Danny laat straks gewoon voorem ergens bij de onschrijving van onz zetten voor je views net als toen met dat voetbal forum.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:12 schreef I. het volgende:
En dan elke week een puntje erbij. Valt vast niet op.
Heb ik volgens mij gemist, voetbalforum?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Danny laat straks gewoon voorem ergens bij de onschrijving van onz zetten voor je views net als toen met dat voetbal forum.
Heel wat jaartjes terug ging een grote groep vbl users naar een eigen forum na wat gedoe tong80 zit er ook op.quote:
Wat triestquote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel wat jaartjes terug ging een grote groep vbl users naar een eigen forum na wat gedoe tong80 zit er ook op.
De naam van dat forum heeft danny bij de beschrijving van vbl gezet in de forum index zodat mensen eerst fok te zien krijgen als ze de naam van dat forum googlen.
Jij zit desktop versie toch moet je maar even kijken bij de onschrijving van vbl.quote:
United in Voetbal?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zit desktop versie toch moet je maar even kijken bij de onschrijving van vbl.
Ja dat stukje heeft hij er toen bijgezet.quote:
Man man man.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat stukje heeft hij er toen bijgezet.
Forum zou voetbal united heten.
trustequote:Op dinsdag 5 juni 2018 03:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zo slapen. Begin moe te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |