Baasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die haal ik altijd van de nachtwinkel hierkk lekker
Nu heb ik er zin in, hij sluit om 2u tot zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Baasik heb m ook net van de nachtwinkel gehaald
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu heb ik er zin in, hij sluit om 2u tot zo
Ja avondwinkels vragen belachelijke prijzen. Een halve liter Keizerskroon (koud) is bij ons 1 euro, dat is wel schappelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
2 euro per blik, afzetters... maar goed, Zubr wel echt lekker
ik kocht deze voor 1 euro bij een mini-supermarkt, die is 'slechts' tot 23u open maar toch.quote:
Die was hier eerst 1,10, tegenwoordig 1,25 (sinds een paar weken)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja avondwinkels vragen belachelijke prijzen. Een halve liter Keizerskroon (koud) is bij ons 1 euro, dat is wel schappelijk
1,75 hier en 1,25 voor keizerskroonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
2 euro per blik, afzetters... maar goed, Zubr wel echt lekker
Proost man!quote:
Ik was een aantal maanden geleden in Berlijn, daar hebben ze ook bizar goedkoop bier en vreemde combo's in blik. Bijvoorbeeld energy met bier (5% alc) of bier met cola (3% alc)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kocht deze voor 1 euro bij een mini-supermarkt, die is 'slechts' tot 23u open maar toch.
Dat Poolse bier is wel lekker wegdrinken. En kost geen drol als je bij de juiste plaatsen koopt
Geprobeerd? Is wel echt iets Duits om bier te mixenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Proost man!
[..]
Ik was een aantal maanden geleden in Berlijn, daar hebben ze ook bizar goedkoop bier en vreemde combo's in blik. Bijvoorbeeld energy met bier (5% alc) of bier met cola (3% alc)
Maar ook gewoon halve liters voor 24 cent per blik
Ik had die halve liter bier/energy gehaald ja. Tijdens vriendenweekendjes gebeurt het nogal eens dat er 2 blikken energy en 3 halve liters in een pitcher gegooid worden bijvoorbeeld. Powerpilsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Geprobeerd? Is wel echt iets Duits om bier te mixen
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2018 02:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik had die halve liter bier/energy gehaald ja. Tijdens vriendenweekendjes gebeurt het nogal eens dat er 2 blikken energy en 3 halve liters in een pitcher gegooid worden bijvoorbeeld. PowerpilsSmaakt gewoon best prima ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |