Klopt. Alles wat ook op de SC gepost kon worden is verwijderd.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Slotje was niet stuk, er waren veel off topic posts verwijderd.
Bij mij liep hij netjes tot 301 (die van poezel)quote:Op maandag 4 juni 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Slotje was niet stuk, er waren veel off topic posts verwijderd.
Ik vind de profielfotos van allemaal een beetje raar.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Die foto van Sanne in de OP is zo te zien ook al 2 jaar oud.
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Alles wat ook op de SC gepost kon worden is verwijderd.
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind de profielfotos van allemaal een beetje raar.
Fixt.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef rowan634 het volgende:
die logofoto in de OP boven wordt uitgerekt door een verkeerde IMG-code
verander de eerste [img=getal] in [img] en dan is het weer goed
geen idee, niets over gelezen vandaagquote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Is die broek van Sanne nu afgeplakt aan de zijkant?
Die strepen bedoel je? Dat hoort zoquote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben al blij dat ik het niet verneukte.quote:
Ik zie maar een streep en het lijkt net een stuk tape.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die strepen bedoel je? Dat hoort zo
Die anderen hebben ook kleding met afgeplakte logo's.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan zit ik scheef te kijkenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie maar een streep en het lijkt net een stuk tape.
ik hoop 1 voor 1quote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef Ranah het volgende:
over een half uurtje komen er eendjes... altijd ! zegt mike
Zeg dan, draag kleding zonder logo'squote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Die anderen hebben ook kleding met afgeplakte logo's.
Echt te sneu voor woorden
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik het niet verneukte.
tuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2018 22:48 schreef Hagenesie het volgende:
Gaat Jessie naar de begrafenis/crematie van haar oma?
ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 4 juni 2018 22:48 schreef Hagenesie het volgende:
-weg, niet netjes-quote:Op maandag 4 juni 2018 22:48 schreef Hagenesie het volgende:
borg?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze moesten een budget opbrengen. De huur thuis voor 4 maanden opbrengen.
dat zat ik me ook af te vragenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou dan is die borg ook flink gezaktquote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
bokworst en geitenkaasquote:Op maandag 4 juni 2018 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Mike gaat John blij maken met bokworsten een keer
Borg was toch naar draagkracht vorige ronde?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan is die borg ook flink gezakt
Zo dat is sterk zeg, ik proefde een stukje bij de Appie de hele dag geproefdquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Borg was toch naar draagkracht vorige ronde?
Ja mevrouwquote:Op maandag 4 juni 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo heb ik het altijd wel begrepenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, het zal allemaal wel. Ben benieuwd of dit wat gaat worden zonder Hornbach en Sjon2quote:Op maandag 4 juni 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Is volgens mij altijd naar draagkracht geweest
quote:
Ook geen masturbatieverenigingquote:
Uit de school klappen.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook geen masturbatievereniging
Dit jaar misschien?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
Gisteren vertelde John dat ze nog 2x bezoek tegoed hadden
hopelijk niet die uit Arnhemquote:Op maandag 4 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
Bewoners vragen zich af wat voor clowns er nog binnen gaan komen.
Ik vind het belachelijk dat ze er uit mag. En weer terug mag komen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:07 schreef kkka3 het volgende:
Ik bedenk me, het zou wel zo eerlijk zijn als Jessie er 1tje minder heeft ivm haar komende verlofdag
Bijzondere keus dat ze er ingaat met een terminaal zieke oma.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze er uit mag. En weer terug mag komen.
Wat is daar zo belachelijk aan dan? Dat was in Uto 1 toch ook normaal dat je de begrafenis van een familielid mocht bijwonen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Exact. Stap er dan later in.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bijzondere keus dat ze er ingaat met een terminaal zieke oma.
zo denk ik ookquote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ze vrijgezel? ^^quote:Op maandag 4 juni 2018 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is Christel een leuke vrouw vind ik qua doen en laten
Oma was al zover heen dat ze niet meer sprak en zo.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bijzondere keus dat ze er ingaat met een terminaal zieke oma.
waarom, is altiid zo geweest, zij heeft gewoon de oech dat oma overlijd na 4 dagen ipv 4 maandenquote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neuh, kan je elke maand gebeuren dat je oma overlijdt.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Oma was al zover heen dat ze niet meer sprak en zo.
Voor die tijd heeft ze al afscheid van haar genomen.
Ze wist dat dit er aan zat te komen.
Niks bijzonders aan.
En zonder geboer, geschreeuw, gebalk, geruft, gevloek, ranzig tuffen edquote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat heerlijk dat er nog iets te zien is na 22 uur.![]()
Ik ook nog niet echt, behalve die van buurman John.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En zonder geboer, geschreeuw, gebalk, geruft, gevloek, ranzig tuffen ed
Ik herken de stemmen nog niet
Nou dan, geen probleem dus.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Oma was al zover heen dat ze niet meer sprak en zo.
Voor die tijd heeft ze al afscheid van haar genomen.
Ze wist dat dit er aan zat te komen.
Niks bijzonders aan.
Sja, ze hoeft dan ook niet naar de begrafenis. Ze heeft al afscheid genomen en oma heeft er geen weet meer van.quote:
Lieffie.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat achterlijke geknuffel is nog geen gemeengoed geworden hm? Of is dat al gebeurd?
Wat is er achterlijk aan een knuffel met iemand die ff in de put zit? Want dat is al gebeurd.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat achterlijke geknuffel is nog geen gemeengoed geworden hm? Of is dat al gebeurd?
I love you to the North Sea Coast and backquote:
Die hoor ik gelukkig niet. Dat maakt het relaxedquote:Op maandag 4 juni 2018 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook nog niet echt, behalve die van buurman John.
Precies mijn punt!!quote:Op maandag 4 juni 2018 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja, ze hoeft dan ook niet naar de begrafenis. Ze heeft al afscheid genomen en oma heeft er geen weet meer van.
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
I love you to the North Sea Coast and back
Hij dekt zich gewoon in, want niemand wilt hem knuffelenquote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef Ranah het volgende:
john houdt in elk geval niet van geknuffel, alleen met vrouw en kinderen
Cees mocht niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom, is altiid zo geweest, zij heeft gewoon de oech dat oma overlijd na 4 dagen ipv 4 maanden
Aparte kerel. Toch heb nog niet echt een hekel aan hem.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef Ranah het volgende:
john houdt in elk geval niet van geknuffel, alleen met vrouw en kinderen
Christel is docent.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Brandon heb je niet al je leerlingen moeten opgeven op de namenlijst huh
Ja maar ik snapte de context niet nu welquote:
Ceesquote:
Juist! Je kan kiezen: je mag er naar toe, maar dan 1 bezoek minder.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Cees![]()
Deze oma is gewoon gepland gestorven, hoe gek dat ook klinkt. Slaat gewoon nergens op. Vind het prima, maar het zou ipv een bezoek moeten zijn oid. Geldt dan meteen voor iedereen. Keuze's maken, reallife tv verdomme!
Jessie had zelfs een"zwarte lijst".quote:Op maandag 4 juni 2018 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ze moeten alle namen van bekenden doorgeven zodat ze die kunnen weren van event's
Tuurlijk Mike, en dat moeten we gelovenquote:Op maandag 4 juni 2018 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: heb jij al je leerlingen op moeten geven voor die lijst (met bekenden)
Christel: nee, daar kan ik echt niet aan beginnen.
Mike: ik heb een lijst van 14 pagina's ingeleverd.
Bezoek vind ik eigenlijk alleen maar leuk omdat die kunnen zeiken over andere bewoners.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Cees![]()
Deze oma is gewoon gepland gestorven, hoe gek dat ook klinkt. Slaat gewoon nergens op. Vind het prima, maar het zou ipv een bezoek moeten zijn oid. Geldt dan meteen voor iedereen. Keuze's maken, reallife tv verdomme!
Zo'n ieniemienie kladblokje.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk Mike, en dat moeten we geloven![]()
Hij heb een grote familie en mensen die hem kennen die hij niet kent.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk Mike, en dat moeten we geloven![]()
En als er bezoek komt, moet alles in beeld, zonder SL!quote:Op maandag 4 juni 2018 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bezoek vind ik eigenlijk alleen maar leuk omdat die kunnen zeiken over andere bewoners.
Eigenlijk zou bezoek ook niet moeten mogen. Je stapt er vrijwillig in. 'Afgesloten van de buitenwereld.'
Pffffff, belerend gedoe is zoooooooo Utopia 1.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:25 schreef Yaksa het volgende:
Hou eens op over het overlijden van de oma van Jessie.
Het is al erg genoeg. En die rare opmerkingen van jullie slaan helemaal nergens op.
Geen respect voor het overlijden van een familielid van een van de inwoners.
Je opgeven en dan als een soort FOK!infiltrant erin gaan. Zou best een geinige uitdaging zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou gewoon al het kut schuim van FB doorgeven dan
Hou zelf eens op, of ga normaal op een argument in.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:25 schreef Yaksa het volgende:
Hou eens op over het overlijden van de oma van Jessie.
Het is al erg genoeg. En die rare opmerkingen van jullie slaan helemaal nergens op.
Geen respect voor het overlijden van een familielid van een van de inwoners.
nee bij zo wat kann niet ,piätätlosquote:Op maandag 4 juni 2018 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Pffffff, belerend gedoe is zoooooooo Utopia 1.
Ik zeg erover wat ik wil.
kan iedereen effe naar McDonald's gaan voor een bezoek minder. Gewoon stuk van borg ook omdat het zo vroeg was en omdat de kleine lettertjees zeggen dat je eigenlijk utopia niet moogt verlaten.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:26 schreef Ranah het volgende:
1 bezoek minder is eigenlijk wel een goed idee
de mac lijkt me wel iets anders dan een begrafenisquote:Op maandag 4 juni 2018 23:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan iedereen effe naar McDonald's gaan voor een bezoek minder. Gewoon stuk van borg ook omdat het zo vroeg was en omdat de kleine lettertjees zeggen dat je eigenlijk utopia niet moogt verlaten.
Tja zo vers is het vlees nu ook weer nietquote:Op maandag 4 juni 2018 23:30 schreef Ranah het volgende:
[..]
de mac lijkt me wel iets anders dan een begrafenis
Nou, ik dacht ook meteen, wat een piätätlos !!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja zo vers is het vlees nu ook weer niet
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga lekker in het bos scheiten met je piätätlos
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ook meteen, wat een piätätlos !!![]()
Gewoon BS dat er respectloos wordt gedaan. Daar gaat het ook helemaal niet om
ow ik dacht dat alles plat wasquote:Op maandag 4 juni 2018 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
We mogen het gesprek bij het vuur dus niet meer horen.
Een hele vreemde move, met name van haar familie. Want wat heeft Jessie er precies aan?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Je kan je afvragen hoeveel respect Jessie heeft voor het overlijden of beter het leven van haar oma.
Jessie heeft al een paar uur slaap wegquote:Op maandag 4 juni 2018 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie mekkert weer over haar slaapplaats: ik zal wel weer kut slapen. Christel trapt er niet in.
Oh dat weet ik niet. Ben weg geweest. Maar vanavond lag ze al te slapen. Om een uur of 10 werd ze wakkerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze overdag geslapen heeft?
O, die heeft er al een tijdje op zitten. Ze stond net zo te dralen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ben weg geweest. Maar vanavond lag ze al te slapen. Om een uur of 10 werd ze wakker
Dat 'weg' schreef je toch expres omdat zij zo lult?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ben weg geweest. Maar vanavond lag ze al te slapen. Om een uur of 10 werd ze wakker
Nou nee, ik was echt weg.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'weg' schreef je toch expres omdat zij zo lult?
Net zoals wanneer ze iets bij zich heeft, 'dat heb ik bij'.
Ik heb nog nooit iemand zo raar horen lullen.
Hoeft niet hoor, als je hem maar goed ophangt.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijkt me trouwens heel beroerd slapen een hele nacht in een hangmat.
Denk ik ook, Ik denk dat je met rugpijn opstaat...quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Jessie heeft al een paar uur slaap weg'quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nee, ik was echt weg.![]()
Maar ze praat inderdaad heel raar. Dacht dat het aan mij lag en ik de taal van de jeugd niet meer sprak
Dat lijkt mij ook. Het is zo'n lichtgewicht dingetje, biedt weinig steun.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Helaas bestaan er nog geen hangmatten met binnenveringsmatrasquote:Op maandag 4 juni 2018 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Het is zo'n lichtgewicht dingetje, biedt weinig steun.
Ik denk als je goed ligt dat je heerlijk slaapt.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh oke. Maar dat is toch geen vreemde uitdrukking?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Jessie heeft al een paar uur slaap weg'
Daar doelde ik op.
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh oke. Maar dat is toch geen vreemde uitdrukking?
Voor mij wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest m ook 3 keer lezen en dacht toen dat ik blijkbaar iets gemist had.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sollyquote:Op maandag 4 juni 2018 23:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik moest m ook 3 keer lezen en dacht toen dat ik blijkbaar iets gemist had.
Geen gesorryquote:
Ik gaat effe legguhquote:
Het is een rare krotenkokerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen gesorry![]()
Maar dan ken ze nu misschien echt niet slapen
Jessie toch? Soms zegt ze een paar woordjes. Oh nu begint ze te zingen.. Geen goede ontwikkelingquote:Op maandag 4 juni 2018 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Brandon die ook nog wakker is?
Hoe laat ging ze gisteren slapen?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jessie toch? Soms zegt ze een paar woordjes. Oh nu begint ze te zingen.. Geen goede ontwikkeling
Poeh goeie vraag. Ze draalde, snotterde, wist al dat ze niet kon slapen, maar ze ging leggen en was leek meteen vertrokkenquote:
Vervelend is Do niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef kkka3 het volgende:
Christel heeft zo'n schapenwolachtig vest/jas
net als die vervelende Doos altijd had![]()
![]()
quote:
Nee idd, strontvervelendquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jessie toch? Soms zegt ze een paar woordjes. Oh nu begint ze te zingen.. Geen goede ontwikkeling
Ze klonk prima voordat ze naar "bed" gingquote:
Dank je yaksa.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen uitslag van de dokter, maar kon vanaaf wel weer normaal plassen.
Gebed van Sanne heeft bllijkbaar geholpen...gelukkig maar...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen uitslag van de dokter, maar kon vanaaf wel weer normaal plassen.
Volgens mij had het te doen met te weinig drinkenquote:
ah misschien dat ze daarom even voor geslapen heeft. Dan lijkt het wat echterquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Poeh goeie vraag. Ze draalde, snotterde, wist al dat ze niet kon slapen, maar ze ging leggen en was leek meteen vertrokken
Nu lijkt ze late dienst te hebben. Ik vond Mike gister leuker
Oh excuse me, lieffie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lieffie, laat jij je ogen maar eens nakijken.
Links zie je die slome trien bezig, rechts zit Brandon.
Ze zijn vrij vlot met droppen van nieuwe dus misschien houden ze de vaart er in om snel aan 15 bewoners te komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:11 schreef Yaksa het volgende:
Dus morgen staat eigenlijk alleen op het programma dat er een vrachtwagen komt die pallets komt brengen en wat flessen water en extra beltegoed voor de telefoon.
Of er moet nog een nieuwe in komen, kan ook natuurlijk.
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Bruce Springsteen is ook nog wakker zie ik.
Maar onder het afdakje wat ze nu hebben kunnen niet veel meer inwoners slapen. Tenzij ze gaan stapelen, maar dat lijkt me vooralsnog geen echte oplossing.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn vrij vlot met droppen van nieuwe dus misschien houden ze de vaart er in om snel aan 15 bewoners te komen.
Dus wordt ze gedwongen om uit te breiden, dat zal toch moeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar onder het afdakje wat ze nu hebben kunnen niet veel meer inwoners slapen. Tenzij ze gaan stapelen, maar dat lijkt me vooralsnog geen echte oplossing.
Gisteren waste ze om 23:30 haar voetjes, daarna bleef ze stilquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
ah misschien dat ze daarom even voor geslapen heeft. Dan lijkt het wat echter
Je bent Brandon mindedquote:
Toeval, ik keek wat hij bij een tentje, wat de wc bleek te zijn, ging doen. Hij knoopte zijn broek los en SL.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gisteren waste ze om 23:30 haar voetjes, daarna bleef ze stil![]()
Toch even opgezocht, deze nuttige info
[..]
Je bent Brandon minded
Of toeval?
homofobe cameramanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toeval, ik keek wat hij bij een tentje, wat de wc bleek te zijn, ging doen. Hij knoopte zijn broek los en SL.
Terwijl een op het toilet zittende slome trien wel in beeld was.
Uto2 hangt tot nu toe aan elkaar van vreemde keuze'squote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toeval, ik keek wat hij bij een tentje, wat de wc bleek te zijn, ging doen. Hij knoopte zijn broek los en SL.
Terwijl een op het toilet zittende slome trien wel in beeld was.
Die is niet homofoob.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
homofobe cameramanmss is het ivan haha xD
niet hier bitte ,ik zend je dmquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
waar is de finale te zien mario390 ?
Mark?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
waar is de finale te zien mario390 ?
Waarom zo raar rennen? Er is toch geen haast bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
John gaat even snel naar toilet maar struikelt bijna
Misschien moest hij wel snelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom zo raar rennen? Er is toch geen haast bij?
Omdat het waait ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij rende ook snel weer terug, dat is dan wel weer raar.
Het waait toch niet?quote:
Slaap ze, ik ga ook. Tot ziens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 01:21 schreef Yaksa het volgende:
Maar goed , off topic, ik weet het, ik ga slapen, morgen archeo dingen doen.
Tot morgen maar weer.
Mjah ..je gaat je afvragen waarom .... of het is een verstandige vrouw inmiddels...quote:
Ik had bijvoorbeeld een heel ander familie doorgegeven... familie Flodder of zo..quote:Op maandag 4 juni 2018 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ze moeten alle namen van bekenden doorgeven zodat ze die kunnen weren van event's
De meeste dialecten slikken letters in ...zij slikt hele woorden in ...nog lastiger..quote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beide...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:11 schreef Yaksa het volgende:
Dus morgen staat eigenlijk alleen op het programma dat er een vrachtwagen komt die pallets komt brengen en wat flessen water en extra beltegoed voor de telefoon.
Of er moet nog een nieuwe in komen, kan ook natuurlijk.
Doet hij daar zijn pielemoosie nu ook mee? dat lapje is geloof ik ook al een paar dagen oud...quote:
Maar te preuts zijn om gezond onder een douche te gaan staan...quote:
Eigenlijk zo zinloos, maar jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 05:23 schreef TillyB het volgende:
Mike is wakker en loopt rond op het terrein.
Hij is er weer vroeg bijquote:
eieren?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 06:47 schreef formule het volgende:
Mike: als iemand niet lekker is gewoon laten leggen
Heeft die leuk gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 06:52 schreef formule het volgende:
Adriaan met zijn Flinstone kruiwagen aan het werk
Omdat hun pinpas thuis ligt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 06:58 schreef formule het volgende:
Ik ben misschien dom, maar waarom gebruiken ze het geld dat ze verdienen met het mee doen aan dit programma niet voor aankopen doen die ze nodig hebben?
Adriaan is bezig met een houtboor
Ben het met je eens hoor, maar denk niet dat het mag van JdMquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:01 schreef formule het volgende:
[..]
Er is altijd wel een mogelijkheid om te sjoemelen
JdeM moet zich nergens mee bemoeien, dat maakt het leukerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar denk niet dat het mag van JdM
Hoe dan? Ze hebben niets bijzich.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:01 schreef formule het volgende:
[..]
Er is altijd wel een mogelijkheid om te sjoemelen
Want?quote:
Kom, we ontslaan hemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:04 schreef formule het volgende:
[..]
JdeM moet zich nergens mee bemoeien, dat maakt het leuker
Deze briljante contraptie. Ze hoort dit programma te zijn in het begin.quote:
Leuke capquote:
Echt bushwaardig ende ruigquote:
Zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er mag toch wel minimaal getut worden zeker?!
Ik denkt dat komt van je moeder accent,hoe de moeder met de baby praatquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:31 schreef TillyB het volgende:
Mike is in Leiden geboren, daarna Scheveningen, Rotterdam, daarna Noord-Holland..
Aha vandaar toch dat Zuid-Hollandse/Rotterdamse accent ondanks dat ie in Noord-Holland woont
Ze gingen slapenquote:
Daar waren ze al snel in, die draagbaar die ze gemaakt hadden om stenen te versjouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze briljante contraptie. Ze hoort dit programma te zijn in het begin.
Je kan maar een keer geboren worden Tilquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:31 schreef TillyB het volgende:
Mike is in Leiden geboren, daarna Scheveningen, Rotterdam, daarna Noord-Holland..
Aha vandaar toch dat Zuid-Hollandse/Rotterdamse accent ondanks dat ie in Noord-Holland woont
Dat valt me wel op, die mannen beginnen gelijk als ze wakker zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:37 schreef TillyB het volgende:
Christel gaat ontbijt maken, rijst met suiker en nog iets onverstaanbaars. Ze is verbaasd dat de mannen al aan het werk zijn zonder ontbijt. Daar wordt ze zelf niet vrolijk van.
Gewoon muten werkt bij mij primaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar waren ze al snel in, die draagbaar die ze gemaakt hadden om stenen te versjouwen
Maar die kruiwagen vind ik helemaal geweldig
Dat is inderdaad het mooiste, ik denk ook dat die Adriaan zich ook goed voorbereid is
Hij moest alleen niet 6 uur in een kwartier willen praten
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze briljante contraptie. Ze hoort dit programma te zijn in het begin.
Mike kan allesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan maar een keer geboren worden Til
Ze zijn zeker niet lui, de mannen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt me wel op, die mannen beginnen gelijk als ze wakker zijn.
Maar ja wat moet je ook anders doen, op een boomstam zitten lijkt me ook zeer vermoeiend de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |