dan lezen ze er toevallig weer overheen.
alsof ik zin heb lijstjes van betabitchjes te bekijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Dit zeg je echt elke dag hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn bed verschonen maar mijn kat ligt zo lief.
Hoop maar dat ze mijn naam niet posten, dat gaat gevolgen hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof ik zin heb lijstjes van betabitchjes te bekijken
Even snel Ama uitschelden dan lijk je weer super alfaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop maar dat ze mijn naam niet posten, dat gaat gevolgen hebben
Doelde meer op een kat die lief ligtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ze heeft al drie jaar lang bed niet verschoond
zijn allemaal van die fripseltjes daar toch, beginnen al te janken als ze je naam lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop maar dat ze mijn naam niet posten, dat gaat gevolgen hebben
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Even snel Ama uitschelden dan lijk je weer super alfa
Hey Ama wat ben je vroeg zeker weer naar de dokter ahaha!!quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:56 schreef Catkiller het volgende:
Zin om een vrouw van de straat te trekken nu
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Ama wat ben je vroeg zeker weer naar de dokter ahaha!!
Ga lekker kloons laten verwijderen joh droeftoeter met je kermislampjesquote:
Ik heb nog nul kloons laten verwijderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker kloons laten verwijderen joh droeftoeter met je kermislampjes
Ik neem het niet terugquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nog nul kloons laten verwijderen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Ama wat ben je vroeg zeker weer naar de dokter ahaha!!
Kermislampjesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker kloons laten verwijderen joh droeftoeter met je kermislampjes
Ik zou je gaan zoeken in een veldje tussen de zonnebloemen en strafbare dingen met je lichaam doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga straks vliegen jongens als ik dood ga of door Russen uit de lucht wordt geschoten herdenk mij dan op een waardige en passende manier voor mijn vele jaren hier oke
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga straks vliegen jongens als ik dood ga of door Russen uit de lucht wordt geschoten herdenk mij dan op een waardige en passende manier voor mijn vele jaren hier oke
Dat weet ik niet, ik kijk niet op heel FOK!.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt toch geen last van mijn kloonsik gebruik ze toch niet?
waarvan wil je graag een lijstje hebben?quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarvan wil je graag een lijstje hebben?
ik r&p is ook nog geen lijstje geweest. beetje jammer weer dit.quote:
Leugenaarsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik r&p is ook nog geen lijstje geweest. beetje jammer weer dit.
die hans geeft valse informatie
vraag van mij en gianni waren niet hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Kan niet lezen
1. hetzalallemaalwel
die jongen heeft het beter dan toto. die mag maar 2 frikandellen eten van fripsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / Bizarre eters
Hermann gevonden!
Arme jongen, nu al onder de duim van Fripsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft het beter dan toto. die mag maar 2 frikandellen eten van frips
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / Bizarre eters
Hermann gevonden!
Kies een van de volgende opties:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft het beter dan toto. die mag maar 2 frikandellen eten van frips
bij twijfel altijd op c gokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kies een van de volgende opties:
You are:
A: mad
B: jelly
C: deep
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
You are:
Wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
You are:
dat is niet goed voor de heggenschaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Catkiller het volgende:
Zag twee wielrenners net te laat anders had ik de heggenschaar gegooid.
alsof jij dat durftquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Catkiller het volgende:
Zag twee wielrenners net te laat anders had ik de heggenschaar gegooid.
Heggenschaar kost een paar tientjes, invalide wielrenners zijn onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet goed voor de heggenschaar
Kom maar langs fietsen debielquote:
oh, jij hebt een echte schaar, geen gemotoriseerde schaar..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heggenschaar kost een paar tientjes, invalide wielrenners zijn onbetaalbaar
gewoon stok door de spaken stekenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heggenschaar kost een paar tientjes, invalide wielrenners zijn onbetaalbaar
Jawel, maar die kost maar 70 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, jij hebt een echte schaar, geen gemotoriseerde schaar..
Tijd voor een bezoekje aan de dokterquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het wel vaak eens met Frass merk ik.
Nee daar ben ik wel even klaar mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de dokter
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je maar niet zonder condoom neuken
sow, schoten zaad afgevuurdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je maar niet zonder condoom neuken
En dan zwanger worden en weer van "ja maar ik kan er niet voor zorgen en ben nu niet in staat moeder te zijn" en dan weer een vermoorde baby.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan zwanger worden en weer van "ja maar ik kan er niet voor zorgen en ben nu niet in staat moeder te zijn" en dan weer een vermoorde baby.
Weet al weer precies hoe het gaat.
Well, that escalated quicklyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan zwanger worden en weer van "ja maar ik kan er niet voor zorgen en ben nu niet in staat moeder te zijn" en dan weer een vermoorde baby.
Niets mis meequote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een paar cellen zonder bewustzijn die weggezogen worden, niks moord aan natuurlijk.quote:
Myrr weetje nog dat ik zei dat ik een vest wou jatten van mijn vriend? Nou ik krijg hem gewoon.quote:
Nou, misschien kan jij ook wel wegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zijn sowieso al genoeg mensen in de wereld.
Heb je al een update inmiddels?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Keer op keer wacht ik in spanning af, maar ja
Echt hè, ik analyseer hier ook heel vaak cellen, dan ben ik toch ook geen moordenaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een paar cellen zonder bewustzijn die weggezogen worden, niks moord aan natuurlijk.
Postnatale abortus is dan wel weer moord.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, misschien kan jij ook wel weg
Haha nu is de lol er vanaf pak een andere.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Myrr weetje nog dat ik zei dat ik een vest wou jatten van mijn vriend? Nou ik krijg hem gewoon.
Haha die toto, snel een topic maken zodat ik kan laten zien dat ik een meisje heb xdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
You are:
Is wel een prachtig inzicht eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zeiden ze dat ze zelf onzeker waren en daar is het bij gebleven.
Wat een zwakke vent zonder ruggengraatquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Myrr weetje nog dat ik zei dat ik een vest wou jatten van mijn vriend? Nou ik krijg hem gewoon.
Abdelhak Nouri heeft op dit moment ook geen bewustzijn, ook maar even kapotknippen en wegzuigen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een paar cellen zonder bewustzijn die weggezogen worden, niks moord aan natuurlijk.
Ik wil alleen maar deze vest hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha nu is de lol er vanaf pak een andere.
Die vriend van jou is echt een softie he, zo'n grote teddybeer.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Abdelhak Nouri heeft op dit moment ook geen bewustzijn, ook maar even kapotknippen en wegzuigen dan?
Wel eerst even de schedel kraken met een tang graag.
Nee mijn vriend is gewoon heel erg lief.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakke vent zonder ruggengraat
Dit vest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar deze vest hebben.Andere vesten zijn mij toch te groot, deze past mij perfect. Daarom mag ik hem ook hebben.
Want als de baby door een vagina gaat wordt hij op magische wijze ineens een mens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Postnatale abortus is dan wel weer moord.
Dat is lief van hemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar deze vest hebben.Andere vesten zijn mij toch te groot, deze past mij perfect. Daarom mag ik hem ook hebben.
Als zijn bewustzijn echt weg is, en er is geen kans op herstel, is het geen onlogische redenatie om zijn leven te eindigen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Abdelhak Nouri heeft op dit moment ook geen bewustzijn, ook maar even kapotknippen en wegzuigen dan?
Ja naja vanaf halverwege de zwangerschap zo'n beetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want als de baby door een vagina gaat wordt hij op magische wijze ineens een mens.
Bij ongeboren baby's is de kans dat er binnen een aantal maanden bewustzijn is nagenoeg 100%quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als zijn bewustzijn echt weg is, en er is geen kans op herstel, is het geen onlogische redenatie om zijn leven te eindigen ja.
Van mij mag bij hem de stekker eruit getrokken worden ja, maar dat beslis ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja naja vanaf halverwege de zwangerschap zo'n beetje.
Er zit natuurlijk een enorm verschil tussen een embryo die zelf niet levensvatbaar is, en een geboren mens ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want als de baby door een vagina gaat wordt hij op magische wijze ineens een mens.
Eerst moet Ajax een regeling treffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja en daarom mag je dus na 14 weken ook geen abortus meer plegen. Je komt een beetje als een religekkie over met je obsessie met abortus de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ongeboren baby's is de kans dat er binnen een aantal maanden bewustzijn is nagenoeg 100%
Een geboren baby is ook niet levensvatbaar, laat die maar eens een week alleen liggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een enorm verschil tussen een embryo die zelf niet levensvatbaar is, en een geboren mens ja.
Er is niet voor niets de 'cut off-date' van 24 weken.
Zonder enig tegenspraak wordt een relatie wel erg saaiquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn vriend is gewoon heel erg lief.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder enig tegenspraak wordt een relatie wel erg saai
Is al 10 weken eerder dan waarop je nu abortus mag plegen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:08 schreef Myrr het volgende:
Eigenlijk bij 14 weken al, toen kroop hij de hele tijd weg van het geduw van de echokop.![]()
Abortus mag wel alleen wel voor 12 weken gaarne.
Na 24 weken, get your facts straight.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en daarom mag je dus na 14 weken ook geen abortus meer plegen. Je komt een beetje als een religekkie over met je obsessie met abortus de laatste tijd.
Oh laat maar danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gruwelijk hard ongesteld maar oké..
Maar dan is hij ook bewust dat hij een kutleven gaat hebben met zijn ouders, erg leukquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij ongeboren baby's is de kans dat er binnen een aantal maanden bewustzijn is nagenoeg 100%
Waar gaan we het over hebben Frass?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb echt geen zin in een nieuwe abortus discussie
De laatste tijd? Misschien moet je even in Jimmy's notes kijken. Hij had al eerder een periode een obsessie met abortus.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en daarom mag je dus na 14 weken ook geen abortus meer plegen. Je komt een beetje als een religekkie over met je obsessie met abortus de laatste tijd.
Er zijn geen goede argumenten voor, maar ja het mag nu eenmaal en men is zo volgegooid met propaganda dat er niet eens meer logisch over kan worden nagedachtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb echt geen zin in een nieuwe abortus discussie
jimmy is tegenwoordig al gematigdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
De laatste tijd? Misschien moet je even in Jimmy's notes kijken. Hij had al eerder een periode een obsessie met abortus.
Je komt zo echt over als een enorme autistquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn geen goede argumenten voor, maar ja het mag nu eenmaal en men is zo volgegooid met propaganda dat er niet eens meer logisch over kan worden nagedacht
Moord is dan inderdaad een betere oplossing. Iedereen met een "kutleven" een spuitje geven dan maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan is hij ook bewust dat hij een kutleven gaat hebben met zijn ouders, erg leuk
Als je even naar mijn fobo gaat, daar is hij elf weken. Ik vind dat het daar nog net op het randje is. Zijn bewegingen zijn door de zenuwen die aangemaakt worden, hij doet dat niet zelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst was het een ? en dan opeens, poef, een mens.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is dan inderdaad een betere oplossing. Iedereen met een "kutleven" een spuitje geven dan maar?
een volmondig JAquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is dan inderdaad een betere oplossing. Iedereen met een "kutleven" een spuitje geven dan maar?
ad hominemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt zo echt over als een enorme autist
Ik heb vaak genoeg mijn argumenten hier neergezet maar jij bent het er niet mee eens dan ga ik er toch geen tijd meer in steken joh.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ad hominem
Zie je vaak wanneer men geen argumenten meer heeft.
Mag dus nog 13 weken na die foto gedood worden in dit land.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je even naar mijn fobo gaat, daar is hij elf weken. Ik vind dat het daar nog net op het randje is. Zijn bewegingen zijn door de zenuwen die aangemaakt worden, hij doet dat niet zelf.
Toen bij 14 weken de geslachtsego was, schrok ik wel een beetje van de groei in die paar weken. Daar zou ik het uit den boze vinden, daar was het pas een minimens. Bij elf weken begon het pas, dus ja, ineens, poef, van een blob met menselijke kenmerken naar een mens.
Typo, gekkie, zie mijn eerdere post:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:09 schreef JimmyDean het volgende:
Ja en daarom mag je dus na 14 weken ook geen abortus meer plegen. Je komt een beetje als een
En ja, ik kan me ook druk maken over het vermoorden van baby's, maar niet over het wegzuigen van embryo's.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een enorm verschil tussen een embryo die zelf niet levensvatbaar is, en een geboren mens ja.
Er is niet voor niets de 'cut off-date' van 24 weken.
Ik begin er niet eens aan joh.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Niemand kan de abortus discussie winnen van jimmy
Laat me eens overtuigend het verschil zien? Je weet niet eens de abortustermijn, dus ik heb weinig hoop in je feitenkennis op dit gebied.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
En ja, ik kan me ook druk maken over het vermoorden van baby's, maar niet over het wegzuigen van embryo's.
Hij had de discussie 20 maanden geleden al gewonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is ook niet nodig hij heeft groot gelijk
Ik weet precies wat het is, maar als jij je hele punt wil maken op een typo moet je lekker je gang gaan, maar dan maak je jezelf natuurlijk alleen maar belachelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laat me eens overtuigend het verschil zien? Je weet niet eens de abortustermijn, dus ik heb weinig hoop in je feitenkennis op dit gebied.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je weet niet eens de abortustermijn, dus ik heb weinig hoop in je feitenkennis op dit gebied.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ad hominem
Zie je vaak wanneer men geen argumenten meer heeft.
Ik had het niet eens over die typo man. Leer lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet precies wat het is, maar als jij je hele punt wil maken op een typo moet je lekker je gang gaan, maar dan maak je jezelf natuurlijk alleen maar belachelijk.
Omdat er volgens de wet nog geen bestaansrecht is, daarom mag dat. Onder de 24 weken redden ze je kind ook niet als het wordt geboren. Je kunt je er boos om maken, maar het is wat het is. Zo is de wet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag dus nog 13 weken na die foto gedood worden in dit land.
Daarbij wordt een kindje van 8 weken vanzelf natuurlijk een kind van 11 weken, dus waarom mag je die ineens wel doden, terwijl als je niets doet het gewoon een kindje wordt waar jij terecht zo veel van houdt?
En omdat het de wet is, is het goed? Het is juist omdat de wet fout is op dit punt dat het zo'n belangrijke discussie is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat er volgens de wet nog geen bestaansrecht is, daarom mag dat. Onder de 24 weken redden ze je kind ook niet als het wordt geboren. Je kunt je er boos om maken, maar het is wat het is. Zo is de wet.
Bij zo'n hoge termijn trouwens krijg je echt niet zomaar een abortus meer, daar moeten hele goede redenen voor zijn.
Myrr heeft gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef LCMS het volgende:
IK ZING DIT LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED VOOOR JOUUUUUUUUUUUU ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef LCMS het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOO, VK'S OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, IK HOU VAN JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:
jij schijnt er anders heel veel moeite mee te hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Het enige dat ik erover wil zeggen is dat ik betreur dat het over het algemeen zo eenvoudig is om kinderen te maken.
Hey, jij bent mijn zonneschijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, zingen?!
IK WEET NIET WAAROM JE ALTIJD IS DIT VOOR ONE NIGHT OF WIL JE MIJ NOG ZIEN BEN IK JOUW SUNSHINE
Waarom wordt iedereen ongemakkelijk als het hierom gaat, terwijl wereldwijd 1 op de 4 zwangerschappen eindigt in een abortus.quote:
Maar Jimmy, je kunt dan beter de discussie aanwakkeren bij mensen die er iets mee van doen hebben, wij zijn geen wethouders.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En omdat het de wet is, is het goed? Het is juist omdat de wet fout is op dit punt dat het zo'n belangrijke discussie is.
En overigens:
Abortus tot 24 weken
Abortus mag tot de vrucht buiten uw lichaam zou kunnen overleven. Die grens ligt voor de Strafwet bij 24 weken. Artsen houden in de praktijk 22 weken aan als grens. Dat is omdat zij tot op 2 weken nauwkeurig de duur van de zwangerschap kunnen bepalen.
Zwangerschapsafbreking na 24 weken
Na 24 weken mag een arts een zwangerschap alleen afbreken om zeer zwaarwegende medische redenen. Bijvoorbeeld als de ongeborene niet levensvatbaar is. Artsen moeten zich houden aan zorgvuldigheidseisen bij late zwangerschapsafbreking.
sowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij schijnt er anders heel veel moeite mee te hebben
Die is echt harstikke dood zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef LCMS het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOO, VK'S OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, IK HOU VAN JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik probeer het niet eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij schijnt er anders heel veel moeite mee te hebben
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen ongemakkelijk als het hierom gaat, terwijl wereldwijd 1 op de 4 zwangerschappen eindigt in een abortus.
Lijkt me het mensenrechten issue van de huidige tijd.
omdat we deze discussie al 100x met jou gevoerd hebben er klaar mee zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen ongemakkelijk als het hierom gaat, terwijl wereldwijd 1 op de 4 zwangerschappen eindigt in een abortus.
Ik probeer mensen na te laten denken over deze kwestie. Echte verandering komt altijd vanuit de bevolking.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar Jimmy, je kunt dan beter de discussie aanwakkeren bij mensen die er iets mee van doen hebben, wij zijn geen wethouders.
owquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die is echt harstikke dood zeg maar.
ohjaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
dat komt omdat je dat zelf niet door hebt
FOK is niet de juiste plek.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er staat ook niet 'blij verrast' ofzo dus kan gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt best als iets voor mijn vader.
Als je hier een beetje bekend staat als gekkie en dan irritant gaat discussiëren, dan denk ik niet echt dat je je doel gaat bereikenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Breed maatschappelijk platform, lijkt me een prima plek.
Gaat dit over jezelf?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je hier een beetje bekend staat als gekkie en dan irritant gaat discussiëren, dan denk ik niet echt dat je je doel gaat bereiken
Als je niet serieus naar mijn argumenten wilt kijken ligt het probleem bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je hier een beetje bekend staat als gekkie en dan irritant gaat discussiëren, dan denk ik niet echt dat je je doel gaat bereiken
Dit bedoel ik ja thankuquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niet serieus naar mijn argumenten wilt kijken ligt het probleem bij jou.
Laatst, uhhquote:
houdenquote:
omdat hij gelijk heeft en op de hoogte is en de rest maar wat lult zoals altijd hierquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Niemand kan de abortus discussie winnen van jimmy
Hoeveel bloed heb je al op je joodse grijpgrage vingersquote:
waarom zo ongeduldig?quote:
Nou, ik geef toe dat ik me wel zorgen zou maken als er morgen ineens een miljard mensen zouden sterven.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef Catkiller het volgende:
Boeit een leven meer of minder nou. Als er morgen een miljard mensen dood gaan die ik niet ken zou het mij ook niet heel veel doen, zo zie ik die abortussen ook. Ken die baby's niet, geen connectie mee, zouden waarschijnlijk toch onbeschofte kinderen worden, opruimen heuuuu
misschien worden het wel hele goeie heggenknippersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef Catkiller het volgende:
Boeit een leven meer of minder nou. Als er morgen een miljard mensen dood gaan die ik niet ken zou het mij ook niet heel veel doen, zo zie ik die abortussen ook. Ken die baby's niet, geen connectie mee, zouden waarschijnlijk toch onbeschofte kinderen worden, opruimen heuuuu
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef Catkiller het volgende:
Is wennen nu na Noel ook Azpi weg is en er niemand meer meteen een reactie op haar geeft.quote:
als ik mocht kiezen wie zou fok lekker leeg zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou, ik geef toe dat ik me wel zorgen zou maken als er morgen ineens een miljard mensen zouden sterven.
jouw cod killstreak gedeeld door de helftquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel bloed heb je al op je joodse grijpgrage vingers
Zolang het niet besmettelijk is niks aan de hand toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou, ik geef toe dat ik me wel zorgen zou maken als er morgen ineens een miljard mensen zouden sterven.
ach, beestje toch..quote:
Word jij net zo'n one trick pony?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wennen nu na Noel ook Azpi weg is en er niemand meer meteen een reactie op haar geeft.
Niet bijzonder veel dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jouw cod killstreak gedeeld door de helft
Zoals wie?quote:
Toto zegt geen fokker maar dat komt omdat ze haar account heeft laten verwijderenquote:
Ik zou de Chinese muur dan voor mezelf hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik mocht kiezen wie zou fok lekker leeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |