maar waarom dan doppers? Zijn veel meer plastic flessen.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:40 schreef Copycat het volgende:
Zou het wellicht met de herbruikbaarheid te maken kunnen hebben? Ik noem maar een dwarsstraat, hoor.
Ja, want een flesje Spa uit de supermarkt explodeert na 1 keer gebruiken waardoor je genoodzaakt bent om een nieuwe te kopen.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:40 schreef Copycat het volgende:
Zou het wellicht met de herbruikbaarheid te maken kunnen hebben? Ik noem maar een dwarsstraat, hoor.
Omdat ze een goede marketingcampagne hadden, gok ik. En je zo overal in al die kekke kleurtjes kan kopen.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:41 schreef tailfox het volgende:
maar waarom dan doppers? Zijn veel meer plastic flessen.
Nee. Maar dat gebruik je ook niet eenvoudig maand na maand.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:41 schreef Sanddr het volgende:
Ja, want een flesje Spa uit de supermarkt explodeert na 1 keer gebruiken waardoor je genoodzaakt bent om een nieuwe te kopen.
Als je trendy bent, gebruik je die tuttendingen juist niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook niet trendy genoeg om zo'n ding te gebruiken.
Dat is waar. Echter, zoals tailfox aangeeft, zijn er genoeg andere herbruikbare plastic flessen die slechts een paar euro kosten.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar dat gebruik je ook niet eenvoudig maand na maand.
Doe je dat dan even bij elk succesvol product?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef Sanddr het volgende:
Komt inderdaad marketing bij kijken, maar mijn klacht is dan ook vooral dat mensen erin trappen.
Echt?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je trendy bent, gebruik je die tuttendingen juist niet.
Dat is biologisch afbreekbaar plastic waarbij na openen er weldra zeer kleine plasticdeeltjes loslaten. Daarom wordt geadviseerd ze niet te hergebruikenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:41 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, want een flesje Spa uit de supermarkt explodeert na 1 keer gebruiken waardoor je genoodzaakt bent om een nieuwe te kopen.
Succes vanwege kwaliteit en/of onderscheidend vermogen vind ik te prijzen, succes vanwege een labeltje vind ik maar triest. En ja, er zijn talloze producten die puur door branding groot zijn geworden, maar om nou overal een topic voor te openen...quote:Op maandag 4 juni 2018 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je dat dan even bij elk succesvol product?
En waarop baseer je dat de dopper geen succes heeft vanwege de kwaliteit/USP's?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:49 schreef Sanddr het volgende:
Succes vanwege kwaliteit en/of onderscheidend vermogen vind ik te prijzen, succes vanwege een labeltje vind ik maar triest.
Idem.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
Ik heb er 2 gratis gekregen, gebruik ze eigenlijk vrijwel dagelijks. Zou er alleen nooit 12,50 voor betalen
Oh, de kwaliteit zal ongetwijfeld prima zijn (hoewel de reactie van RockBabe iets anders suggereert), maar er bestaan vast goedkopere alternatieven van een gelijkwaardige kwaliteit. Ik ga bovendien af op jouw eigen reactie op de vraag van tailfox waarom mensen voor een Dopper zouden kunnen kiezen:quote:Op maandag 4 juni 2018 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat de dopper geen succes heeft vanwege de kwaliteit/USP's?
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze een goede marketingcampagne hadden, gok ik. En je zo overal in al die kekke kleurtjes kan kopen.
Vaak is succes een combinatie van kwaliteit en uniciteit ... Doppers bezitten beide.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:02 schreef Sanddr het volgende:
Oh, de kwaliteit zal ongetwijfeld prima zijn (hoewel de reactie van RockBabe iets anders suggereert), maar er bestaan vast goedkopere alternatieven van een gelijkwaardige kwaliteit. Ik ga bovendien af op jouw eigen reactie op de vraag van tailfox waarom mensen voor een Dopper zouden kunnen kiezen:
Je bedoelt dat je ze ook kan gebruiken als peniskoker?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:06 schreef C.L.Werner het volgende:
Die dopper flessen kan je ook gebruiken voor andere doeleinden.
Dat zou ook een terechte klacht zijn. Doperwtjes.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat deze klacht over doperwtjes ging, vooral nu de kleinste potjes alweer een aantal weken uit de schappen zijn gehaald
Wat is er mis met doperwtjesquote:Op maandag 4 juni 2018 13:01 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat zou ook een terechte klacht zijn. Doperwtjes.
Meid, wat naarquote:
Wtfquote:Op maandag 4 juni 2018 14:59 schreef Sanddr het volgende:
Ik zie nu dus dat er ook talloze waterflessen zijn die nóg meer geld kosten, er staat er zelfs een tussen van 116 euro.
[ afbeelding ]
Wel een geil dingetje hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:59 schreef Sanddr het volgende:
Ik zie nu dus dat er ook talloze waterflessen zijn die nóg meer geld kosten, er staat er zelfs een tussen van 116 euro.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook wel het top segment waterfles.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:59 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
diepvries is lekkerder toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat deze klacht over doperwtjes ging, vooral nu de kleinste potjes alweer een aantal weken uit de schappen zijn gehaald
Kan best, ik schuif ze wel naar binnenquote:
Hoe weet je dat ze zich stoer vinden?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Nee, druk maken om mensen die zichzelf stoer vinden met een dure waterfles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |