We hebben meer users zoals McGrath nodig.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als een ware vriend. Ja voegt weinig toe, alleen mcgrath loopt ermee weg omdat ze schijnbaar lekker is
Maar die dan wel kaas lustenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben meer users zoals McGrath nodig.
Wie buiten azpi nog meer dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
Heel lief maar al mijn accounts zijn er nog.
missen we niks aanquote:Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eber, Aber, Uber, Ober, Iber, HRC2020, VanderWoodsen, Aber2.0, enz enz
Och jeetjequote:Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hardop gelachenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds m'n id laten zien.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig word ik nog meestal zo'n 27 geschat
Echt hoor, er zijn nog maar een paar lichtpuntjes over hierquote:Op maandag 4 juni 2018 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso hoop zure users hier laatste tijd
storend iddquote:Op maandag 4 juni 2018 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil mn leven overnieuw doen
met ander persoonlijkheid
ama prof hans samzz vk remqo haagsquote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Echt hoor, er zijn nog maar een paar lichtpuntjes over hier
gvdquote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama prof hans samzz vk remqo haags
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar je bent al prima zoals je nu bentquote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil mn leven overnieuw doen
met ander persoonlijkheid
Nou ja, net noemde hij ons weer lelijke schilderijenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En jij natuurlijk, onze woordentovenaar
zeg wat zit jij te stokenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, net noemde hij ons weer lelijke schilderijen
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
extreme close up van Hans' geschoren benen?
drie zelfsquote:Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Wel toevallig dat Etto net de twee mods bij zijn "leuke users" lijstje zet.
jaja
Dat zal dan wel weer terecht zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, net noemde hij ons weer lelijke schilderijen
Ohquote:Op maandag 4 juni 2018 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
als ik geld had was ik het gaan halen.
ha, echt niet... je kan POFFERTJES in die cellulose gaten in je benen bakkenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw gerimpelde benen eruitzien, maar mijne zijn nog mooi egaal
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw gerimpelde benen eruitzien, maar mijne zijn nog mooi egaal
Thnx ettiequote:Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en uiteraard se, bazin der bazinnen
HET IS UITquote:Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ha, echt niet... je kan POFFERTJES in die cellulose gaten in je benen bakken
Juist, en over de doden niets dan goedsquote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ie er zelden is zeker haha
Je haar sit leuk vandaagquote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ie er zelden is zeker haha
sow koekoekquote:Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist, en over de doden niets dan goeds
nee hoor... we gaan lekker gezellig BBQ'en met ama saampjes...quote:
oh mag ik ook komen?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor... we gaan lekker gezellig BBQ'en met ama saampjes...
maar eerst koffie drinken in gemeentehuis Helmond jwzquote:
Oh is het helemaal daar?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar eerst koffie drinken in gemeentehuis Helmond jwz
Etto en ik houden van een klinische, professionele omgeving waar geen ruimte is voor emotie of ander vrouwelijk gedoe.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:58 schreef SideEffect het volgende:
Lijkt mij niet echt gezellig, koffie drinken in een gemeentehuis
waarom denk je alleen maar aan etenquote:Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor... we gaan lekker gezellig BBQ'en met ama saampjes...
we kunnen dan ook naar een schaakwedstrijd gaanquote:Op maandag 4 juni 2018 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto en ik houden van een klinische, professionele omgeving waar geen ruimte is voor emotie of ander vrouwelijk gedoe.
Hij is Mark, de Ajax-fan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezelf voorstellen ook niet blijkbaar
Savage 100%quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
lit af zoals een befaamd oud-user zou zeggen.
Hier ben ikquote:
Lekkerquote:
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een mes in je anus, of niet?
[..]
[..]
En stationsmeisje dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Vriendin van treinmeisje heeft Zo kapot lelijk foto van ze samen op open air gepost op insta
En toch houd ik nog steeds van Dr
Dit is echte liefde
Wat is insta van treinmeisje??quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Vriendin van treinmeisje heeft Zo kapot lelijk foto van ze samen op open air gepost op insta
Dit is echte liefde
heeft ze nog steeds een vriend?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit is echte liefde
zoekende naar mn aandacht terwijl ze vriend heeftquote:Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft ze je misdaan? Heeft ze je 5 cent te weinig teruggegeven?
whiteknight? Ze dragen wel witte shirtsquote:Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef Pensylvania het volgende:
Ik heb Duitsland als WK ingevuld in mn poule.
juist jaquote:Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zoekende naar mn aandacht terwijl ze vriend heeft
Ohhhhhhhh man. Dit is zelfs voor jou te slechtquote:Op maandag 4 juni 2018 20:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
wk = whiteknight of wereldkampioen, nou klaar met de uitleg
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh man. Dit is zelfs voor jou te slecht
Echt he. Had zn moeder em maar weggehaaldquote:
Dan moet jij dat maar doenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas geen Buffon meer die uit volle borst FRATELLI D'ITALIA mee zingt
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
Oh tegen Nederland lol
Volksliederen al gemist dus hoef niet meer te kijken
Jaa prima.. maar mag ik dan mee?quote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Speelt Italië?
Siam Pronti alla morte, L'Italia chiamo
Nee wel 1000 schorre kut kleutersquote:Op maandag 4 juni 2018 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas geen Buffon meer die uit volle borst FRATELLI D'ITALIA mee zingt
11-0 en dan gelijk de baggersport afschaffen hier en stoppen met belastinggeld te verspillen aan die gekkies.quote:
Ja sorry.. da was een vn de eerste zinnstjes diek moest lerenquote:
Wilde mensen he die Italianenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja sorry.. da was een vn de eerste zinnstjes diek moest leren
C'est vraiquote:Op maandag 4 juni 2018 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Doen ze in Italië ook niet hahaha
Wil ik wat met je vanavond?? Zoals je ziet net begonnen met italiaans hahah ken nog niet alles.. maar et zal wel slapen zijn denk ikquote:
Nou en. In de jouwe ookquote:Op maandag 4 juni 2018 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dank je, er zit een spelfout in je username
ik zit vol met nasiquote:Op maandag 4 juni 2018 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beter gooi je jezelf vol met hagelslag![]()
Natte bliknasi.. goed samenspel van woordenquote:
Oh stanotte is met dubbel tquote:Op maandag 4 juni 2018 20:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wil ik wat met je vanavond?? Zoals je ziet net begonnen met italiaans hahah ken nog niet alles.. maar et zal wel slapen zijn denk ik
Kan me nie schelen. Lekker janken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze vinden dat niet meer leuk hier![]()
Is te veel van toepassing waarschijnlijk
Ok ik kom eraan. Kun je et me laten horenquote:
Nee ken het niet meer vinden jammer genoegquote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ok ik kom eraan. Kun je et me laten horen
SOW KOEKOEK LOOP IK EFFE EEN AZZURO'TJEquote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ken het niet meer vinden jammer genoeg
Ripquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK LOOP IK EFFE EEN AZZURO'TJE
neequote:Op maandag 4 juni 2018 21:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je echt niets beters te doen? Het wordt echt alleen maar droeviger
niet mijn probleemquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey, we hebben het net over het geweldige oranje
Feyenoord op de plee doorspoelen en weg ermeequote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, die Feyenoorders kunnen er weer niets van
Welke Feyenoorders?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, die Feyenoorders kunnen er weer niets van
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Feyenoord op de plee doorspoelen en weg ermee
Gaat NL ooit nog wat voorstellen?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik kijk al 10 minuten niet echt meer, man man man
Ik ook niet. Zullen we het over jouw moeder hebben?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik kijk al 10 minuten niet echt meer, man man man
begin maarquote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we het over jouw moeder hebben?
Nee hoor, zolang je maar niet naar binnen gaatquote:Op maandag 4 juni 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou ze het erg vinden als ik nog een keer langskom?
gaan wij ook doen in emmen hequote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Goed, heb mijn zonnebril afgezet toen ik de trein uitkwam dus hij kon me niet vinden.
Echt grappig die vent hequote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Goed, heb mijn zonnebril afgezet toen ik de trein uitkwam dus hij kon me niet vinden.
Hoop dat je snel weer een ban krijgtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we het over jouw moeder hebben?
Das 1x eng daarna alleen nog spannwndquote:
Es ff kijken wanneer we tegen Emmen spelenquote:
Volgens mij spelen ze de rest van de week een oefenwedstrijd tegen elkaarquote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Es ff kijken wanneer we tegen Emmen spelen
Niiiiiice ik pak mn slof condooms er vast bijquote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze de rest van de week een oefenwedstrijd tegen elkaar
Ontvamg ik hier een geile note voor?quote:
Helmond sport.. das deplorabel niveauquote:Op maandag 4 juni 2018 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
man man man... wat een deplorabel niveau alhier
maar wel lkkrquote:Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Helmond sport.. das deplorabel niveau
Wat ontzettend onaardig.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer een ban krijgt
Was een plaagstootje vriend. Echte vrienden beledigen elkaar en weten dat het goed zit. Kom in mn armen vriend.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ontzettend onaardig.
Ik dacht dat wij aan de wieg van een prille vriendschap stonden
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was een plaagstootje vriend. Echte vrienden beledigen elkaar en weten dat het goed zit. Kom in mn armen vriend.
Je mag eigenlijk niet rodelen maar ik geef je 100% gelijk dat dat raar isquote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ahaahh
Toto mag niet eens meer Dan 2 frikandellen eten van fripsel
Wat een beta is het tochquote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ahaahh
Toto mag niet eens meer Dan 2 frikandellen eten van fripsel
niemand is mij de baasquote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk niet rodelen maar ik geef je 100% gelijk dat dat raar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |