SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De persoon die aan het einde de meeste punten heeft wint. Als daar een gelijkspel in is wint degene die de beste individuele spelerscore heeft. (Mocht daar weer een gelijkspel is kijken we naar de tweede hoogste etc.)
Leuk, hoe doe ik mee?
Meedoen kan simpelweg door mij je team op te sturen via PM of DM. Alle deelnemende teams worden hier bij het scheiden van de markt geplaatst. Aangezien ik zelf ook graag deelneem zal ik de eerste deelnemer mijn team doorsturen.
Nou, dat is alles. Ik hoop natuurlijk op een grote opkomst en een spannende strijd
[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 04-06-2018 16:35:12 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel, nog een mogelijkheid om voor dit WK een voorspelling te doen, en wel die van het beste team. De opzet is simpel: Stuur een lijstje van 11 man door en scoor.
Wat moet ik doen?
Je stuurt een team van 11 spelers door waarvan jij denkt dat die op dit WK gaan presteren. Hier zitten een paar kleine eisen aan:
- Opstelling: 4-3-3 (en uiteraard 1 doelman)
- De positie van spelers is bepaald door de wikipediapagina met teams:
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_FIFA_World_Cup_squads
- Maximaal 1 speler per land, zodat we niet hele teams met alleen maar Duitsers en Braziliaantjes krijgen
- Voor 14 juni 17.00 moet je team ingeleverd zijn.
- Hierna is er geen aanpassing meer mogelijk, je zult het moeten doen met deze 11 namen, zelfs al krijgen ze allemaal last van een plotselinge schouderblessure
Hoe scoor ik punten?
Simpel. Elke wedstrijd dat hij speelt kan een speler punten verdienen. Dit hangt af van zijn positie. Omdat ik lui ben heb ik deze puntentelling schaamteloos gekopieërd van onze eigen voetbalmanager, met een paar aanpassingen om het voor mij makkelijker te maken qua puntentelling. Merk op dat hierbij in de knockout fase alleen de reguliere speeltijd en verlenging meetellen, de penaltyseries tellen nooit mee voor dit spel.Hoort de doelman bij verdedigde punten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De persoon die aan het einde de meeste punten heeft wint. Als daar een gelijkspel in is wint degene die de beste individuele spelerscore heeft. (Mocht daar weer een gelijkspel is kijken we naar de tweede hoogste etc.)
Leuk, hoe doe ik mee?
Meedoen kan simpelweg door mij je team op te sturen via PM of DM. Alle deelnemende teams worden hier bij het scheiden van de markt geplaatst. Aangezien ik zelf ook graag deelneem zal ik de eerste deelnemer mijn team doorsturen.
Nou, dat is alles. Ik hoop natuurlijk op een grote opkomst en een spannende strijdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja, livescore doen?quote:Op maandag 4 juni 2018 18:51 schreef KennyPowers het volgende:
Genot![]()
Gebruik je een site voor assists? (om discussie te voorkomen)
Als je spelers selecteert uit de Spaanse tweede divisie ben je in theorie nog beter dan een Panama, Tunesië of een Saudi Arabiëquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef silverhill het volgende:
Sommige landen hebben zoveel goede spelers dat bijna iedere speler uiteindelijk basisspeler of reservespeler kan zijn (kuch, Spanje, kuch).
Iets van 80% zal dezelfde 2 aanvallers hebben en iets van 40% zelfs de gehele voorhoede.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:00 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd naar iedereens team, zal wel redelijk wat overlap in zitten.
Dat zal je dan achteraf nog meevallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iets van 80% zal dezelfde 2 aanvallers hebben en iets van 40% zelfs de gehele voorhoede.
Nu ga ik aan mijn eigen opstelling twijfelenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal je dan achteraf nog meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |