Same here, ik verschijn om 9:30 op mijn werk zodat ik in de ochtend nog ff lekker kan meuren in mijn nest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik ben wel eens jaloers op mensen die zo vroeg kunnen beginnen. een vriend van me begint elke dag om 6u 3n is dus 2u vrij.
maar ik ben geen ochtendmens, ga ik ook nooit worden.
ik probeer vaak om 8u te beginnen. lukt vaak niet waardoor ik meestal 8:30 begin. tenzij ik, zoals vandaag, thuiswerk 😃quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:20 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Same here, ik verschijn om 9:30 op mijn werk zodat ik in de ochtend nog ff lekker kan meuren in mijn nest.
'thuiswerk'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
ik probeer vaak om 8u te beginnen. lukt vaak niet waardoor ik meestal 8:30 begin. tenzij ik, zoals vandaag, thuiswerk 😃
Medewerker van de rioolreinigingsdienst gespotquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:38 schreef Woelwater het volgende:
Vroeg me meer af waarom dat luie kantoorvolk pas om 09:00 hoeft te beginnen
Heb nu een drukke periode op de uni waar ik studeer van 9 tot 10.quote:
/carequote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:00 schreef Otger het volgende:
[..]
Heb nu een drukke periode op de uni waar ik studeer van 9 tot 10.
Dan mis ik toch wel een beetje mijn oude baantje waar ik van 7 tot 3 werkte.
dat ga ik niet redden met mn avond ritme. ik vind 8u soms al heel watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:53 schreef JaafkeJunior het volgende:
06:30 - 14:30 werken op kantoor![]()
![]()
![]()
Amper files, nog genoeg tijd in de middag etc.
![]()
Ga meestal rond 11 uur naar boven, airco'tje aan, douche en heerlijk slapen (23:30 ong)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden met mn avond ritme. ik vind 8u soms al heel wat
Goed verhaal weer, vogeltjesdans!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:00 schreef Otger het volgende:
[..]
Heb nu een drukke periode op de uni waar ik studeer van 9 tot 10.
Dan mis ik toch wel een beetje mijn oude baantje waar ik van 7 tot 3 werkte.
Strijder deze, ik had een periode dezelfde tijden maar ik lag dan al 10 uur m'n bedje in omdat ik anders een enorme chagrijn word.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:37 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Ga meestal rond 11 uur naar boven, airco'tje aan, douche en heerlijk slapen (23:30 ong)
Met een uur of 6 slaap red ik het tot nu toe best prima.
Soms ben ik wel rond 07:00 op het werk, maarja ziet niemand![]()
Ik vind het persoonlijk echt geweldig!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:40 schreef Otger het volgende:
[..]
Strijder deze, ik had een periode dezelfde tijden maar ik lag dan al 10 uur m'n bedje in omdat ik anders een enorme chagrijn word.
-> lengt, van aanlengen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:07 schreef VleesLollie het volgende:
de melkboer mengt fluitend zijn melk een beetje aan
Die mensen zijn in ieder geval vrolijk op hun werk. Moet je ook maar wat eerder opstaan, misschien ga je dan minder chagrijnige klachten schrijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:07 schreef VleesLollie het volgende:
De metselaar staat zingend op de steiger, de melkboer mengt fluitend zijn melk een beetje aan.
Vanmorgen was het 5 uur alleen het profiel was jij schetst klopt van geen kant want ik hark het dubbele van de meesten hier binnen met mijn hbo, en natuurlijk om 13.30 thuis aan de koffie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:07 schreef VleesLollie het volgende:
Praktisch en ongeschoolden die vroeg beginnen!
De metselaar staat zingend op de steiger, de melkboer mengt fluitend zijn melk een beetje aan. De vuilnisman haalt het vuilnis op met een enorme grafherrie machine. En de rioolreiniging‘s dienst zuigt de putten leeg, wederom met een grafherriemachine.
En dat allemaal om 7.15 uur in de ochtend als ik lig te maffen.
Waarom begint die ongeschoold of praktisch opgeleid personeel altijd zo achterlijk vroeg!?
Hoe bevalt dat, nooit hoeven slapen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:22 schreef Nobu het volgende:
Ze hebben minder slaap nodig omdat ze minder hersenen hebben, logisch toch?
Wat is er toch altijd zo speciaal aan de middagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:53 schreef JaafkeJunior het volgende:
06:30 - 14:30 werken op kantoor![]()
![]()
![]()
Amper files, nog genoeg tijd in de middag etc.
![]()
Tijd voor boodschappen, apk, tandarts, kapperquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er toch altijd zo speciaal aan de middag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |