Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te kleinquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
e
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
[..]
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
Ik sla dan gewoon terugquote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te klein
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef FloJo het volgende:
het is me gelukt!
tnx dotteke, poes, HJM en de rest
Fuck schoon water voor je kledingquote:
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nog steeds geen pallets, water en extra beltegoed. Brandon stond daarnet ff bij de poort. Niet leuk als iemand je zegt dat het in orde komt en dan niet komt opdagen
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 4 juni 2018 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.
DM evt maar een andere TT.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou fijn. Maar ik was de laatste. Jah!!
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imoquote:
Het betrekt een beetje maar dat was het wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Yaksa het volgende:
Geen wolkje te zien op Buienradar en daar lopen ze gillen dat het gaat regenen/
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imo
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het betrekt een beetje maar dat was het wel.
Hoe willen ze die was eigenlijk gaan drogen? Het is wel moeilijk vochtig buiten.
Titel boeit me niet. Is okee. Meer irri dat ik moeite doe en iemand jaagt op het openen en dan loopt te juichen...quote:Op maandag 4 juni 2018 20:20 schreef Urb het volgende:
[..]
DM evt maar een andere TT.
Verder is het over de titel wel klaar.
Denk ik ook, en ik ben vergeten de eerste uitzending te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat ze een hoop kijkers kosten... ik denk dat uto2 snel van de buis gaat wegens kijkcijfers.. in het zomerseizoen kijken er al minder mensen..
Hij denkt heel snel. Sneller dan je kan pratenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Ranah het volgende:
dat snelle spreken van adriaan, hij struikelt over zijn eigen woorden en het is vermoeiend om naar te luisteren, zal wel wennen zijn hoop ik
ik heb geen zin in problemen. titel kwam in me op... en het is voor mij de eerste keer dat het me lukt om een topic te openen. ik dank daarom ook de mensen die mij hebben geholpen om het wel te kunnen en te snappen. en het kapen doe ik niet expres. nogmaals sorry!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Titel boeit me niet. Is okee. Meer irri dat ik moeite doe en iemand jaagt op het openen en dan loopt te juichen...![]()
Het is idd gecapt 4 dagen geleden. Weet niet meer door wie.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou ja. Ze laten gewoon Jessie op toilet zien terwijl ze broek naar beneden trekt....
Als iemand hier dat heeft gecapt ga ik slaan
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Nou ja. Ze laten gewoon Jessie op toilet zien terwijl ze broek naar beneden trekt....
Als iemand hier dat heeft gecapt ga ik slaan
van mij mag je hoor maar een camera daar er op vind ik onzinnigquote:Op maandag 4 juni 2018 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.
Niet gekker maar liever. Meer respectvol. Zonder lol uit het oog te verliezen. Lol is leuk.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die cap heb ik,maar durf dus niet meer te plaatsen.De COS wordt steeds gekker.
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet gekker maar liever. Meer respectvol. Zonder lol uit het oog te verliezen. Lol is leuk.
Onderbroekenlol is zielig.
Ik kijk livestream. En jij doet wat je wil. En ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagen
Zielig hoor...quote:Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan moet je geen livestream kijken he. moet je niet bij ons klagen
als mike of adriaan zijn piemel in beeld heeft sta jij als eerste te soppen en te zuigen op je duim.
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:48 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik het zie zal ik het wel effe voor je cappen hoor ben wel zo neutraal.
Beter droog opbergen dan, dan komen ze er wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:50 schreef Rhosyn het volgende:
Christel en Brandon doen moeite voor takjes zoeken en zagen enzo voor het vuur. Voorraadje kreupelhout aanleggen.
zij realiseren zich dat hout kopen kostbaar isquote:Op maandag 4 juni 2018 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter droog opbergen dan, dan komen ze er wel.
En onnodig als je een heel bos hebt. Fijn dat ze een beetje vooruit denkenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:51 schreef Ranah het volgende:
[..]
zij realiseren zich dat hout kopen kostbaar is
heerlijk. soms is ze alles kwijt!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef Ranah het volgende:
wat een vreemd meisje is jessie toch, ze kan soms zo glazig van zich af kijken
Is ze straks toch weer vergetenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:55 schreef Ranah het volgende:
jessie wijst de wasmand aan, de was wil zij wel doen die er in zit maar ze gaat er niet achteraan
lijkt bijna op je naam hequote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Ranah het volgende:
john maakt jessie helemaal blij met wat limonadesiroop
Beter neemt ie zelf ook een bekertje..quote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef Ranah het volgende:
john maakt jessie helemaal blij met wat limonadesiroop
Het is wel zo netjes om degene met de laatste post even de tijd te geven om de nieuwe te openen. Nu zat er maar 1 minuut tussen, dus liever niet kapen dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef FloJo het volgende:
het is me gelukt!
tnx dotteke, poes, HJM en de rest
Als de wind opeens van richting veranderd tegen de Wet van John in, kan Utopia wel opdoeken inderdaadquote:
nogmaals het spijt me.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om degene met de laatste post even de tijd te geven om de nieuwe te openen. Nu zat er maar 1 minuut tussen, dus liever niet kapen dan.
gelukkig komt het van 1 kantquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als de wind opeens van richting veranderd tegen de Wet van John in, kan Utopia wel opdoeken inderdaad
Het is een beetje saai, het gaat ze nog te goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
Wat is het stil hier...Is iedereen afgehaakt?
Voetbalquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjonquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
Mensen die naar John luisteren zijn nu waarschijnlijk allemaal sufgeluldquote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef FloJo het volgende:
[..]
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjon
tnxquote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet, maar ok, je wist het niet dus geen man over boord
nee nee hij luisterde net naar mike, uit zichzelfquote:Op maandag 4 juni 2018 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen die naar John luisteren zijn nu waarschijnlijk allemaal sufgeluld
Die mag wel ff wat op zijn stembanden krijgen.Mister beterwetersquote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef FloJo het volgende:
[..]
denk dat iedereen op actie wacht. of luistert naar sjon
Het kabbelt gewoon rustig voortquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:22 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee nee hij luisterde net naar mike, uit zichzelf
Dat Klopt.. .bij mij staan ze ook op de achtergrond aan..Zo boringquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een beetje saai, het gaat ze nog te goed.
Maar het is zo winter volgens adriaanquote:Op maandag 4 juni 2018 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Gezeik over windhet is bloedheet al een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |