Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkelquote:
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler joh, zeker opbouwend gezien. Zie hem ook wel graag op het middenveld samen met Pröpper en dan nog een dynamischere speler ernaast, Wijnaldum/vd Beek/Ginkel
Ja ik zou hem ook vooral opstellen als linksback of als middenvelder, vooral omdat we centraal toch veel opties hebben. Maar ik snap wel dat Koeman dit ook nu eens wil testen, waarin Blind ook meer kan doorschuiven als extra middenvelder.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft nu geen ritme in ieder geval. De Vrij, Aké en Kongolo zie ik alledrie liever achterin.
Toine van Peperstraten ook die daar zit terwijl zijn eigenlijke werkgever het ook uitzendtquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef franklop het volgende:
Mag Kieft wel bij Veronica aanschuiven?
Dat belooft voor na de zomer
HEEFT CLUB BRUGGE VOOR TWEEDE KEER KAMPIOEN GEMAAKT!!1!1!1!1!1!1!11!1!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Ruud Vormer in Oranje
Hou op hoor
Wie heb je - van de huidige spelers - liever op zijn plek dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Heb je daar nog een argument voor? Ik ben wel benieuwd wat hij laat zien.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |