Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende: [..] De nieuwe Star Wars film, Solo, ben één van de weinigen die hem wel leuk vond
Einde is in zicht gelukkig, dan is je opleiding klaar toch?
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook niet
oh god, waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn accountquote:
huh wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn account
Dat is fijn om te lezen, hopelijk gaat het ook mooi wordenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt fantastisch.
Komt ervan als users weg moeten omdat anderen niet kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
Al is fok enorm dood dus komt er weinig van terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |