De president kan de wet niet overtreden, lijkt nu de strategie van Trumps advocaten te zijn. Guiliani zou ook gezegd hebben dat Trump Comey had kunnen doodschieten zonder daarvoor gearresteerd te worden. Murica.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:01 schreef sly-nl het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)news&WT.nav=top-news
In a pair of early-morning tweets, Mr. Trump suggested that he would not have to pardon himself because he had “done nothing wrong.” But he insisted that “numerous legal scholars” had concluded that he had the absolute right to do so, a claim that vastly overstated the legal thinking on the issue.
Maar ook de domheid door te stellen dat je niets verkeerd hebt gedaan maar dan toch de optie open houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De president kan de wet niet overtreden, lijkt nu de strategie van Trumps advocaten te zijn. Guiliani zou ook gezegd hebben dat Trump Comey had kunnen doodschieten zonder daarvoor gearresteerd te worden. Murica.
Nee, met formulieren te pielen.quote:
Ja, jammer dat dat wachtwoord niet gewoon een enter mag zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, met formulieren te pielen.
Dat je dan te vaak je ww van je DigiD fout invult en een kwartier moet wachten.
Voor mensen als ik een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat wachtwoord niet gewoon een enter mag zijn.
Bij DigiD gebruik ik een unieke username en wachtwoord, bij andere inlogadressen moet ik soms even nadenken in welke wachtwoordperiode ik het account heb aangemaakt, want periodiek verander ik ze maar gebruik ze dan ook gelijk voor bijna alles.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mensen als ik een stuk makkelijker.
Sorry, we zullen meer drinken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:51 schreef Joke43 het volgende:
Jeetje wat is t saai!! Moet alcohol in! Morgen 5 bewoners erbij. Lees n beetje mee vanuit Frankrijk.
Je gelooft die zeiksnorren in de COS toch niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:59 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Ik dacht, zal veel missen als ik op vakantie ben, maar wat is t saai!! Wat ik zo lees dan hè.
Zeiksnorren?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gelooft die zeiksnorren in de COS toch niet?
Ik heb geen idee, ik stream niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef Joke43 het volgende:
Nou. Daar stond vaak iets wat niet waar was. Ik streamde. En las mee. Denk nee. Dat werd anders gezegd. Maar het is dus niet saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |