zwaar beroep om plaatjes te draaienquote:Op maandag 4 juni 2018 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Die indiaan heeft de ogen diep in de oogkassen
Gevaarlijke figuren zijn dan
Heeft hij indiaanse roots?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Die indiaan heeft de ogen diep in de oogkassen
Gevaarlijke figuren zijn dan
Kan best een kut partij zijn maar dit vind ik best fout.quote:
Ik vind het ook één grote rommel hoor. En 6 partijen, wat ze nu doen, is echt belachelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan best een kut partij zijn maar dit vind ik best fout.
Ik vind het best wel een dikke middelvinger naar de Rotterdammers eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het ook één grote rommel hoor. En 6 partijen, wat ze nu doen, is echt belachelijk
Maar verder is het niet ondemocratisch ofzo gegaan
Hoezo dit is gewoon waar progressief links voor staat.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef richolio het volgende:
Achterlijk dat je die mensen hun gang laat gaan. Dit is gewoon verboden
Zeiden ze bij de NOS ook, hij weet hoed waar de camera's staan.quote:
Die gast moeten ze in een put gooien.quote:
DE Rotterdammer bestaat niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een dikke middelvinger naar de Rotterdammers eigenlijk.
Mwaah. Het is gewoon wat formeren is. Het is geen regel dat de grootste partij ook in het college van B&W moet ofzoquote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een dikke middelvinger naar de Rotterdammers eigenlijk.
Serieus?quote:
Ja hoor, arthur_maagdquote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo dit is gewoon waar progressief links voor staat.
Dat schrijf ik dan ook niet.quote:
jahoorquote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef Handleiding het volgende:
Britt is toch ook gewoon uitstekend raakbaar?
Ik vind haar neus echt heel storend.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef Handleiding het volgende:
Nouquote:
Dekker Buma nageslacht dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind haar neus echt heel storend.
voel je niks van Hahaha LOLquote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
daar voel je niks vanquote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En Ankie dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef Handleiding het volgende:
Is Dekker ook een VVDer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |