Gaat ie zoveel in de zon liggen ja?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sepp Kuss gaat schroeien deze zomer.
10 lijkt mij?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op hoeveel renners per biedronde mag je bieden?
Hopelijk vergeten ze te bieden, das weer concurrentie minderquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef wimderon het volgende:
Wij wachten op Chiappucci, hhh38, Columbiafan en momo...
Ik heb mijn geld onder andere op ene Chris Harper gezet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:03 schreef Felagund het volgende:
Ik ben benieuwd op welke prutsers we allemaal geboden hebben.
Komt nog zoquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef wimderon het volgende:
Wij wachten op Chiappucci, hhh38, Columbiafan en momo...
60 miljoen op Stijn Devolderquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:09 schreef Chiappucci het volgende:
Gelukkig net op tijd mijn biedingen verstuurd. Maar door de haast zat er niet echt meer een idee achter.
Sterke Stijn.quote:
Ik vind dit eigenlijk chiller, dan kan ik nog even kijken wat het is geworden voor ik ga maffen.quote:
Ik ga mijn bieding nog proberen er tussen te werken. Zolang er geen pm binnen is speel ik niet valsquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk chiller, dan kan ik nog even kijken wat het is geworden voor ik ga maffen.
De blessure schijnt niet langdurig te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:50 schreef hhh38 het volgende:
O'Connor gaat de rest van het seizoen niets meer klaarspelen
Het blijft een hele jonge renner die z'n eerste grote ronde gereden heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De blessure schijnt niet langdurig te zijn.
behalve Grossschartner hebben al die jongens niet bijzónder gepresteerd.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Had wel verwacht dat die namen erg gewild waren. Beetje verbaasd om Toms tho.
Toms zat in mijn rijtje. Die 9e plaats deze week zal nog wel wat aandacht op 'm gevestigd hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Had wel verwacht dat die namen erg gewild waren. Beetje verbaasd om Toms tho.
Koffieplanter vindt dit geen leuke post.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
behalve Grossschartner hebben al die jongens niet bijzónder gepresteerd.
Padun wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
behalve Grossschartner hebben al die jongens niet bijzónder gepresteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |