Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te kleinquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
e
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
[..]
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
Ik sla dan gewoon terugquote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te klein
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef FloJo het volgende:
het is me gelukt!
tnx dotteke, poes, HJM en de rest
Fuck schoon water voor je kledingquote:
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nog steeds geen pallets, water en extra beltegoed. Brandon stond daarnet ff bij de poort. Niet leuk als iemand je zegt dat het in orde komt en dan niet komt opdagen
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 4 juni 2018 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.
DM evt maar een andere TT.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou fijn. Maar ik was de laatste. Jah!!
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imoquote:
Het betrekt een beetje maar dat was het wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Yaksa het volgende:
Geen wolkje te zien op Buienradar en daar lopen ze gillen dat het gaat regenen/
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imo
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het betrekt een beetje maar dat was het wel.
Hoe willen ze die was eigenlijk gaan drogen? Het is wel moeilijk vochtig buiten.
Titel boeit me niet. Is okee. Meer irri dat ik moeite doe en iemand jaagt op het openen en dan loopt te juichen...quote:Op maandag 4 juni 2018 20:20 schreef Urb het volgende:
[..]
DM evt maar een andere TT.
Verder is het over de titel wel klaar.
Denk ik ook, en ik ben vergeten de eerste uitzending te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat ze een hoop kijkers kosten... ik denk dat uto2 snel van de buis gaat wegens kijkcijfers.. in het zomerseizoen kijken er al minder mensen..
Hij denkt heel snel. Sneller dan je kan pratenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Ranah het volgende:
dat snelle spreken van adriaan, hij struikelt over zijn eigen woorden en het is vermoeiend om naar te luisteren, zal wel wennen zijn hoop ik
ik heb geen zin in problemen. titel kwam in me op... en het is voor mij de eerste keer dat het me lukt om een topic te openen. ik dank daarom ook de mensen die mij hebben geholpen om het wel te kunnen en te snappen. en het kapen doe ik niet expres. nogmaals sorry!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Titel boeit me niet. Is okee. Meer irri dat ik moeite doe en iemand jaagt op het openen en dan loopt te juichen...![]()
Het is idd gecapt 4 dagen geleden. Weet niet meer door wie.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou ja. Ze laten gewoon Jessie op toilet zien terwijl ze broek naar beneden trekt....
Als iemand hier dat heeft gecapt ga ik slaan
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou ja. Ze laten gewoon Jessie op toilet zien terwijl ze broek naar beneden trekt....
Als iemand hier dat heeft gecapt ga ik slaan
van mij mag je hoor maar een camera daar er op vind ik onzinnigquote:Op maandag 4 juni 2018 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.
Niet gekker maar liever. Meer respectvol. Zonder lol uit het oog te verliezen. Lol is leuk.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet gekker maar liever. Meer respectvol. Zonder lol uit het oog te verliezen. Lol is leuk.
Onderbroekenlol is zielig.
Ik kijk livestream. En jij doet wat je wil. En ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagen
Zielig hoor...quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagen
als mike of adriaan zijn piemel in beeld heeft sta jij als eerste te soppen en te zuigen op je duim.
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:48 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik het zie zal ik het wel effe voor je cappen hoor ben wel zo neutraal.
Beter droog opbergen dan, dan komen ze er wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:50 schreef Rhosyn het volgende:
Christel en Brandon doen moeite voor takjes zoeken en zagen enzo voor het vuur. Voorraadje kreupelhout aanleggen.
zij realiseren zich dat hout kopen kostbaar isquote:Op maandag 4 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter droog opbergen dan, dan komen ze er wel.
En onnodig als je een heel bos hebt. Fijn dat ze een beetje vooruit denkenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:51 schreef Ranah het volgende:
[..]
zij realiseren zich dat hout kopen kostbaar is
heerlijk. soms is ze alles kwijt!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Ranah het volgende:
wat een vreemd meisje is jessie toch, ze kan soms zo glazig van zich af kijken
Is ze straks toch weer vergetenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:55 schreef Ranah het volgende:
jessie wijst de wasmand aan, de was wil zij wel doen die er in zit maar ze gaat er niet achteraan
lijkt bijna op je naam hequote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Ranah het volgende:
john maakt jessie helemaal blij met wat limonadesiroop
Beter neemt ie zelf ook een bekertje..quote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Ranah het volgende:
john maakt jessie helemaal blij met wat limonadesiroop
Het is wel zo netjes om degene met de laatste post even de tijd te geven om de nieuwe te openen. Nu zat er maar 1 minuut tussen, dus liever niet kapen dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef FloJo het volgende:
het is me gelukt!
tnx dotteke, poes, HJM en de rest
Als de wind opeens van richting veranderd tegen de Wet van John in, kan Utopia wel opdoeken inderdaadquote:
nogmaals het spijt me.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om degene met de laatste post even de tijd te geven om de nieuwe te openen. Nu zat er maar 1 minuut tussen, dus liever niet kapen dan.
gelukkig komt het van 1 kantquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als de wind opeens van richting veranderd tegen de Wet van John in, kan Utopia wel opdoeken inderdaad
Het is een beetje saai, het gaat ze nog te goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
Wat is het stil hier...Is iedereen afgehaakt?
Voetbalquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjonquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
Mensen die naar John luisteren zijn nu waarschijnlijk allemaal sufgeluldquote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef FloJo het volgende:
[..]
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjon
tnxquote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet, maar ok, je wist het niet dus geen man over boord
nee nee hij luisterde net naar mike, uit zichzelfquote:Op maandag 4 juni 2018 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen die naar John luisteren zijn nu waarschijnlijk allemaal sufgeluld
Die mag wel ff wat op zijn stembanden krijgen.Mister beterwetersquote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef FloJo het volgende:
[..]
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjon
Het kabbelt gewoon rustig voortquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:22 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee nee hij luisterde net naar mike, uit zichzelf
Dat Klopt.. .bij mij staan ze ook op de achtergrond aan..Zo boringquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een beetje saai, het gaat ze nog te goed.
Maar het is zo winter volgens adriaanquote:Op maandag 4 juni 2018 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Gezeik over windhet is bloedheet al een week
HoSanna brengt ook niets bijzonders, de casting denk met met jong volk en dikke tieten wel dynamiek komt.. maar het eindigt weer in roddelen en vage "relatie suggesties " mislukte Temptation Camping dusquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een beetje saai, het gaat ze nog te goed.
Hij valt mij ook mee ik dacht een 2e Johan, maar het is best een redelijk manneke van karakterquote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef Ranah het volgende:
mij verbaast mike, ik gaf het eerste uur geen cent voor hem maar hij weet van aanpakken
zoek je mesquote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
Sanne gaat voor een beenwond![]()
Ik heb nog nooit iemand zo zien zagen.
Yep same here, meteen miepen dat ie niet wist waar ie moest beginnen en dat er niets was... Maar hij is oké.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef Ranah het volgende:
mij verbaast mike, ik gaf het eerste uur geen cent voor hem maar hij weet van aanpakken
Temptation Campingquote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
HoSanna brengt ook niets bijzonders, de casting denk met met jong volk en dikke tieten wel dynamiek komt.. maar het eindigt weer in roddelen en vage "relatie suggesties " mislukte Temptation Camping dus
morgen weer een dagquote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef houdjemond het volgende:
Ben wel blij dat Jessie een stuk minder snuift en snottert
Dit is een realistische weergave van de COS-sersquote:
dank dat je er vertrouwen in hebtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit is een realistische weergave van de COS-sers
ech!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2018 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
2 muppets, ik noem geen namenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik sta gewoon narrig ala John met mijn armen over elkaar te zuchten tot er weer iets gebeurd hoorquote:
nog ff dan kan je hem een knuffel gevenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik sta gewoon narrig ala John met mijn armen over elkaar te zuchten tot er weer iets gebeurd hoor
Van mij mag het, gewoon morgen die andere 8. Hophopquote:Op maandag 4 juni 2018 21:33 schreef Ranah het volgende:
sanne denkt dat de nieuwe bewoners snel achter elkaar komen en al snel
van mij ook, een beetje strijd om de macht, oude tegen nieuwe groepquote:Op maandag 4 juni 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van mij mag het, gewoon morgen die andere 8. Hophop
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik was ze niet van plan aan te raken.
Ik hoor John al;quote:Op maandag 4 juni 2018 21:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
van mij ook, een beetje strijd om de macht, oude tegen nieuwe groep
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoor John al;
"As jeh zo doet, bauw je je eiguh hut maar en ga je daar mah leggeh"
Ik denk ook niet dat hij bang hoeft te zijn dat hij door iemand besprongen wordtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:38 schreef Ranah het volgende:
john knuffelt alleen zijn vrouw en kinderen, dat we het maar ff weten
wacht maar tot ik binnen benquote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij bang hoeft te zijn dat hij door iemand besprongen wordt
gelukkig is de rest niet zo onder de indruk van johnquote:Op maandag 4 juni 2018 21:48 schreef Yaksa het volgende:
Die John is echt zo eentje die alles beter denkt te weten.
Walg van dat soort figuren.
En hij wil van alles kopen want het kost toch geen drol.
Hij vergeet alleen de transportkosten en de BTW.
flashbackquote:Op maandag 4 juni 2018 21:48 schreef Yaksa het volgende:
Die John is echt zo eentje die alles beter denkt te weten.
Walg van dat soort figuren.
En hij wil van alles kopen want het kost toch geen drol.
Hij vergeet alleen de transportkosten en de BTW.
via de catapultboomquote:Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Dus hierbij nomineer ik die ouwe als eerste die het hek wordt over getyft
Tovertje, hoe lang draai je nou al mee? Je weet dat de grootste irritators het langst blijven zitten.. Sjon gaat nergens heen, tenzij 'ie een blaasprobleem krijgt en een slangetje ( Paul) in zijn lul moet..quote:Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Dus hierbij nomineer ik die ouwe als eerste die het hek wordt over getyft
hahahaha goeie die houde we erinquote:
1 woord..... pffffquote:Op maandag 4 juni 2018 21:51 schreef Toverheks het volgende:
ik heb vanavond de 1e uitzending gezien, nou die Jetser die wil een plaatje opnemen volgens mij die lieten ze steeds zingend zien, dan die Cristel doet iets met kraaltjes en ze hadden het ook al over een markt, het zal er weer op uitdraaien dat er gewoon een Uto1 terug komt met mensen die hun *doel* willen bereiken, nu nog een soort Andrea en een sukkel Baldr erbij en het kan weer los gaan
o ja die Paul, en toch genoot ik van de gesprekken van Snuf en Snuitje die waren ook best valsquote:Op maandag 4 juni 2018 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tovertje, hoe lang draai je nou al mee? Je weet dat de grootste irritators het langst blijven zitten.. Sjon gaat nergens heen, tenzij 'ie een blaasprobleem krijgt en een slangetje ( Paul) in zijn lul moet..
Vreselijke betweter ook. Als hij een discussie begint, dan zwakt hij later af en geeft de ander gelijk. De volgende discussie gaat weer hetzelfdequote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha goeie die houde we erinen zoefffffffffffffffff
gelukkig snoof snuf snuitje nietquote:Op maandag 4 juni 2018 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja die Paul, en toch genoot ik van de gesprekken van Snuf en Snuitje die waren ook best vals
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef mazaru het volgende:
Sanne vind dat ze tot nu toe goed te eten hebben.
De hele dag dus al
planten roker bedoel je hahahhahquote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef Angel79 het volgende:
Adrie is fel tegen roken,maar mis wel zijn stickiesDus dat kan wel volgens onze planteneter?
Tikje hypocriet welquote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef Angel79 het volgende:
Adrie is fel tegen roken,maar mis wel zijn stickiesDus dat kan wel volgens onze planteneter?
Cannabis Sativa Hollandicaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:58 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Oftewellllllllll nederwiet,🎶🎶🎶🎶Nederwiedewiedewiet🎶🎶
okequote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef mazaru het volgende:
Sanne vind dat ze tot nu toe goed te eten hebben.
De hele dag dus al
Nederwietquote:Op maandag 4 juni 2018 21:58 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Jaaajaaaaajaaaaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:58 schreef Angel79 het volgende:
[..]
maybe... maybe notquote:Op maandag 4 juni 2018 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Dus er wordt een stuk bos omgebouwd voor een paar plantjes wiet
Plantjes? Op dat terrein kunnen het makkelijk een soort van bomen worden!quote:Op maandag 4 juni 2018 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Dus er wordt een stuk bos omgebouwd voor een paar plantjes wiet
en hondenvoerquote:Op maandag 4 juni 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
JaaajaaaaajaaaaNederwiedededewiet
![]()
Maar van mij mag Adje lekker blowen, moet ie alleen niet zeuren of hij van mij een beetje tabak mag of een vloeitje
Zou het wel gaaf vindenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou het wel gaaf vindenweer een taboe doorbroken op televisie en komen er Kamervragen etc etc.
Vijf planten zijn wettelijk toegestaanquote:Op maandag 4 juni 2018 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou het wel gaaf vindenweer een taboe doorbroken op televisie en komen er Kamervragen etc etc.
Het terrein is groot genoeg om heel Utrecht met wiet te voorzien, kunnen ze ook een zakcentje bijverdienenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het terrein is groot genoeg om heel Utrecht met wiet te voorzien, kunnen ze ook een zakcentje bijverdienen
En een inval door de pliesie. Leuk voor de streamersquote:Op maandag 4 juni 2018 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wijn en bier makenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het terrein is groot genoeg om heel Utrecht met wiet te voorzien, kunnen ze ook een zakcentje bijverdienen
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wijn en bier maken
En kaasquote:Op maandag 4 juni 2018 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wijn en bier maken
Volgens mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef Ranah het volgende:
was er bij de eerste week van utopia 1 ook zo'n gemoedelijk sfeertje?
ja toen had er ook iemand weed meegenomenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef Ranah het volgende:
En Lotte en Vannesa en enquote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maar toen was het winter, en zat marjet er bij
Eten ze geen bramen danquote:Op maandag 4 juni 2018 21:37 schreef Ranah het volgende:
mike wordt uitgelegd hoe je een bramenstruik herkent en met wortel en al weghaalt
lekker klusje met die smerige stekels
Ze hebben adriaan al.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:07 schreef Toverheks het volgende:
J de Mol moet toch echt wat gaan verzinnen om het spraakmakend te maken voor de streamers en helemaal voor de tv kijkers, het zit al tegen de zomer aan, de reclameblokken zijn nu nog wel lang dus inkomsten heeft het wel, maar straks als er domme gekkies zitten die de heledag alleen maar lopen te niksen en over hun eigen doelen hebben, dan lopen de kijkcijfers terug en dus ook de reclame inkomsten.
Dus ze moeten gewoon meer gekkies casten
ben ik debiel genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:07 schreef Toverheks het volgende:
J de Mol moet toch echt wat gaan verzinnen om het spraakmakend te maken voor de streamers en helemaal voor de tv kijkers, het zit al tegen de zomer aan, de reclameblokken zijn nu nog wel lang dus inkomsten heeft het wel, maar straks als er domme gekkies zitten die de heledag alleen maar lopen te niksen en over hun eigen doelen hebben, dan lopen de kijkcijfers terug en dus ook de reclame inkomsten.
Dus ze moeten gewoon meer gekkies casten
Nee, daar werd gelijk duidelijk dat er een paar de leiding namen en de rest gewoon moest doen wat ze opgedragen werd, maar je kan het eigenlijk niet vergelijken met Uto1 toen was alles nieuw etc.etc. deze gasten hebben echt Uto1 gevolgdquote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef Ranah het volgende:
Ze is net wakkerquote:Op maandag 4 juni 2018 22:08 schreef redboyke het volgende:
jessie al aan bedelen voor in hangmat te slapen.
ligt bij de vijverquote:Op maandag 4 juni 2018 22:08 schreef Ranah het volgende:
mike en sanne gaan op zoek naar een verloren hamer
weet ik niet, ken je niet maar wat denk jezelef, kom je er ook voor in aanmerking maak dan je opwachting bij het hek en wij zwaaien wel naar jequote:
nu nog niet en als ze de struiken weghalen straks ook niet, ik heb geen idee of ze in de weg staan ofzoquote:
Irritant genoeg.quote:
Er heeft ook nog niemand een poging gedaan om een vis te vangen. Ook zo vreemdquote:Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef Ranah het volgende:
[..]
nu nog niet en als ze de struiken weghalen straks ook niet, ik heb geen idee of ze in de weg staan ofzo
Gisteren ook alquote:Op maandag 4 juni 2018 22:08 schreef redboyke het volgende:
jessie al aan bedelen voor in hangmat te slapen.
Jawel, was vanavond in de uitzending.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er heeft ook nog niemand een poging gedaan om een vis te vangen. Ook zo vreemd
daar hou ik je aanquote:Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet, ken je niet maar wat denk jezelef, kom je er ook voor in aanmerking maak dan je opwachting bij het hek en wij zwaaien wel naar je
daar wilden ze mee wachten tot ze echt niets meer te eten hadden begreep ikquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jawel Brandon geloof ik of die andere weet ik veel maar die had een heel klein vissie gevangenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jawel, en gevangen. Maar weer terug gegooid. Was een klein voorntje.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
dan nietquote:Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja maar als je de struiken nu weg haalt???????
Ah heb ik gemist. Hoe is het mogelijk dat ze niets gevangen hebben? Die plas zit stikvol met visquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel, was vanavond in de uitzending.
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jawel, en gevangen. Maar weer terug gegooid. Was een klein voorntje.
Ze bewaren het voor de hongerwinter.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah heb ik gemist. Hoe is het mogelijk dat ze niets gevangen hebben? Die plas zit stikvol met vis
Ik dacht even dat ze het water niet vies wilden maken met aasquote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze bewaren het voor de hongerwinter.
help utopia de winter doorquote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze bewaren het voor de hongerwinter.
Ze hebben misschien nog nooit gevist thuis?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah heb ik gemist. Hoe is het mogelijk dat ze niets gevangen hebben? Die plas zit stikvol met vis
Is ook nog een optiequote:Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze het water niet vies wilden maken met aas
Bestaan er mensen die nog nooit gevist hebben in Nederland?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hebben misschien nog nooit gevist thuis?
Ze waren een paar dagen geleden aan het vissen met maden.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze het water niet vies wilden maken met aas
Er zit een subtiel verschil tussen ooit gevist te hebben en ooit succesvol gevist te hebben.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die nog nooit gevist hebben in Nederland?
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoor ik ze nu over een jaccuzi maken?
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
heel goed ideequote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef mario390 het volgende:
beter du mensen wachten op licht op dag dann du hamer vinden
Wie is daar met wie in gesprek, Jessie met Sanne?quote:
quote:
veel sterktequote:Op maandag 4 juni 2018 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Voor mijn part word ik arm,
heb ik het nooit meer warm,
voor mijn part moet ik verder leven zonder blinde darm,
maar er is een ding wat ik nooit zou willen missen,
en dat is vissen.
mooi mooi mooi....tegeltjuhquote:Op maandag 4 juni 2018 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
en dat is vissen.
Dat heb ik nou met binnen zitten achter de computerquote:Op maandag 4 juni 2018 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
en dat is vissen.
Die wilde misschien in een gespreid bedje komenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef Yaksa het volgende:
Ze kunnen dus maar weinig kandidaten vinden, Sanne wilde eigenlijk in augustus er in.
als ze me missen ben ik vissen,quote:Op maandag 4 juni 2018 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
en dat is vissen.
Wie wil daar eigenlijk zo leven als zij daar doen?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef Yaksa het volgende:
Ze kunnen dus maar weinig kandidaten vinden, Sanne wilde eigenlijk in augustus er in.
ikquote:Op maandag 4 juni 2018 22:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Wie wil daar eigenlijk zo leven als zij daar doen?
Ik niet. Ik neem nog een glas ijskoude limo en een zak chipsquote:Op maandag 4 juni 2018 22:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Op zich zou ik het best leuk vinden maar dan wel met mensen die ik leuk vind en niet in een tv programma.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
oh ja, jij had je opgegeven.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het best leuk vinden maar dan wel met mensen die ik leuk vind en niet in een tv programma.
nog geen reactie gehadquote:Op maandag 4 juni 2018 22:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
oh ja, jij had je opgegeven.heb je al gehoord wanneer je mag komen?
Ik vind het een aandachtshoer.quote:
Lol, nu ga ik even kijkenquote:
Gisteren gedoopt. Geen seks voor het huwelijk want dan ben je gelijk getrouwd. Handoplegging en gebed voor Christel haar blaasontsteking.quote:
Net : Ewww dat water, dat moet echt afgezet worden jongens.quote:
Maar ze is allang geen maagd meer, ze rookt en drinkt normaliter en scheld als een bootwerker.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren gedoopt. Geen seks voor het huwelijk want dan ben je gelijk getrouwd. Handoplegging en gebed voor Christel haar blaasontsteking.
Nah, moet wel een lilluke tattoo zijn.quote:
ga eerst op visite met hjmquote:Op maandag 4 juni 2018 22:28 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh pas, dan zien we je binnenkort wel verschijnen
Ff wennen aan haar nieuwe rolquote:Op maandag 4 juni 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar ze is allang geen maagd meer, ze rookt en drinkt normaliter en scheld als een bootwerker.
tuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, moet wel een lilluke tattoo zijn.
Dat zijn alle tattoo's.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, moet wel een lilluke tattoo zijn.
omdat ik debiel benquote:Op maandag 4 juni 2018 22:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom heb je je nu wel opgegeven en niet voor Utopia 1 dan?
Ik kan je nu al garanderen dat die er komen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zelfs in utopia 2 krijgen we tandenpoetsstreams![]()
Straks nemen ze ook een föhn en slijptol.
Klinkt niet fantastisch.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net : Ewww dat water, dat moet echt afgezet worden jongens.
Geen idee of ze het tegen de mannelijke inwoners had of tegen de camera waar ze naar keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |