Bij de AH. In de afgelopen twee jaar drie keer ruzie mee gehad. Ok, 2x was met dezelfde maar goed. Er is zo ongeveer geen simpeler werk te bedenken maar toch weten ze het keer op keer te presteren de klant te irriteren.
Ik zit helemaal niet op ruzie te wachten, zeker niet met een kassiere. Ik wil er gewoon voorbij en als er zelfscan is dan gebruik ik dat. Nu zijn er van die filialen waar je nog niet zelf je bonuskaart kunt scannen. De scanners van de AH zijn zo kut dat ze niet van een telefoon kunnen scannen.
Ik leg dus mijn telefoon neer met daarop de barcode van de AH. Zegt die muts: "lees hem maar even voor". Dat weigerde ik omdat het haar werk is, de manier waarop ze het opdraagt en ik het onzin vind het voor haar voor te gaan lezen. Gaat ze met veel zuchten en steunen het nummer intikken en doet ze het fout. Vervolgens tikt ze het standaard winkelnummer in voor mensen die de bonuskaart vergeten zijn, maar dan is mijn airmiles niet gekoppeld. Dat kan ik zien dus ik zeg: dat is niet mijn kaart. Zegt ze: "ja ik kan het moeilijk lezen, ik vroeg nog of je het voor wilde lezen".
Vervolgens met de manager moeten dreigen om haar fout te laten herstellen. Wat is er toch met deze mensen? Het is gewoon je werk. Probeer onzichtbaar te zijn en de klant zo soepel mogelijk te helpen.
Klacht: caissieres die autoritair proberen te doen achter de kassa.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.