Bolke&bolke hebben een hoop neefjes, nichtjes,broertjes, zusjes en ooms en tantes.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Devzero wil Bolke&Bolke opetenze zien er misschien wel smakelijk uit maar zij hebben een groter doel in het leven
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je had gisteren of eergisteren pizza gemaakt? Hoe was die uitgekomen ?
Maar dat zijn allemaal geen Bolke&Bolke. Die familieleden mag je wel opeten, dat doe ik zelf ookquote:Op maandag 4 juni 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolke&bolke hebben een hoop neefjes, nichtjes,broertjes, zusjes en ooms en tantes.
Dat probleem had ik ook bij mijn zelfgemaakte pizza. Ik kreeg de pizza niet meer in zn geheel in de oven daardoorquote:Op maandag 4 juni 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.
Dat proef je niet bij het eten tochquote:Op maandag 4 juni 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk. De pizza was op zich lekker, maar ik had het deeg net iets te vochtig gelaten, dus na het rijzen was het erg plakkerig.
Mooi uitzicht.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:15 schreef devzero het volgende:
En daar mag wel een klein glaasje wijn bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |